ja erg gekquote:Op maandag 9 december 2013 12:21 schreef de_ier het volgende:
[..]
Tsja, in tegenstelling tot anderen hier geef ik wel toe als ik een keer een detail niet begrijp. Dat vind je dus gek.
je hebt allang gegoogeld wed ikquote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef de_ier het volgende:
Je gaat niet eens in op de discussie man, heb geen zin daar in.
quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
7 jaar geleden was dat nog met gemakt 500k. Met jouw salaris.
Hij verdient beduidend meer dan 40-45k.quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef poemojn het volgende:
[..]en daar heb je ook bewijs voor? Met 40-45k ¤500.000 hypotheek?
Iemand die excessen tot de maat stelt, ligt misschien niet onder een steen maar is ook geen realistquote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij verdient beduidend meer dan 40-45k.
Oh, en je bewijs: http://opnieuwbegonnen.bl(...)otheken-tot-9-x.html
Ik vraag me wel af onder welke steen jij de afgelopen jaar hebt gezeten.
Oh jij dacht dat DSB de enig was die dit flikte? De DSB was dan misschien de eerste die door het stof moest, maar door de jaren heen is er van alle banken dit soort shit op tafel gekomen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Iemand die excessen tot de maat stelt, ligt misschien niet onder een steen maar is ook geen realist
Ik begrijp je 140 jaar amortisatie dinges niet zo, wil je het mij uitleggen?quote:Op maandag 9 december 2013 12:21 schreef de_ier het volgende:
[..]
Knip
Mijn commentaar over Zweden gaat over de gemiddelde aflossingsperiode van een Zweedse hypotheek: 140 jaar. Hoe die hypotheken in het Zweeds heten, weet ik ook niet. Is ook niet belangrijk. De belangrijke feit is dus die 140 jaar.
Wat wil je nou?quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Oh jij dacht dat DSB de enig was die dit flikte? De DSB was dan misschien de eerste die door het stof moest, maar door de jaren heen is er van alle banken dit soort shit op tafel gekomen.
Wat te denken van de Rabobank die hypotheken van vele tonnen verstrekte aan steuntrekkers? Hoeveel keer het inkomen is dat?
Volgens de betalingsschema van een gemiddelde Zweedse hypotheek, duurt het de hypotheeknemer 140 jaar voordat de lening volledig is betaald het huis in eigen bezit is.quote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik begrijp je 140 jaar amortisatie dinges niet zo, wil je het mij uitleggen?
Vind ik nog behoorlijk snel voor een aflossingsvrije hypotheek (daar gaat het toch over?).quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef de_ier het volgende:
[..]
Volgens de betalingsschema van een gemiddelde Zweedse hypotheek, duurt het de hypotheeknemer 140 jaar voordat de lening volledig is betaald het huis in eigen bezit is.
Subprime zou je het kunnen noemen.
Ook als 24-jarige?quote:Op maandag 9 december 2013 16:46 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
7 jaar geleden was dat nog met gemakt 500k. Met jouw salaris.
Als je 1 aflossingsvrije hypotheek in een land hebt, duurt het gemiddeld al meer dan 140 jaar voor alle hypotheken zijn afgelost...quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef de_ier het volgende:
140 jaar is de gemiddeld van alle hypotheken in Zweden. Sommige zijn minder, sommige zijn meer. Anderen zijn weer aflossingsvrij.
En wat is die amortisatie in Nederland dan wel niet?quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef de_ier het volgende:
140 jaar is de gemiddeld van alle hypotheken in Zweden. Sommige zijn minder, sommige zijn meer. Anderen zijn weer aflossingsvrij.
Maar je zal wel snappen dat mensen vanaf het koop van hun huis dus niet 140 jaar lang leven. Dat is dus de probleem in Zweden.
Jezus man, je vroeg zelf naar wat meer info een paar postings terug. Dan leg ik het voor je uit, en klaag je dat ik het uit leg voor je.quote:Op maandag 9 december 2013 22:26 schreef opgebaarde het volgende:
Het is maar goed dat ik niet naar je favoriete kleur heb gevraagd.
Misschien wist jij het, jij zit in die materie oid en ik wil die 140 jaar kunnen plaatsen. Nou bedankt dat je ons vier keer op die 140 jaar hebt gewezen, reuze interessant
Nee hoor, met 45k kun je momenteel wel rond de 220 krijgen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Hij verdient beduidend meer dan 40-45k.
Oh, en je bewijs: http://opnieuwbegonnen.bl(...)otheken-tot-9-x.html
Ik vraag me wel af onder welke steen jij de afgelopen 5 jaar hebt gezeten.
Krimpen aan de lek? LOL! Dat valt in de zelfde contrijen zoals Delfzijl. Daar wil je nog niet dood gevonden worden. En daar zullen de waardes nog wel een poosje blijven dalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:09 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)pmakersstraat-1/?mna
je krijgt steeds betere deals
vorige keer poste ik hier ook zo een woning... maar die had geen parkeerplaats op eigen terrein en er moest meer aan gebeuren
Krimpen aan de Lek. is nog gewoon Randstad. Onderdeel van de regio Groot-Rijnmond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Krimpen aan de lek? LOL! Dat valt in de zelfde contrijen zoals Delfzijl. Daar wil je nog niet dood gevonden worden. En daar zullen de waardes nog wel een poosje blijven dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |