Hij bedoelt, heb je een bon?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:01 schreef monkey91 het volgende:
[..]
Je mag netjes langskomen om hem te testen.
Dan haak ik af, nog succes met de verkoop!quote:
"Kenmerken dat de beats 100% origineel zijn"quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef monkey91 het volgende:
Ik maak vanavond foto's van de doos etc en kenmerken dat de beats 100% origineel zijn.
Kan niet DM-en dus dan maar hierquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Kenmerken dat de beats 100% origineel zijn"
Say whut now?
DM mij anders even het serienummer
Dit mag jij zeer zeker denken, ik zal morgen wel foto's posten heb tevens mijn ex gevraagd of ze de factuur wil zoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef iDuno het volgende:
Ik durf mijn hand voor in de vuur te steken dat dit nep is
Thanks, waar kan je dit checken?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef nuget het volgende:
Serienummer is gewoon geregistreerd by Beats... dus gewoon legaal dit.
Toen ik op de website van Beats mijn naam invulde als serienummer accepteerde hij dit ook, lijkt me sterk dat mijn naam als serienummer is gebruiktquote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef nuget het volgende:
Serienummer is gewoon geregistreerd by Beats... dus gewoon legaal dit.
Ik heb hem als cadeau gekregen van mijn ex. Ja, ik zal foto's maken schade komt door het draaien (inklappen) van de oorschelpen. Dan gaat de zwarte kleur eraf en zie je dus het metaal. Lastig uit te leggen zal zo een foto maken.quote:Op zondag 15 december 2013 12:53 schreef Wootism het volgende:
Heb je dat ding nu gekocht of als cadeau gekregen?
En heb je foto's van de 'gebruiksschade'?
Gast, een beschadigde koptelefoon van meer dan een jaar oud! Wat ga je zo hoog lopen bieden?quote:
Ik blijf bij mijn prijsquote:Op maandag 16 december 2013 18:50 schreef Wootism het volgende:
¤ 77,- incl. verzending en we hebben een deal.
Dan houdt het voor mij op en mag je er iemand anders blij mee makenquote:
Akkoordquote:Op maandag 16 december 2013 22:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan houdt het voor mij op en mag je er iemand anders blij mee maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |