quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja klopt. Hoewel m'n exen wel jonger waren, maar goed dat was uiteindelijk ook wel te merken.
En nu ik 24 ben ben ik natuurlijk oud, want iedereen wil het liefst een dingetje van een jaar of 18-20. Wat dat betreft kun je echt veel beter een man zijn.
Ja minder dan Ian maar hij heeft ook z'n kwaliteiten jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Paul Wesley vinden veel mensen minder, maar ik vind Paul ook een lekkertje hoor... dayum.
Hehehehe hmm.. Wie bedoel je??quote:
Ja man, heb de poes alweer nat.quote:
Ja het is zaterdagavond. Als je ze niet kunt vinden aan de bar dan maar op internetquote:
Sws wel lekkerder lijf dan Ian, imo:quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja minder dan Ian maar hij heeft ook z'n kwaliteiten ja
FF1978 of zoiets.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe hmm.. Wie bedoel je??![]()
[..]
Ja man, heb de poes alweer nat.
Als je veel zuipt krijg je niet zo'n wasbordje neequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja klopt, denk dat hij elke dag heel vroeg op bed ligt en je zult nooit eens samen een fles whisky soldaat kunnen maken ofzo
Nee maar jij bent zelf oud Frank, dan kan 24 wel weer. Misschien moet ik m'n zinnen gewoon zetten op een man van 30+ ofzo.
zo oud ziet ze er nog niet uitquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ascination?
Maar als de George Clooney van Klaagbaak zit jij hier gebakken Frank
Mwoah, volgens mij valt dit best wel mee.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je veel zuipt krijg je niet zo'n wasbordje nee. Moet je echt heel strikt leven naar wat ik heb horen zeggen. Dat is ook niet alles natuurlijk.
Hmzz... Niet helemaal mijn type.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
David Boreanaz dan? Die vind ik op zich wel oké.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe hmm.. Wie bedoel je??![]()
[..]
Ja man, heb de poes alweer nat.
Ja kurkdroog is die vent.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sws wel lekkerder lijf dan Ian, imo:
[ afbeelding ]
Wel gvd!quote:
Vind je dit ook wel leuk zekerquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, vind ik ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kurkdroog is die vent.
Nog steeds niet beter dan dezen
[ afbeelding ]
Klassieker
Sowieso heeft dat wel wat, zo'n man die een beetje onder zweet bloed en andere ranzigheid zit.
Mwoah het is te doen. Ik ben zelf een halve autist wat eten betreft en je kunt wel eens in de week losgaan en een wasbordje houden (als man, zelf wil ik niet zo laag gaan). Maar wil je zover komen als die vent dan moet je dat wel laten ja.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
FF1978 of zoiets.
[..]
Als je veel zuipt krijg je niet zo'n wasbordje nee. Moet je echt heel strikt leven naar wat ik heb horen zeggen. Dat is ook niet alles natuurlijk.
Hahaha sorryquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel gvd!![]()
![]()
Wat staat je niet aan?
Totaal ander type.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je dit ook wel leuk zeker
[ afbeelding ]
Dat is Angel of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Yes. #teamBuffyquote:
Is dat niet die vent van Hooligans?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook.
Jax Teller van SOA![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had ik sowieso een crush op vroeger.quote:
Ik ben al jaren gelukkig, of tenminste, zo lang het geen Kerst is, met dezelfde, Mortaxxquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als de George Clooney van Klaagbaak zit jij hier gebakken Frank
Ik ben nooit zo'n bodybuild-fanatici geweest maar ik heb horen zeggen (ligt ook aan de aanleg geloof ik) dat je moet oppassen met loze calorieën die gemakkelijk vet aanzetten zoals alcohol, zeker omdat je na alcohol moeilijk ook kunt trainen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij valt dit best wel mee.
vakmanschapquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef remi1986 het volgende:
[..]
netjes als je dat kan met een trein
HAHAHAHAHA WTF!! Jaaaa dat heb ik nooit geweten, gewoonquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is dat niet die vent van Hooligans?
In die film vond ik hem altijd sexy
Ja dat klopt wel, alcohol en droog worden is geen beste combi. Maar in de zin van ''enorm veel moeten laten'' om een beetje een sixpackje te krijgen, vind ik redelijk meevallen. (Maar dat is op basis van mijn eigen trainervaringen hoor, weet niet hoe dat bij een man is)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik ben nooit zo'n bodybuild-fanatici geweest maar ik heb horen zeggen (ligt ook aan de aanleg geloof ik) dat je moet oppassen met loze calorieën die gemakkelijk vet aanzetten zoals alcohol, zeker omdat je na alcohol moeilijk ook kunt trainen.
Ja heb die film op DVD dus vaak zat gezienquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA WTF!! Jaaaa dat heb ik nooit geweten, gewoonWat tof. Ja, hij staat errrrrg hoog op mijn lijstje. Dayum. Zowel dat body als dat face.
Volgens speelde hij eens in een extreem slechte film met Liv Tyler.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, vind ik ook.
Jax Teller van SOA![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Ken hem alleen van SOA en Pacific Rim. En kennelijk dus ook van Hooligansquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens speelde hij eens in een extreem slechte film met Liv Tyler.
jij traint zeker met shakeweightquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, alcohol en droog worden is geen beste combi. Maar in de zin van ''enorm veel moeten laten'' om een beetje een sixpackje te krijgen, vind ik redelijk meevallen. (Maar dat is op basis van mijn eigen trainervaringen hoor, weet niet hoe dat bij een man is)
Ah, dat is die persoon van Las Vegas geloof ik, op de zondag staat nog weleens Veronica op met programma's als Person of Interest, Arrow en NCIS,.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:03 schreef Robophatt het volgende:
OH hoe kon ik deze vergeten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen idee. Ken hem alleen van SOA en Pacific Rim. En kennelijk dus ook van Hooligans
Ja klopt. Josh Duhamel. Ken hem zelf van transformers, daar speelt hij zo'n militair. Misstaat hem ook niet moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dat is die persoon van Las Vegas geloof ik, op de zondag staat nog weleens Veronica op met programma's als Person of Interest, Arrow en NCIS,.
Nou, ik wil helemaal geen sixpack hoor. Het enige wat ik begon te doen was een buikspierkwartier van P90X wat ik om de dag deed en ik ging wat letten op m'n eten. En toen begon ik al vet snel dus licht blokjes te zien aan de bovenkant van mijn buik. Dus daarom zei ik het dat je er volgens mij niet zoveel voor hoeft te doen/latenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij traint zeker met shakeweight
Mwoah, aanleg, voeding, vet verbranden, doorzettingsvermogen. Het valt ook allemaal wel mee. Tenzij je moddervet bentquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik wil helemaal geen sixpack hoor. Het enige wat ik begon te doen was een buikspierkwartier van P90X wat ik om de dag deed en ik ging wat letten op m'n eten. En toen begon ik al vet snel dus licht blokjes te zien aan de bovenkant van mijn buik. Dus daarom zei ik het dat je er volgens mij niet zoveel voor hoeft te doen/laten
Gewoon een beetje je best doen, dan zie je na een paar dagen al resultaatquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik wil helemaal geen sixpack hoor. Het enige wat ik begon te doen was een buikspierkwartier van P90X wat ik om de dag deed en ik ging wat letten op m'n eten. En toen begon ik al vet snel dus licht blokjes te zien aan de bovenkant van mijn buik. Dus daarom zei ik het dat je er volgens mij niet zoveel voor hoeft te doen/laten
Klopt. Sommigen hebben gewoon echt pech. Maar zo gauw je weinig vet op je buik hebt, krijg je met een beetje goeie buikspiertraining al behoorlijk snel blokjes te zien, volgens mij. Dus ja, als je een bonk vet op de pens hebt zitten, zal je er misschien wel veel voor moeten doen en latenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah, aanleg, voeding, vet verbranden, doorzettingsvermogen. Het valt ook allemaal wel mee. Tenzij je moddervet bent
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Sommigen hebben gewoon echt pech. Maar zo gauw je weinig vet op je buik hebt, krijg je met een beetje goeie buikspiertraining al behoorlijk snel blokjes te zien, volgens mij. Dus ja, als je een bonk vet op de pens hebt zitten, zal je er misschien wel veel voor moeten doen en laten
Mjah hoef je niet eens buikspieroefeningen voor te doen. Laag vetpercentage is het belangrijkst, en een gunstige verdeling. Ik heb zelf weinig vet op m'n buik dus is het sneller zichtbaar dan bij iemand met hetzelfde percentage maar een minder gelukkige verdeling.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Sommigen hebben gewoon echt pech. Maar zo gauw je weinig vet op je buik hebt, krijg je met een beetje goeie buikspiertraining al behoorlijk snel blokjes te zien, volgens mij. Dus ja, als je een bonk vet op de pens hebt zitten, zal je er misschien wel veel voor moeten doen en laten
Technische verdedigingssport als aikido is veel nuttiger dan dat uiterlijke vertoon. Leuk voor op het strand maar dat is het.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon een beetje je best doen, dan zie je na een paar dagen al resultaat
[ afbeelding ]
jwz
En deze natuurlijkquote:
Geintje toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Technische verdedigingssport als aikido is veel nuttiger dan dat uiterlijke vertoon. Leuk voor op het strand maar dat is het.
Ja, maar die blokjes zitten er niet van zichzelf toch, hoe weinig vet je ook op je buik hebt zitten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mjah hoef je niet eens buikspieroefeningen voor te doen. Laag vetpercentage is het belangrijkst, en een gunstige verdeling. Ik heb zelf weinig vet op m'n buik dus is het sneller zichtbaar dan bij iemand met hetzelfde percentage maar een minder gelukkige verdeling.
Ja als puntje bij paaltje komt is gewoon een fitte man het beste voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Technische verdedigingssport als aikido is veel nuttiger dan dat uiterlijke vertoon. Leuk voor op het strand maar dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |