SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RenSCH IIquote:
twitter:barcastuff twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:26:24Gif: Nutmeg Bojan in the Dutch league game against NAC tonight http://t.co/zrv4v1veTO [via @kristianbell_] #fcblive #ajanac reageer retweet
ecte kwali gifjesquote:Op zondag 8 december 2013 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
CCYH zijn gifje geniet veel belangstellingtwitter:barcastuff twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:26:24Gif: Nutmeg Bojan in the Dutch league game against NAC tonight http://t.co/zrv4v1veTO [via @kristianbell_] #fcblive #ajanac reageer retweet
Defensie is heel slecht op dat soort ballen.quote:
Ja dan heb je niks te zoeken in de eredivisiequote:Op zondag 8 december 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Defensie is heel slecht op dat soort ballen.
Uh, oke.quote:Op zondag 8 december 2013 11:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat Kowet vandaag wint.
Ik probeer het altijd een beetje rationeel te bekijken wie de punten op dat moment het meest nodig heeft.quote:Op zondag 8 december 2013 11:22 schreef Grifte het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je meer met Heerenveen had
Beiden strijden om plekkie 4.quote:Op zondag 8 december 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd een beetje rationeel te bekijken wie de punten op dat moment het meest nodig heeft.
Vrouwen en ratio, nee gewoon neequote:Op zondag 8 december 2013 11:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ik probeer het altijd een beetje rationeel te bekijken wie de punten op dat moment het meest nodig heeft.
VBL / Live Eredivisieverslagen #146 Ajax. gramulanion in topic #146quote:Op zondag 8 december 2013 11:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol wie heeft dat PSV logo aangepast in de OP
Beetje een kinderlijk grapje, maar goed.quote:Op zondag 8 december 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / Live Eredivisieverslagen #146 Ajax. gramulanion in topic #146
Ja.quote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef Pedroso het volgende:
Heeft die Mandela bij Heerenveen gevoetbald ?
Uitvak begon.quote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef FredVleespet het volgende:
Friezen moeten altijd weer anders doen he
In Engeland was dat ookquote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef FredVleespet het volgende:
Friezen moeten altijd weer anders doen he
Nee maar Mandela was Abe's voorbeeld snapjeuh?quote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef Pedroso het volgende:
Beter dan de Blatter manier.quote:
Jammer Jan.twitter:Jmvanhalst twitterde op zondag 08-12-2013 om 09:44:07@markvanrijswijk Ziyech tegen Clasie!! #HEEFEY reageer retweet
Hij was de opvolger van Ghandiquote:Op zondag 8 december 2013 12:29 schreef Pedroso het volgende:
Een Hiljemarkjequote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Van la Parra wil de bal aannemen.
Balverlies.
Het is zondag. De supermarkt is hier niet open.quote:Op zondag 8 december 2013 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga je straks nog boodschappen doen of niet?
Ah, de linksbinnen dus. Was wel statisch heb ik van horen zeggen, voetbalde in een draaicirkel van ca. 3 meter.quote:
JR z'n aidshumor is besmettelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet op dezelfde voet als gisteravond verder aub.
?quote:Op zondag 8 december 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was TheSolution, of zo.quote:Op zondag 8 december 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh hahaquote:Op zondag 8 december 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Puinhoopje aan baggerwoord(/naam)grappen tijdens PSV - Vitesse.
Nope, eerste keer zal wel meteen een goal zijnquote:Op zondag 8 december 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is Heerenveen al in de buurt van de 16 van de tegenstander gekomen?
quote:Op zondag 8 december 2013 12:39 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is dit nou weer voor manier van juichen.
Waarom zou het nu geen optie zijn?quote:Op zondag 8 december 2013 12:40 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boetius geen Europese duels speelt anders zou het een optie kunnen zijn om mee te gaan naar het WK.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.Nee, Depaytje kan zijn koffer al inpakken.
Dus je moet Europese duels spelen om mee te gaan?quote:Op zondag 8 december 2013 12:40 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat Boetius geen Europese duels speelt anders zou het een optie kunnen zijn om mee te gaan naar het WK.
Om opeens op een 3x hoger niveau te voetballen gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 8 december 2013 12:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom zou het nu geen optie zijn?
quote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om opeens op een 3x hoger niveau te voetballen gaat 'm niet worden.
Lijkt me wel ja.quote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je moet Europese duels spelen om mee te gaan?
Depay speelt degradatievoetbal.quote:Op zondag 8 december 2013 12:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om opeens op een 3x hoger niveau te voetballen gaat 'm niet worden.
Wat een onzin van de bovenste plank. Moeten veel PSV-spelers & Ajax-spelers nu worden geselecteerd omdat ze Europees spelen?quote:
In Europa is het net zo'n slechte poule als de Eredivisie qua niveau aanbiedt.quote:Op zondag 8 december 2013 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Depay speelt degradatievoetbal.
Nee, maar met geen enkele ervaring op een niveau hoger heb je niets te zoeken op een WK.quote:Op zondag 8 december 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin van de bovenste plank. Moeten veel PSV-spelers & Ajax-spelers nu worden geselecteerd omdat ze Europees spelen?
Dan is de spoeling naar jouw redenering erg dun.quote:Op zondag 8 december 2013 12:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, maar met geen enkele ervaring op een niveau hoger heb je niets te zoeken op een WK.
Laten we maar alleen Robben & Van Persie sturen naar het WK.quote:Op zondag 8 december 2013 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Strootman speelt trouwens ook geen Europees voetbal: thuislaten.
Ik heb veel bijzondere dingen gezien dit seizoen, maar dit was wel heel onverwacht.quote:
Straks kunnen ze bij de 2-2 weer wegquote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu weer veilig voor de Feyenoord supporters om in dit topic te komen posten.
Alsof Feyenoord een bedreiging voor het kampioenschap vormt.quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig heeft Vitesse het kampioenschap in eigen hand
quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef Mani89 het volgende:
Het is nu weer veilig voor de Feyenoord supporters om in dit topic te komen posten.
Collega van je mams toch?quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
De moeder van Kuipers is een prostituee.
quote:
quote:
Idd... Ik opende FOK! speciaal om dat te postenquote:Op zondag 8 december 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij gaat scoren, kampioenskandidaat
Volgens mij is dat nog altijd in handen van wat schimmige figuren uit Rusland en omstreken.quote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Als Immers ineens gaat scoren kan het alle kanten opquote:Op zondag 8 december 2013 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord een bedreiging voor het kampioenschap vormt.
De bal vervormt dan op een onverklaarbare wijze.quote:Op zondag 8 december 2013 12:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als Immers ineens gaat scoren kan het alle kanten op
Wedstrijd duurt tot maandagquote:Op zondag 8 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal vervormt dan op een onverklaarbare wijze.
Rens ligt nog in comateuze toestand in bed z'n dorpse vechtpartijen van gisteren te overdenken.quote:Op zondag 8 december 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zet Rens een nieuw liedje in?
Omdat er 4 anderen staan.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
Hoezo speelt die neger niet in de defensie? Die Kongolo
Insinueer je hier nu dat hij wedstrijden van zijn club niet bijwoont terwijl hij een seizoenskaart heeft?quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rens ligt nog in comateuze toestand in bed z'n dorpse vechtpartijen van gisteren te overdenken.
Je hoort de Feijenoord-liederen toch?quote:Op zondag 8 december 2013 12:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer zet Rens een nieuw liedje in?
Ajax is kampioen, Vitesse heeft niksquote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse heeft Chelsea.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is kampioen, Vitesse heeft niks
Oh god, ik zat nog te slapen. Sorry.quote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je hier nu dat hij wedstrijden van zijn club niet bijwoont terwijl hij een seizoenskaart heeft?
Hahaquote:Op zondag 8 december 2013 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is kampioen, Vitesse heeft niks
Van Beek is een linksback. En je kunt BMI niet op LB zetten als hij 2e CV is voor de linkerplek.quote:
Van Beek is toch een rechtsback?quote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Beek is een linksback. En je kunt BMI niet op LB zetten als hij 2e CV is voor de linkerplek.
?quote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Beek is een linksback. En je kunt BMI niet op LB zetten als hij 2e CV is voor de linkerplek.
Staat genoteerd.quote:Op zondag 8 december 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, mocht je nog zoeken op de tribune: Rens heeft een legergroene jas aan.
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Beek is toch een rechtsback?
Ik zat niet op te letten. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee CVquote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Beek de linksback die RCV staat te spelen. Juist.quote:Op zondag 8 december 2013 12:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:Op zondag 8 december 2013 12:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Beek de linksback die RCV staat te spelen. Juist.
Ik weet wel waar hij ongeveer zit, zat ooit vlakbij hem, maar dat wist ik toen niet.quote:Op zondag 8 december 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, mocht je nog zoeken op de tribune: Rens heeft een legergroene jas aan.
106491 of gewoon FOX natuurlijkquote:Op zondag 8 december 2013 12:53 schreef Mansjester het volgende:
Schijt adidas reclame met Messi steeds op mijn stream
106 loopt vaak zo ver achter.quote:Op zondag 8 december 2013 12:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
106491 of gewoon FOX natuurlijk
Via janlul krijg ik volgens mij juist die reclamequote:Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
janlul.com/veetle. Maar die loopt ook ver achter.
Die van mij is NU bij 27 minuten.quote:Op zondag 8 december 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
janlul.com/veetle. Maar die loopt ook ver achter.
Dat was ook eenmaligquote:Op zondag 8 december 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit echt geen beleving in dat Heerenveenstadion. Zelfs PSV had nog meer sfeer.
Dat heb je altijd bij streams maar wiziwigs is een goeie site.quote:
50 sec. loop ik achter als ik de racties zo lees.quote:
Die wint ie overigens opvallend vaak in een wedstrijd, altijd met stijgende verbazing naar aan het kijkenquote:Op zondag 8 december 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie denkt een kopduel aan te kunnen gaan.
quote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is gewoon rood voor natrappen toch
Hij trapt niet eens na joh. Schwalbe van Pelle zoals altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 13:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Dit is gewoon rood voor natrappen toch
Ja, ik zie het.quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René. Boetgod speelt weer fenomenaal.
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:
Nog steeds beter dan Depay.quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René. Boetgod speelt weer fenomenaal.
Wat een mop.quote:Op zondag 8 december 2013 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zie het.
Ik weet nog dat iemand gisteren zei dat Depay een betere speler was.
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds.
Volgens mij raakte hij de voet van die gozer. Daar leek het op in ieder geval.quote:Op zondag 8 december 2013 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Schwalbe Bilal.
Echte kaartennaaier, ik zei het je.
Wanneer heeft Feyenoord voor het laatst de 0 gehouden?quote:Op zondag 8 december 2013 13:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Weet niet of Feyenoord de 0 kan houden vandaag, denk t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |