Ik inderdaad ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben er al tig vergeten.. Elke keer zie ik de volgende weer, en dan denk ik; ow, da's morgenmiddag, effe in de gaten houden![]()
Uhhuh..
Da's een toffe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
Tijd terug al, kwam hem tegen op m'n telefoon. Ik ging bij precies 99000km tanken, en daarna de dagteller laten lopen.![]()
*geen photoshop*
[ afbeelding ]
Uitvoering zonder asbak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:36 schreef JK1982 het volgende:
Onlangs toevallig veel drieën en negens op de teller.. De 393.939 zag ik wel aankomen, maar ineens dacht ik: Verrek! Volgens mij haal ik daaronder de 3.9 ook wel voor hij op 393.940 springt![]()
[ afbeelding ]
Hoezo dat?quote:Op zondag 1 november 2015 17:39 schreef -niemand- het volgende:
Die vag modellen gaan bij 300.000 weer terug naar 0.
Dan verdwijnt ook het woordje total uit het display.
Geen idee, maar niet alle modellen hebben dat. Maar de inca zou dat best wel eens kunnen hebben.quote:Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Heb er ook een gezien met +600.000 km.
Raar. Ik kreeg er namelijk wel een brief over van de RDW.quote:Op zondag 1 november 2015 17:50 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Geen idee, maar niet alle modellen hebben dat. Maar de inca zou dat best wel eens kunnen hebben.
quote:
Verdomd. Weer iets geleerd.quote:Is een bugje geweest in de software.
Je kunt zien dat de teller door de 300k heen is doordat het lampje TOTAL bovenin uit is gegaan.
De Golf III, Vento, Caddy 2, Ibiza, Cordoba en Inca hebben hier last van, afhankelijk van de leeftijd.
meisterrrrrrr.quote:
ingeruild op deze.quote:Op zondag 22 november 2015 11:41 schreef ThePartyPooper het volgende:
[..]
Wat heb je met je oude mercedes gedaan??
Terwijl je de foto maakte verloor je de macht over het stuur zodat je auto nu op z'n kant ligt?!quote:
nee, waarom zou dat gebeurd zijn?quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Terwijl je de foto maakte verloor je de macht over het stuur zodat je auto nu op z'n kant ligt?!
quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
meisterrrrrrr.
Sowieso; op zondagochtend om 6 uur, wat denk je zelf?
sorry, off-topic flauw grapje, omdat je foto op z'n kant ligtquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:54 schreef reeybehn het volgende:
[..]
nee, waarom zou dat gebeurd zijn?
oh shit, ik zie t nu pas. op mn telefoon is ie namelijk niet gedraaid hahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:11 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
sorry, off-topic flauw grapje, omdat je foto op z'n kant ligt
Zo heej!quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:48 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]
een van de vlotters doet raar en reset soms naar 0, gelukkig meer dan 600km op 70 liter 95
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2015 16:13 schreef Vijzel het volgende:
Deze is een beetje flauw.Idd.. 100 meter te weinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Net ingereden, tis een vrachtwaggel.quote:
Ja dat had m'n busje ook al gehaald een paar weken terug! Reed nog prima, maar m'n baas heeft 'm vlak daarna ingeruild.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net ingereden, tis een vrachtwaggel.
Sja, een hoge kilometerstand hoeft écht niet te betekenen dat het niet meer lekker rijdt.quote:Op maandag 4 januari 2016 02:58 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja dat had m'n busje ook al gehaald een paar weken terug! Reed nog prima, maar m'n baas heeft 'm vlak daarna ingeruild.
[ afbeelding ]
Gewoon een stukkie terugdraaienquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik de 250k van mijn 'nieuwe' Benz ook heb gemist
Effe 98 km wachten dan he.quote:Op zondag 7 februari 2016 01:00 schreef Geralt het volgende:
Ik had onlangs 170.071 op de klok staan.
Uiteraard zag ik dat pas bij 170.072 en toen was het maken van een foto het niet meer waard natuurlijk
Ik moest dit serieus op een rekenmachine uittellen op dit uurquote:
Klopt inderdaad! Bus reed nog prima. Maar heb een mooie bus er voor teruggekregen gelukkigquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja, een hoge kilometerstand hoeft écht niet te betekenen dat het niet meer lekker rijdt.
Bij het bedrijf waar ik ooit werkte hadden ze een LaRo met 7 ton erop, en ik had niets liever bij me voor een lange rit als dat uitgewoonde hokIk zag trouwens gisteren op een recent filmpje van een klus van hen dat ze de Polo's die ze 12 jaar geleden nieuw kochten, ook nog steeds hebben, die zullen inmiddels ook wel een aardige boodschap hebben gedaan
Da's echt balen! Ik mis ook geregeld zo een mijlpaal, baal ik er ook echt vanquote:Op zaterdag 6 februari 2016 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik de 250k van mijn 'nieuwe' Benz ook heb gemist
Mwoah, ik kan er wel mee leven hoorquote:Op zondag 7 februari 2016 18:59 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Bus reed nog prima. Maar heb een mooie bus er voor teruggekregen gelukkig
[..]
Da's echt balen! Ik mis ook geregeld zo een mijlpaal, baal ik er ook echt van
Gelukkig maarquote:Op zondag 7 februari 2016 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mwoah, ik kan er wel mee leven hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |