SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit kan je over elke poging van Havenaar wel zeggentwitter:MijnVitesse twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 21:26:59'40 Goede aanval #Vitesse! Leerdam gaat goed door en speelt af op Havenaar. Hij schiet de bal met links te zacht in #psvvit reageer retweet
Gunstig voor PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Afgelopen in Waalwijk
RKC 2-2 Cambuur
Naar het schijntquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
BREKEND - BREKEND - BREKEND
Fred Rutten wordt de nieuwe bondscoach van Hongarije naar het schijnt.
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
TT is gewoon waarheid. Wederopstanding van PSV. Kampioen, beker, Europa league. Volgend jaar pakken we de CL
Juist, Gouden bal voor depay.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ondertussen maakt Depay Nederland nog even wereldkampioen.
Je bent niet gemistquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Hey dames, daar ben ik dan eindelijk. Wie was er beter, PSV of Vitesse?
Meid.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef CaptainCookie het volgende:
Tijdens de wedstrijd heeft het spel van Vitesse altijd een veel te grote invloed op mijn stemming
Waarom niet? Z'n concurrent is Boëtius.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
Vitesse.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Niemand is onmisbaarquote:
Wie moet er dan mee? Schaken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Denk niet dat Depay meegaat naar het WK eerlijk gezegd
PSV. Veel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |