Denk het wel, ik sorteer grafzerken.quote:
loonslavenquote:
neequote:
Jij kan het? Ik ijs bewijs.quote:
Het kan niet op Fok, maar ik heb je reps gegeven. Denkbeeldige reps danwel.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
Nooit geprobeerd.. Weet niet eens hoe het moet.
Maar ik vind het ook iets voor grofgevormde negerinnen
Jij bent gewoon zo'n houterige nederlandse vrouw.quote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
Kont schudden, toch?quote:Op zondag 8 december 2013 14:45 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb een trilkont dus het zou moeten kunnenquote:Op zondag 8 december 2013 19:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n houterige nederlandse vrouw.
Welgevormde stevige bips die twerken
Wilde net zeggen, volgens mij ben jij wel iemand die het zou kunnenquote:Op maandag 9 december 2013 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb een trilkont dus het zou moeten kunnen
Nooit geprobeerdquote:Op maandag 9 december 2013 00:38 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, volgens mij ben jij wel iemand die het zou kunnen
Nee natuurlijk niet. Als dan blijkt dat ik het niet kan sta ik gigantisch voor paal. Dat moet ik eerst thuis in een hoekje uitproberenquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe het eens voor het eerst als je op een bar staat te dansen
Dat is ook wel weer waar ja, misschien kan je lessen nemen ergens?quote:Op maandag 9 december 2013 00:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Als dan blijkt dat ik het niet kan sta ik gigantisch voor paal. Dat moet ik eerst thuis in een hoekje uitproberen
Zumbaquote:Op maandag 9 december 2013 00:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar ja, misschien kan je lessen nemen ergens?
Twerken al die leraressen daar ook? Moet ik misschien toch eens gaan kijken naar schuddende billen daarquote:
Tieten posten is banquote:Op maandag 9 december 2013 00:47 schreef Stickertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee dank je. Ik sla deze dans rage over
Je bent gewoon jaloers omdat jouw tieten niet kunnen flapperen in de windquote:
Shit je hebt me doorquote:Op maandag 9 december 2013 00:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jouw tieten niet kunnen flapperen in de wind
Ik moet een veiligheidsbril op als ik spring anders heb ik kans dat ik mijn eigen ogen eruit prik met mijn tepels.quote:Op maandag 9 december 2013 00:53 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Shit je hebt me doorKunnen de jouwe dat wel dan?
Kinky shitquote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik moet een veiligheidsbril op als ik spring anders heb ik kans dat ik mijn eigen ogen eruit prik met mijn tepels.
Wat een baas die negerquote:Op maandag 9 december 2013 00:47 schreef Stickertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alhoewel, zijn tieten zijn bijna hypnotiserend
Stel je eens voor dat een man zo voor je zou dansen, daar krijg je toch gewoon een harde clit van?quote:Op maandag 9 december 2013 00:47 schreef Stickertje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alhoewel, zijn tieten zijn bijna hypnotiserend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |