waarquote:
Klopt, dank.quote:Op zondag 8 december 2013 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
RensAjacied! SC Heerenveen! RensAjacied! SC Heerenveen!
Ik lag op de bank te slapen en hoefde alleen m'n hoofd naar de tv toe te draaien.quote:Op zondag 8 december 2013 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook.Heerlijk toch. Direct pc'tje aan zetten, wedstrijdje op tv aanzetten. Niks mis mee.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik lag op de bank te slapen en hoefde alleen m'n hoofd naar de tv toe te draaien.
Hij zou verhuurd moeten worden.quote:Op zondag 8 december 2013 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Nooit de kans gekregen, deed het bijzonder goed bij Jong Noorwegen.
Tuurlijk.quote:
zegt dat wel jaquote:
Zo'n bal moet hij ook gewoon een halve seconde eerder spelen ipv te dralen bij de middencirkel. Gewoon basisvoetbalverstand lijkt me.quote:Op zondag 8 december 2013 13:10 schreef Haringkop het volgende:
Vilhena heeft wel weer ontzettend veel balverlies..
'Bijzonder' goed? Hij heeft 1 goal gescoord op jeugd-EK. Verder zag je niks van hem.quote:Op zondag 8 december 2013 13:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doe maar wel.
Nooit de kans gekregen, deed het bijzonder goed bij Jong Noorwegen.
Jij kijkt zeker alleen naar tackles en goals ofzoquote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef Fok-it het volgende:
'Bijzonder' goed? Hij heeft 1 goal gescoord op jeugd-EK. Verder zag je niks van hem.
Inderdaad, mensen die de sierlijke draf van Singh op het veld niet zagenquote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar tackles en goals ofzo
Wie zou zich moeten slachtofferen voor hem dan?quote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker alleen naar tackles en goals ofzo
Maakt gewoon veel domme keuzes. Op zich kan hij wel voetballen, maar hij moet ff wat slimmer worden. Lijkt nog steeds niet door te hebben dat hij niet in de jeugd meer speelt.quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Sunri5e het volgende:
Telkens dat gezeik op Vilhena. Het mannetje is 18. Tegenwoordig verwacht iedereen dat ze op die leeftijd al even ver zijn als iemand van 27.
Ja, hij staat naast Fresku.quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie rens al gezien op de tribune
Das die lelijke boer toch?quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef Insomnia_ het volgende:
hebben jullie rens al gezien op de tribune
Dat komt wel. Eigenlijk is het nog een A junior.quote:Op zondag 8 december 2013 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maakt gewoon veel domme keuzes. Op zich kan hij wel voetballen, maar hij moet ff wat slimmer worden. Lijkt nog steeds niet door te hebben dat hij niet in de jeugd meer speelt.
Overigens heeft hij niet alleen 1 jeugd EK gespeeld voor Jong Noorwegen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die de sierlijke draf van Singh op het veld niet zagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |