Waarom zou dat toch zijnquote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
Wel opvallend trouwens dat 'men' steeds zegt dat dit vuurwerk iets heel erg Nederlands is, maar dat ik zaterdag karren vol vuurwerk in Duitse auto's geladen heb zien worden
Zegt men dat? Volgens mij is vuurwerk vooral Chinees en hier rondom mijn Duitse huis wordt volop vuurwerk afgestoken op oud/nieuw.quote:Op maandag 30 december 2013 13:49 schreef Bartjebart het volgende:
Wel opvallend trouwens dat 'men' steeds zegt dat dit vuurwerk iets heel erg Nederlands is, maar dat ik zaterdag karren vol vuurwerk in Duitse auto's geladen heb zien worden
Ja. Natuurlijk is het Chinees, maar doelde dan ook voornamelijk op de manier van afsteken. Ieder voor zich, op zijn eigen stoepje. En de jochies die de hele dag rotjes werpen. Daarom vind ik dit eigenlijk ook zo gekquote:Op maandag 30 december 2013 14:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Zegt men dat? Volgens mij is vuurwerk vooral Chinees en hier rondom mijn Duitse huis wordt volop vuurwerk afgestoken op oud/nieuw.
Voortijdig rotjes afsteken merk je hier inderdaad niets van. Maar morgenavond om 12 uur gaat iedereen hier in Duitsland z'n gang.quote:Op maandag 30 december 2013 14:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk is het Chinees, maar doelde dan ook voornamelijk op de manier van afsteken. Ieder voor zich, op zijn eigen stoepje. En de jochies die de hele dag rotjes werpen. Daarom vind ik dit eigenlijk ook zo gek
gek he? een goedkoope winkel en dan waarschijnlijk ook nog een goedkoop pijlensetje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 21:04 schreef PureEvil het volgende:
We hebben net een pijlenpakket van de thomas philipps opgestookt, maar die vallen dus vies tegen helaas....
Ja nou...zegt ook niet alles. Aldi/Lidl verkoopt ook goedkoop vuurwerk, en die pijlen zijn wel goed....quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:08 schreef z80 het volgende:
[..]
gek he? een goedkoope winkel en dan waarschijnlijk ook nog een goedkoop pijlensetje.
goed vuurwerk is wat duurder.
het spul dat de aldi verkoopt is van een groot merk dat zowel in Duisland als in NL leverd.quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:21 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja nou...zegt ook niet alles. Aldi/Lidl verkoopt ook goedkoop vuurwerk, en die pijlen zijn wel goed....
Ja ok, daar heb je een punt..... Nou ja ach...Als je 't niet probeert, dan weet je 't ook niet toch?quote:Op dinsdag 31 december 2013 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
het spul dat de aldi verkoopt is van een groot merk dat zowel in Duisland als in NL leverd.
voor de NL markt zit er in bepaalde producten iets meer kruit.
een goede pijl herken je aan de wat dikkere stok en een "zware" kop.
hoe zwaarder de kop hoe meer kruit er in kan. en om dit fatsoenlijk in de lucht te krijgen heb je ook een dikkere en langere stok nodig.
Kleve centrum heeft maar 1 winkelstraat. als je naar het e-center rijd (Hoffmann Allee (let op parkeerschijf)) ken je eerst naar beneden richting het centrum lopen (hagsche straße) eerste stukje zitten niet veel winkels maar met 10 minuten sta je in de winkelstraat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vraagje die niet echt met supermarkten te maken heeft..waar zijn er leuke winkels in Kleve? Straten met wat leuke winkeltjes..Vriendin wil een keer mee en gaan natuurlijk naar de DM en ze wil naar de supermarkt haha, maar waar zitten nog meer leuke straatjes om heen te gaan? Ik ben nog niet zo bekend daar en doe er tot nu toe alleen maar mijn boodschappen.
Er is geen algemene koopavondquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik woon op 10 min rijden van Kleve..voor mij is het verder niet boeiend, maar die vriendin wil graag eens kijken daar![]()
Is het daar ook koopavond Rewimo?
of je woont in Duitsland of je rijd veel te hard. vanaf de grens naar Kleve is vanuit Millingen het kortste.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik woon op 10 min rijden van Kleve..voor mij is het verder niet boeiend, maar die vriendin wil graag eens kijken daar![]()
Nou 15 min dan.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:24 schreef z80 het volgende:
[..]
of je woont in Duitsland of je rijd veel te hard. vanaf de grens naar Kleve is vanuit Millingen het kortste.
dit is nog altijd 9KM tot aan het bord bebouwde kom Kleve. en je moet dan door een 60KM stukje en door mijn dorp waar je 50KM mag.
Carbiet schiet cityquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nou 15 min dan.Ben in 1 minuut in Duitsland vanaf mijn huis. Woon dus in Millingen
Geen idee of het millingen was, maar valt me op dat uit die richting, babberich, tolkamer zo enorm geknal komtquote:Op woensdag 1 januari 2014 20:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb nergens last van gehad gelukkig. Vond het best rustig hier met vuurwerk ook
karbiet knallen is aan de andere kant van de sloot.quote:Op woensdag 1 januari 2014 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee of het millingen was, maar valt me op dat uit die richting, babberich, tolkamer zo enorm geknal komt
Uhhhhhhhhh... geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2014 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |