We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens uitzoeken wat ze wel leuk vind dan en daar eens over beginnen
Straks heeft ze watervreesquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt. Misschien wil ze wel eens mee naar het water ofzo
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonenquote:
Uur rijden naar de zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan moet ze niet zo dicht bij de zee gaan wonen
Ik wilde net zeggen, jij woont toch helemaal niet aan zeequote:
Dan hebben we Amersfoort aan zee..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
je woont toch in zeeland?
dat is te dicht bij de zee
als de dijken breken....
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik woon aan de goede kant als het mis gaat en ik ben echt zo bang voor de zee dat ik echt niet graag aan de verkeerde kant zou wonen hoor
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zeequote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorpquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't goed is kun je op z'n minst zwemmen..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan bij een woeste evil zee
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, want wanneer het water een graad of 5 is zwem je ook zo lekker ff naar t volgende dorp
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel ergquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Ik woon juist aan het water, lekker rustigquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
toevallig is water heel onvoorspelbaar en heel erg
slechte combi
ik weet ook wel dat de kans klein is dat er een nieuwe watersnoodramp komt, maar ik woon gewoon liever aan de kant van nederland die niet onder water ligt
Valt tegen hoor, een groot deel zit meer dan 1 meter onder NAP, dus bij een serieuze doorbraak staat daar gewoon meer dan 1 meter water. Dan moet je een beste auto hebben wil je daar doorheen komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
De waarschuwing is sowieso ruim op tijd, de evacuatie ook, en anders gewoon even naar 't hoogste punt in de buurt toe komen, hoe moeilijk is het? Ook bij 5 graden lukt dat nog wel..
En het moet wel héél erg zijn wil het water zo hoog komen
Welk feest?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo
Ik wilde even doorgeven dat Fera en ik ook op de par-teh komen.
Gr gr.
Housewarming van pup?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |