Je zei hij gaat omhoog, paar sec later gaat het nog veel harder omlaagquote:Op zondag 8 december 2013 13:24 schreef ulq het volgende:
[..]
Lul niet. Hij is niet eens gecrasht man
Ja maar wie zegt dat het al zijn coins zijn? Laat maar zittenquote:
Bedragen in ¤quote:Op zondag 8 december 2013 13:25 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dat schiet niet op he als je mobiel zit
Dat dus.quote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Waarom zou je in USD handelen? Moet je nog extra fee betalen als je van EUR -> USD gaat en van USD -> EUR
Waarom zou je van USD>EUR willen of andersom?quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Waarom zou je in USD handelen? Moet je nog extra fee betalen als je van EUR -> USD gaat en van USD -> EUR
Dan van BTC weer de gewenste coins kopen :-Pquote:Op zondag 8 december 2013 13:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is mooi dat ik dan BTC krijg, maar dan ben ik alsnog scamcoins aan het minen. En de ik probeer de meeste coins die ik mine vast te houden.
Boeiend, als je wilt uitbetalen zet je om in btc en verkoop je de bende op bitonic?quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Nee? Ik neem aan dat iedereen hier gewoon coins op zijn exchange heeft gezet, en geen euro's. in dat geval maakt het helemaal niets uit.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Boeiend, als je wilt uitbetalen zet je om in btc en verkoop je de bende op bitonic?
Wie gaat er nou in hemelsnaam fiat geld traden op een bitcoin exchange.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Dat dus. Keep up motherfuckers.quote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
1) USD meer volume
2) sommige coins zijn er niet eens in EUR
3) EUR<>USD wisselen is helemaal niet nodig
Zou maar gauw verkopen.quote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef doo. het volgende:
Buy order van 672 usd gelukt vannacht! Ik ben content.
Omdat ik me toch niet uit ga laten betalen door BTC-e.quote:Op zondag 8 december 2013 13:26 schreef Solidberg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |