Ik wist het al en hij had foto's met zijn kind op zijn profiel en ik klikte gewoon op 'like'. Gewoon omdat ik ze zo schattig vond. Had niet verwacht dat we daadwerkelijk een klik zouden hebben, chatten en dan een echte date gaan doen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:20 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt dat kind niet uitgummen nee, dat zit in zijn "rugzak" ...... (niet negatief bedoeld!).
Is het wijsheid om daar woensdagavond al over te brainstormen samen?
Wat heeft hij daarover al losgelaten?
Wist je al op zijn profiel dat hij een kind heeft?
Spannend allemaal!!quote:Op maandag 9 december 2013 10:29 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Ik wist het al en hij had foto's met zijn kind op zijn profiel en ik klikte gewoon op 'like'. Gewoon omdat ik ze zo schattig vond. Had niet verwacht dat we daadwerkelijk een klik zouden hebben, chatten en dan een echte date gaan doen.
We hebben het niet echt over zijn kind. Had mijzelf ook voorgenomen wel interesse te tonen, maar vind het een beetje eng om daadwerkelijk inhoudelijk over zijn kind te praten. Ik vraag bijvoorbeeld wat heeft je kind gekregen voor sinterklaas en hij antwoord dan gewoon normaal en daarna hebben we het weer over andere dingen.
Tijdens de date kunnen we dat niet echt meer vermijden. Ook niet omdat hij een oppas heeft moeten zoeken voor onze date. Het zal hoe dan ook ter sprake komen.
Maak je niet druk; hij vast ook!quote:Op maandag 9 december 2013 10:31 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Best wel ja! Ik verga nu al van de zenuwen haha.
Als alleenstaande vader van twee kinderen uit mijn vorige relatie zou ik sowieso in het begin mijn nieuwe partner niet met mijn kinderen laten gaan..Zeker als het zo pril en onzeker is.. Wel zou ik het van te voren laten weten aan iemand waarmee ik een date zou hebben.. probleem zit hem in het feit dat kinderen enorm snel hechten aan mensen... En ik ze niet weer het gevoel van een verlies wil geven..quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Ik ben 27, veel van mijn vriendinnen beginnen nu aan kinderen of hebben een kind. Voor mijn gevoel loop ik totaal niet achter, maar komt zo verantwoordelijk als 'moeder' zijn zo snel en ineens. Bij een zwangerschap groei je daar naartoe.
Als je iets met elkaar begint ben je direct een gezinnetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |