quote:Op zondag 8 december 2013 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Laat hem kiezen tussen jou en zijn kind.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Met twee handen en een zuinig mondje.
quote:Op zondag 8 december 2013 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Laat hem kiezen tussen jou en zijn kind.
Hoezo reacties van anderen, heb je zo weinig ruggengraat dan?quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef JamFlava het volgende:
Ik heb hier ook wel eens over nagedacht.. een kind van een ander lijkt mij toch vreemd. Plus dat je bang bent voor reacties van anderen.
Ik zit daar ook een beetje mee. Mijn ouders (lees: vader) zal dit totaal niet leuk vinden en mijn vriendengroep zal dit ook raar vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:29 schreef JamFlava het volgende:
Ik heb hier ook wel eens over nagedacht.. een kind van een ander lijkt mij toch vreemd. Plus dat je bang bent voor reacties van anderen.
Niet aan beginnen dan.quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook een beetje mee. Mijn ouders (lees: vader) zal dit totaal niet leuk vinden en mijn vriendengroep zal dit ook raar vinden.
Ik ben 27, veel van mijn vriendinnen beginnen nu aan kinderen of hebben een kind. Voor mijn gevoel loop ik totaal niet achter, maar komt zo verantwoordelijk als 'moeder' zijn zo snel en ineens. Bij een zwangerschap groei je daar naartoe.quote:Op zondag 8 december 2013 20:25 schreef trovey het volgende:
Op een gegevens moment kom je op een leeftijd dat het bijna niet te vermijden is.Gewoon proberen, alles is eng en wie weet ben je wel een fantastische stiefmoeder als er aan gewend bent.
Kappen dan maar.quote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Ik zit daar ook een beetje mee. Mijn ouders (lees: vader) zal dit totaal niet leuk vinden en mijn vriendengroep zal dit ook raar vinden.
Genoeg vrijgezelle fokkers zonder kinderen hier voor het kiezenquote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Uhhh nee. Je bent de vriendin van haar vaderquote:Op zondag 8 december 2013 20:22 schreef aphrodite86 het volgende:
een kind heb en stiefmoeder wordt.
Misschien mag hij mij wel totaal niet, dus misschien wel zijn geluk haha.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Kappen dan maar.Beter nu dan dat je dat kind hebt ontmoet, weer een teleurstelling in zijn jeugd minder.
Valt wel mee aangezien de meeste kinderen toch nog steeds vaker bij de moeder zullen zijn. Als je een man was met een vrouw met kinderen dan zou je er mee mee te maken hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 20:34 schreef aphrodite86 het volgende:
[..]
Ik ben 27, veel van mijn vriendinnen beginnen nu aan kinderen of hebben een kind. Voor mijn gevoel loop ik totaal niet achter, maar komt zo verantwoordelijk als 'moeder' zijn zo snel en ineens. Bij een zwangerschap groei je daar naartoe.
Als je iets met elkaar begint ben je direct een gezinnetje.
De moeder is overleden.quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Valt wel mee aangezien de meeste kinderen toch nog steeds vaker bij de moeder zullen zijn. Als je een man was met een vrouw met kinderen dan zou je er mee mee te maken hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |