Ging over de docu die bij de Beeb werd uitgezonden. De NTR zal hem binnenkort ook laten zienquote:
Oh die poezen met camera's en gps en zo? Leukquote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging over de docu die bij de Beeb werd uitgezonden. De NTR zal hem binnenkort ook laten zien
quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh die poezen met camera's en gps en zo? Leuk![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Ging over de docu die bij de Beeb werd uitgezonden. De NTR zal hem binnenkort ook laten zien
Oh leuk! Daar reageerde Xena toen heel apart op.quote:Op zondag 8 december 2013 21:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit jaar nogquote:
Lekkere gerechten hoor! Buikspek, hele kip en gezouten caramel... jummie!quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef borisz het volgende:
FFT, B, G en de rest http://juliusbargrill.nl/ heeft nu ook een menukaart online.
Eten vind ik niet heel erg bijzonder, maar het uitzicht is wel prachtig.quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Man wat ben ik moe van gister, maar was wel tof. Dineren in de Euromast is best tof
Die ging out of the blue, ze lag zoals altijd 's avonds gewoon op een hoekje van de hocker te slapen, de docu was al een tijdje bezig, ineens zitten en een hele tijd TV kijken, echt nog nooit vertoond. (g heeft er toen een foto van gemaakt, weet niet waar die zo gauw is)quote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef AnneX het volgende:
Hoe reageerde Xena dan ??? Was er eerder een stukkie op teevee?
Niet echt de moeite van het omrijden waard, maar als we een keertje in de buurt zijn misschien wel eens leuk voor een keer.quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef borisz het volgende:
FFT, B, G en de rest http://juliusbargrill.nl/ heeft nu ook een menukaart online.
Ja? Was het een beetje mooi uitzicht? En wat vond je broer van zijn cadeautje?quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Man wat ben ik moe van gister, maar was wel tof. Dineren in de Euromast is best tof
Leuk teruglezenquote:Op zondag 8 december 2013 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die ging out of the blue, ze lag zoals altijd 's avonds gewoon op een hoekje van de hocker te slapen, de docu was al een tijdje bezig, ineens zitten en een hele tijd TV kijken, echt nog nooit vertoond. (g heeft er toen een foto van gemaakt, weet niet waar die zo gauw is)
Fotootjes gevonden![]()
CUL / [CUL Slow Chat] To cat or not to cat, that is the question!
Daar zit ik ook over te denken. Moet wel een beetje leuk rekkie zijn natuurlijk hequote:Op zondag 8 december 2013 23:28 schreef AnneX het volgende:
P.! ik vond het zo jammer om in tegels te boren voor handdoekenrekkies, dat
er een vrijstaande standaard staat ( toen toevallig net bij de Lidl toen)
Eensquote:Op zondag 8 december 2013 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin en ik vonden Hunger Games 2 minder dan deel 1. Vooral het einde is stom. Vorige film had nog een soort van einde.
Maar we hebben al wel weer afgesproken dat we deel 3A en 3B ook samen gaan zien (laatste boek wordt in 2 delen verfilmd net als HP, meer geld hè..)
Ook nog even bekeken. Kunstenaar met dezelfde naam als ene bekende Nederlandse voetballer wel apart, Mart Visser minder.quote:Op zondag 8 december 2013 21:42 schreef AnneX het volgende:
Leuke mensen / kunstenaars bij Ivo.
Alleen Ivo![]()
met zijn gelifte hoofd.
Ja leuk is dat op hoogte eten he! Hebben wij wel eens gedaan in Barcelona echt heel leuk, vooral met die zonsondergang. Broertje helemaal happy?quote:Op zondag 8 december 2013 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op maandag 9 december 2013 06:59 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen P-met-de-mooie-douche&toilet
Echt nietquote:Op maandag 9 december 2013 08:32 schreef Bluezz het volgende:
De crisis zal niet aan jou liggen he Pee
quote:Op maandag 9 december 2013 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
En jawel.....de kerstplaylists uit Spotify mogen op
quote:Op maandag 9 december 2013 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Wij hebben de economie ook aardig gesteund dit jaar trouwens, met o.a. een nieuwe tuin, een dure vakantie en de nodige audioapparatuur. Denk dat de CUL SC volledig verantwoordelijk is voor de 0,0001% economische groei die we hadden
quote:Op maandag 9 december 2013 06:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja leuk is dat op hoogte eten he! Hebben wij wel eens gedaan in Barcelona echt heel leuk, vooral met die zonsondergang. Broertje helemaal happy?
Klinkt goedquote:Op maandag 9 december 2013 10:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hij vond het helemaal tof. De telescoop had hij vrijdag al gehad, is echt een énorm ding dus het was ook echt niet te doen dat mee te nemen of zo. Het eten was lekker (idd niet heel bijzonder maar de setting maakt dat goed) en ze zijn 2x in het liftje naar de top geweest (Tav, mijn vader, mijn zusje en ik niet hoor, in het restaurant zitten op die hoogte was wel genoeg..
) En daarna naar het Omniversum, dat vond hij echt helemaal te gek! Beelden van raketten die opstijgen en zo.. helemaal goed.
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 11:23 schreef Molleman het volgende:
Pff, zijn al zo weinig vrouwen op het werk. Gaan ze ook nog aan de pittige kapsels. Gatverdamme.
En gelijk heeft hijquote:Op maandag 9 december 2013 11:49 schreef morgane het volgende:
[..]
Hahaham'n vriend verzocht me toen ik laatst naar de kapper ging ook al vriendelijk om geen 'pittig kapsel' te nemen
Bij mij is het weer behoorlijk lang aan het worden. Wordt tijd dat ik naar de kapper ga.quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef morgane het volgende:
[..]![]()
(Stiekem ben ik het nu ook alweer aan het laten groeien)
quote:Op maandag 9 december 2013 12:05 schreef Molleman het volgende:
[..]
Bij mij is het weer behoorlijk lang aan het worden. Wordt tijd dat ik naar de kapper ga.
Ik als kerel mag datquote:Op maandag 9 december 2013 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]als je het maar net pittig kort laat knippen..
Nooit gehoord van die serie eerlijk gezegd.. is wel leuk dus?quote:Op maandag 9 december 2013 12:30 schreef morgane het volgende:
Oef werkontwijkend gedrag hier...wel een leuke opdracht, ben een aflevering van Shameless (de Britse!) aan het ondertitelen
Ja, een lekker lompe Britse serie vol seks, alcohol en opstandige tienersquote:Op maandag 9 december 2013 12:37 schreef Molleman het volgende:
[..]
Nooit gehoord van die serie eerlijk gezegd.. is wel leuk dus?
Ah, klinkt als lekker hersenloos vermaak. Maar eens downloadenquote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef morgane het volgende:
[..]
Ja, een lekker lompe Britse serie vol seks, alcohol en opstandige tienersik vermaak me wel. In ieder geval een stuk beter te doen dan m'n vorige opdracht, een half Japanse film over een seriemoordenaar en de CIA met achtervolgingen en blabla.
Shameless was geweldig.quote:Op maandag 9 december 2013 12:30 schreef morgane het volgende:
Oef werkontwijkend gedrag hier...wel een leuke opdracht, ben een aflevering van Shameless (de Britse!) aan het ondertitelen
Wat is er onhandig aan dan?quote:Op maandag 9 december 2013 13:15 schreef minilot het volgende:
P, ik krijg helemaal zin in een badkamerverbouwing van jou!
We wonen nu bijna twee maaanden in ons nieuwe huis en de indeling van de badkamer is volgens mij niet iets waar we aan gaan wennen: zó verschrikkelijk onhandig..
Zin in Hunger Games 2 (boekenserie in anderhalve dag verslonden) maar ik moet ermee wachten totdat iedereen in mijn schoonfamilie een datum heeft gevonden waarop ze allemaal naar de bios kunnen.
Misschien ga ik gewoon stiekem zelf wel een keer als het me te lang duurt.
![]()
Morgen maar eens wat kerstlampjes in de gatenplanten thuis knopen..![]()
Verder Pet Shop Boys aan in Spotify op kantoor hier en ik heb krentenbollen met geitenkaas als lunch.![]()
voor iedereen
/dagboekpost
Jaaaa. Verschrikkelijk underrated!quote:
Nou.. Eén van de vorige bewoners wilde blijkbaar per se een bad in de niet al te grote badkamer hebben, waardoor het nu niet mogelijk is om voor de wasbak te staan, aangezien de ruimte tussen rand van het bad en de wasbak maar liefst drieëntwintig centimeter isquote:
Helaas draaien ze soms nog wel eens wat op de radioquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet waar je het over hebt!![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou.. Eén van de vorige bewoners wilde blijkbaar per se een bad in de niet al te grote badkamer hebben, waardoor het nu niet mogelijk is om voor de wasbak te staan, aangezien de ruimte tussen rand van het bad en de wasbak maar liefst drieëntwintig centimeter is![]()
De onderste lade onder de wasbak kan daardoor ook maar een piepklein stukje open..
Verder zit de veel te grote spiegel half voor het raampje waardoor je zo ongeveer in een halve yoga-handstand moet staan om het raampje open te krijgen.
En zo nog wat meer dingen..
Met Ekdom en Veenstra komt de PSB verplicht langs op 3fmquote:Op maandag 9 december 2013 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Helaas draaien ze soms nog wel eens wat op de radio
Gelukkig meestal voorafgegaan van een alarm zodat het geluid zacht kanquote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Met Ekdom en Veenstra komt de PSB verplicht langs op 3fm
Brrrrrr, douchegordijn! Dat vind ik ook echt verschrikkelijk. Gelukkig hebben we in plaats daarvan gewoon een glazen deur. Hier overigens ook geen stopcontacten in de badkamer! Heb mijn haar sinds de verhuizing niet meer geföhnd, bedenk ik me nu!quote:Op maandag 9 december 2013 13:25 schreef morgane het volgende:
[..]Dat klinkt inderdaad héél irritant!
Het enige wat mij stoort in onze badkamer is het douchegordijn. We hebben een douche in bad en dat douchegordijn plakt constant tegen je aanmaar nu heb ik bij de bouwmarkt een rol magneetband gekocht en dat werkt gelukkig wel. Ohja en we hebben totaal geen elektriciteit in de badkamer. Ook geen scheerapparaatstopcontact (mooi scrabblewoord).
Haha ja, m'n haar föhnen doe ik dus ook nooit. Dan moet ik of een verlengsnoer zoeken of m'n haar föhnen zonder spiegelquote:Op maandag 9 december 2013 13:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Brrrrrr, douchegordijn! Dat vind ik ook echt verschrikkelijk. Gelukkgi hebben we in plaats daarvan gewoon een glazen deur. Hier overigens ook geen stopcontacten in de badkamer! Heb mijn haar sinds de verhuizing niet meer geföhnd, bedenk ik me nu!
En een terug! Straks weer even melden in het kerstdinertopic. Het begint vorm te krijgen hier.quote:Op maandag 9 december 2013 13:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaa. Verschrikkelijk underrated!
Kerstkus voor jou, Mo!
Een van de redenen waarom ik er geen wilde.....tot ik gister de brochure van de leverancier van mijn glazen wand zag. Mooi spulquote:Op maandag 9 december 2013 13:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik wil graag van de douchecabine af op den duur, is niet schoon te houden en lelijk. En soms sta je zomaar met de deur in je handen
Ik wil absoluut geen dingen met lastige randjes en richeltjes meer als we ooit gaan verbouwen. Mijn moeder heeft net zo iets als jij hebt, gewoon een glazen wandje, en dan haast randloos gemonteerd. Erg mooi en handig schoon te houden.quote:Op maandag 9 december 2013 13:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik er geen wilde.....tot ik gister de brochure van de leverancier van mijn glazen wand zag. Mooi spulEn dan direct op de vloer gemonteerd ipv op een bak. Echt heel fraai spul. Jammer dat mijn badkamer zo klein is.
Kijk eens op www.kermi.nl . Dan zie je wat ik bedoel. Ik heb een scherm van de Atea-serie. Er is gewoon echt heel weinig rand en het glas heeft een speciale coating waardoor het makkelijk schoonmaken is.quote:Op maandag 9 december 2013 13:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik wil absoluut geen dingen met lastige randjes en richeltjes meer als we ooit gaan verbouwen. Mijn moeder heeft net zo iets als jij hebt, gewoon een glazen wandje, en dan haast randloos gemonteerd. Erg mooi en handig schoon te houden.
Jaa! Tof!quote:Op maandag 9 december 2013 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
Straks weer even melden in het kerstdinertopic.
Zag er een tussen zonder profiel, zo iets dusquote:Op maandag 9 december 2013 13:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens op www.kermi.nl . Dan zie je wat ik bedoel. Ik heb een scherm van de Atea-serie. Er is gewoon echt heel weinig rand en het glas heeft een speciale coating waardoor het makkelijk schoonmaken is.
quote:Op maandag 9 december 2013 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zag er een tussen zonder profiel, zo iets dus![]()
Maar goed, badkamer is nog lang niet aan de beurt
Ja eerst moet de nood echt hoog zijn voor ik aan die ellende wil beginnenquote:Op maandag 9 december 2013 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Komt vanzelf
Achteraf had ik er eentje moeten nemen met een draaibaar stukje eraan. Dat had de douche net wat droger gehouden denk ik. Nou ja....ik leer hier wel mee leven
En wat verbouwen betreft: ik ga nog twee maanden verven en schilderen en opknappen en dan ben ik er echt klaar meeIk hoop eind februari het gehele huis klaar te hebben.
Ik kan het me zo goed voorstellenquote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja eerst moet de nood echt hoog zijn voor ik aan die ellende wil beginnenEn dan nog sparen..
Wat is er loos dan?quote:Op maandag 9 december 2013 14:44 schreef TAV74 het volgende:
Pfff ,maandagenHeb weer eens een bijzonder slechte dag vandaag, blij als ik thuis ben
Het is maandag.quote:
Daar hoef je dan toch niet sip van te worden? Morgen vast productiever - fijne muziek aan, lekker koffie slurpen (of wat je dan ook drinkt) en blij zijn met wat je vandaag wél voor mekaar kan boksen, toch?quote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het is maandag.
Dus: slecht geslapen, daardoor futloos en weinig inspiratie om veel uit mijn vingers te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |