Zou maar gauw verkopen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef doo. het volgende:
Buy order van 672 usd gelukt vannacht! Ik ben content.
Omdat ik me toch niet uit ga laten betalen door BTC-e.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Waarom zou je in USD handelen? Moet je nog extra fee betalen als je van EUR -> USD gaat en van USD -> EUR
Fiat met buy order op 660.001quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Waar zit jij in? Of fiat op het moment?
Voor 0.0001 BTC maakt EUR niet uit, voor 15BTC wel. Dan wil je naar USD toe want meer volume.quote:Op zondag 8 december 2013 13:29 schreef Solidberg het volgende:
Dacht alMaarja, dat USD meer volume heeft boeit toch niet, aangezien EUR/BTC USD/BTC altijd wel volgt. Maar BTC van BTC-e naar Bitonic is toch geen fee?
Welnee. Die gaat vandaag weer net als gister. Herstel pas van de week.quote:
Variabel, vanaf maandag hoop ik constant op 1.2Mhash te zitten.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dan van BTC weer de gewenste coins kopen :-P
Wat is je hash rate?
Ah okayquote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
zucht, ik had hem weer ff op euro gezet, schrok weer eens van ¤580,-
De eerste keer dat ik hier iemand met Europrijzen zag strooien in dit topic dacht ik echt even dat het weer April wasquote:Op zondag 8 december 2013 13:33 schreef mike-amersfoort het volgende:
zucht, ik had hem weer ff op euro gezet, schrok weer eens van ¤580,-
De verdiensten zijn hoger. Ik heb in minder dan 2 weken met gem. 1.5mHash nu 0.4btc binnen getrokken. In die 2 weken heb ik veel zitten poolhoppen, vergelijken en analyseren wat het meeste oplevert.quote:Op zondag 8 december 2013 13:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Variabel, vanaf maandag hoop ik constant op 1.2Mhash te zitten.
Maar waarom zou ik eerst een scamcoin minen die ik helemaal niet wil minen om dan de pool die te laten verkopen voor BTC, en dan van BTC de coins te kopen die ik wel wil hebben?
Kan ik beter gelijk de coins minen die ik wil hebben.
Ik weet wat zo'n pool doet.quote:Op zondag 8 december 2013 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
De verdiensten zijn hoger. Ik heb in 2 weken met gem. 1.5mHash nu 0.4btc binnen getrokken. In die 2 weken heb ik veel zitten poolhoppen, vergelijken en analyseren wat het meeste oplevert.
Stel je wilt LTC hebben, dan heb je met 2mhash na 1 dag 1 munt. Ga je (bv) WDC minen, dan heb je 60 munten na 1 dag, verkoop je vervolgens je WDC en koop je er LTC van in dan zit je op 2LTC. (nb. geen exacte waarden maar ff als uitleg).
Als je zelf dan geen tijd hebt om te minen wat het meest oplevert, dan kan je zo`n pool operator kiezen die precies ditzelfde voor jou doet (met een fee natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Bull trap coin.quote:
Ah ok, ik dacht dat je zo hoog mogelijk rendement wilde hebben. Maar als je munten wilt supporten, dan zal je inderdaad gewoon een munt moeten kiezen en minen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet wat zo'n pool doet.
Maar zo'n pool eigenaar zal het niks uitmaken of wat hij mined nou een scamcoin is of niet, zolang de opbrengsten maar goed zijn. Mij maakt dat wel uit.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:37 schreef richolio het volgende:
* Maxbet begint maar vast het note boekje te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouja. Ik heb vannacht gekocht voor 680 een sell order voor 790 geplaatst die gefilld was en nu weer ingekocht voor 700. Ga er eigenlijk weer vanuit dat ie richting de 800 gaat kruipen en niet meer door de 'ondergrens' van ongeveer 680 heen knalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |