Ik heb een tijdje bij Health City een abonnement van drie maanden gehad. Ik hield me daar bezig met krachttraining waarin ik als voornaamste doel had om mentaal en fysiek sterker te worden.
Nu de termijn erop zit ben ik op zoek naar andere sportscholen in de omgeving Den Haag. HC is fine, maar het is aardig duur en de extra benodigdheden zoals de sauna of het zwembad gebruikte ik niet iedere keer wanneer ik ging sporten.
Ik zoek nu naar andere meer betaalbare sportscholen dat mogelijkheden aanbiedt voor oefeningen zoals deadlift, squat, overheadpress, bankdrukken, barbell bent over row en calf raises en waarin er tenminste genoeg dumbells zijn zodat ik niet iedere keer een uur hoef te wachten tot de zoveelste narcistische guido met spillebeentjes klaar is met zichzelf in de spiegel op te geilen wanneer hij zo'n ding vast houdt.
Vooralsnog stel ik me open minded op voor alle mogelijkheden die er zijn. Ik heb al het een en ander gezocht op google, maar door de bomen zie ik het bos niet meer. Het zijn er zoveel!: fit for free, basic fit, max health en dat is nog maar een gedeelte van de lange waslijst. Wie heeft ervaring met deze sportscholen?
Tevens raadde een vriendin waar ik een crush op heb crossfit aan, maar is dat hetzelfde? Ik hoor gemengde verhalen dat het net als krachttraining is maar dan meer groepsgericht (duh dat snap ik nog wel), maar ik hoor ook weer verhalen dat crossfit meer krachttraining is voor dummies of iets in die strekking?
[ Bericht 0% gewijzigd door hairybeardyman op 07-12-2013 17:51:05 ]