abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134041422
Poeh heey, wat een enorm onzeker jankverhaal en dat alleen maar om facebook.
Ben je haar nou echt elke keer aan het lastige vallen met dat gezeur en claimerige gezever over fb en over elkaar vertrouwen en zo? Je wil zeker zo snel mogelijk van haar af? Dat gedrag wat je tentoonstelt is namelijk voor vrouwen een mega afknapper. :Y

Stel he, ze is niet eerlijk en stel ze wil vreemdgaan of heeft meerdere snoepjes. Denk je dan echt, dat je dat met controle creepy freak gedrag tegen kan houden? Leg je bij dat idee neer, dat is namelijk een bestaand risico in elke relatie.

Serieus jongen, relax! Val d'r niet meer lastig met je onzekere jammer verhaaltjes over fb en of ze jou wel vertrouwd of dat zij wel te vertrouwen is, want blabla fb. Het is namelijk dodelijk voor een verse relatie in de dop, of voor elke relatie zelfs.....
The waves you made will always be
pi_134051689
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:56 schreef pepper_961 het volgende:
Poeh heey, wat een enorm onzeker jankverhaal en dat alleen maar om facebook.
Ben je haar nou echt elke keer aan het lastige vallen met dat gezeur en claimerige gezever over fb en over elkaar vertrouwen en zo? Je wil zeker zo snel mogelijk van haar af? Dat gedrag wat je tentoonstelt is namelijk voor vrouwen een mega afknapper. :Y

Stel he, ze is niet eerlijk en stel ze wil vreemdgaan of heeft meerdere snoepjes. Denk je dan echt, dat je dat met controle creepy freak gedrag tegen kan houden? Leg je bij dat idee neer, dat is namelijk een bestaand risico in elke relatie.

Serieus jongen, relax! Val d'r niet meer lastig met je onzekere jammer verhaaltjes over fb en of ze jou wel vertrouwd of dat zij wel te vertrouwen is, want blabla fb. Het is namelijk dodelijk voor een verse relatie in de dop, of voor elke relatie zelfs.....
Allemaal waar. Maar vertrouwen is eenmaal fundamenteel en een voorgevoel is negen van de tien keer, juist. Dit van hem is al kapot voordat het zelfs iets kan worden.....bij iets goeds, loopt alles vanzelf en dan doen beide personen niet moeilijk en/of twijfelen op dat moment nergens over.

dit is gewoon geen match en onbewust willen ze allang van elkaar af.
pi_134055829
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:34 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Je snapt dat hij aan de andere kant van het schaal zit vergeleken met jou (en volgens mij is hij ook buitenlands) :X
Geen idee wat je met 'andere kant van het schaal' bedoeld. En aan welke kant zit ik dan :?
Dat hij buitenlands is heeft er ook weinig mee te maken lijkt mij. Of is dat een vrijbrief voor wantrouwend, controlerend en obsessief gedrag naar een date toe?
Nogmaals...het is zijn vriendin niet. Ze zitten in een ontdekkingsfase en zij wil nog niet alles blootgeven. Dat is haar goed recht. Als hij meer verwacht, moet hij iemand zoeken die dat wil geven...of gewoon geduld hebben en de situatie accepteren zoals die is. Nu werkt hij zichzelf alleen maar tegen en maakt hij zich druk om zoiets onbenulligs als FB.
pi_134064180
Het ligt niet aan haar, elke band is stuk gegaan omdat ik een gebrek aan vertrouwen had. Ik denk gewoon snel negatief, en als iemand bij wijze van spreke 1x al een beetje kort doet, of als ik die gene niet zie een week en spreek op App (maar als die gene 1x droog doet) dan ga ik al twijfelen of er iets is waardoor ze is afgeknapt.

Dus kort samengevat; Dit is de beste klik die ik tot nu toe voelde, ik krijg goede gevoelens bij dit meisje. Maar mijn vertrouwen is gewoon iets waar ik aan moet bouwen.
  Spellchecker zondag 8 december 2013 @ 22:20:32 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134064606
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:12 schreef MarioBalotelli het volgende:
Het ligt niet aan haar, elke band is stuk gegaan omdat ik een gebrek aan vertrouwen had. Ik denk gewoon snel negatief, en als iemand bij wijze van spreke 1x al een beetje kort doet, of als ik die gene niet zie een week en spreek op App (maar als die gene 1x droog doet) dan ga ik al twijfelen of er iets is waardoor ze is afgeknapt.

Dus kort samengevat; Dit is de beste klik die ik tot nu toe voelde, ik krijg goede gevoelens bij dit meisje. Maar mijn vertrouwen is gewoon iets waar ik aan moet bouwen.
TS hou ons op de hoogte ....
pi_134065105
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 00:06 schreef over_hedge het volgende:
:') :') :') Dit topic :') Kom op zeg. Wat ben je een watje. Zeuren over dat ze je niet uit zichzelf belt. Lekker boeiend. Misschien houd ze niet van bellen.

En dan elke keer dat gezeur over dat ze fotos liked van vrienden. Wtf boeit dat nou weer. Het zijn haar vrienden, waarom zou ze die fotos niet mogen like. Snap best dat ze nog geen relatie met je wilt als je nu al zo jarloers doet over paar fucking likes. Doe niet zo onzeker en ga al helemaal geen nep account maken om haar uit te testen. Als ze daar ooit achter komt kan je het sowieso al vergeten.
Amen, gvd je Lijkt wel een psychopaat. Verder ben je heel onzeker, denk je dat vrouwen dit leuk vinden? Je bent pas een maandje verder en dan dit obsessief gedrag, eng.
pi_134065595
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Amen, gvd je Lijkt wel een psychopaat. Verder ben je heel onzeker, denk je dat vrouwen dit leuk vinden? Je bent pas een maandje verder en dan dit obsessief gedrag, eng.
Ik vind het een beetje respectloos. Onzekerheden en obsessief gedrag tja. Dat zijn dingen waar je over heen kunt groeien, maar ik neem aan dat elk mens dit heeft met bepaalde dingen. En een psychopaat vind ik erg ver gaan.

Maar wel bedankt voor je eerlijkheid, dit is jouw mening en dat respecteer ik. Ik wou gewoon mijn hart luchten, en wellicht ben ik naief in dit opzicht: ik date haar 1 maand en heb haar nu 7x gezien, alle 7x klikte het, en verder praten we dagelijks uren lang over alles. Ik heb echt een band met haar, en wil voor haar gaan. Het klikte gelijk, en vandaar dat ik kwetsbaar ben (en me zo opstel)
pi_134065726
Goed om te horen maar wees eens een beetje relax. Is voor haar ook leuker en dat Facebook komt wel. Als het echt zo erg is, kan je haar toch confronteren, of ze je wil toevoegen.
pi_134066003
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:38 schreef stoeltafel het volgende:
Goed om te horen maar wees eens een beetje relax. Is voor haar ook leuker en dat Facebook komt wel. Als het echt zo erg is, kan je haar toch confronteren, of ze je wil toevoegen.
Klopt, al heb ik dat al gedaan dat confronteren, en daar werd ze op ze zachts gezegd niet blij mee!
  zondag 8 december 2013 @ 22:54:53 #135
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134066475
het is heel simpel.

als ze jou op facebook toevoegt ga je allemaal lieve kleffe dingen op haar tijdlijn zetten en moet zij daarop reageren. dit doe je omdat je het meent maar ook omdat je wilt testen waar zij staat in de 'relatie' en andere jongens weg te houden. dit kan ze gewoon vervelend vinden omdat er nog geen relatie is tussen jullie en zij geen zin heeft dat buitenstaanders hier op reageren of dit nu al te weten komen OF zij wil niet haar mogelijkheden met andere jongens verspelen door jou toe te voegen.

En om heel eerlijk te zijn is de kans het grootst dat het om dat laatste gaat.
pi_134066680
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef SugeLucky het volgende:
het is heel simpel.

als ze jou op facebook toevoegt ga je allemaal lieve kleffe dingen op haar tijdlijn zetten en moet zij daarop reageren. dit doe je omdat je het meent maar ook omdat je wilt testen waar zij staat in de 'relatie' en andere jongens weg te houden. dit kan ze gewoon vervelend vinden omdat er nog geen relatie is tussen jullie en zij geen zin heeft dat buitenstaanders hier op reageren of dit nu al te weten komen OF zij wil niet haar mogelijkheden met andere jongens verspelen door jou toe te voegen.

Nou prima, misschien ben ik een beetje claimerig, misschien is het cultuur maar ik wil niet alles excuseren. Maar ik vind dat zelfs in de datingfase (die we eigenlijk nu uit zijn) dat je gewoon monogaam moet zijn. Ik heb haar op de man gevraagd of er andere zijn, ze zegt nee (oke ze kan moeilijk ja zeggen). Ik zeg ik wil dat niet, ik doe dat niet.

Als ik er ooit achterkom dat ze met andere flirterig praat dan stop ik het gelijk. Misschien ben ik onervaren of naief, maar dat doe je gewoon niet. Als ze echt verliefd is accepteert ze me,laat ze me dingen op de tijdlijn plaatsen etc.
  zondag 8 december 2013 @ 23:01:04 #137
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_134066761
Je neemt FB echt veel te serieus. Een paar foto's liken staat gelijk aan die kerels aantrekkelijk vinden? :'). Ik denk dat je met jouw gedrag meer kapot maakt dan je lief is. Niemand zit na een maandje daten te wachten op een vent die zo wantrouwig is en alles zo serieus neemt. Heb je haar naam al op je arm getatoeëerd? Brrr.
  zondag 8 december 2013 @ 23:02:53 #138
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134066837
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef MarioBalotelli het volgende:

Als ze echt verliefd is accepteert ze me,laat ze me dingen op de tijdlijn plaatsen etc.
Ja en dat doet ze dus niet. Gelukkig geef je het antwoord zelf al.

Je kan er of mee doorgaan maar dan moet je het niet als serieus zien en gewoon leuk voor de sex en contact en maar zien waar het heen gaat, of je moet er mee stoppen omdat je anders alleen maar gekwetst gaat worden. Ik denk dat zo ongeveer iedere man dit op wat voor manier dan ook weleens meegemaakt heeft. Daarom from one fool to another, laat je niet aan het lijntje houden.
pi_134067213
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:54 schreef SugeLucky het volgende:
het is heel simpel.

Als ik verliefd ben dan vind ik die kleffe dingen op mijn tijdlijn helemaal geweldig en ik vind het juist leuk dat iedereen het kan zien. Als ik een jongen niet het einde vind dan accepteer ik hem niet of ik zal snel zijn berichten verwijderen. Verder zal ik ook niet verder met hem afspreken/praten.
pi_134071685
Damn, ga eens naar een psycholoog ofzo, als je zo'n drama maakt van fucking facebook.
pi_134071694
Gebruik al die aandacht voor iemand anders die het wel weet te waarderen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:53 schreef MarioBalotelli het volgende:
ze heeft rond de 700 vrienden
En wil jou er niet eens bij, zegt genoeg toch?
pi_134076997
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:59 schreef MarioBalotelli het volgende:

[..]

Nou prima, misschien ben ik een beetje claimerig, misschien is het cultuur maar ik wil niet alles excuseren. Maar ik vind dat zelfs in de datingfase (die we eigenlijk nu uit zijn) dat je gewoon monogaam moet zijn. Ik heb haar op de man gevraagd of er andere zijn, ze zegt nee (oke ze kan moeilijk ja zeggen). Ik zeg ik wil dat niet, ik doe dat niet.

Als ik er ooit achterkom dat ze met andere flirterig praat dan stop ik het gelijk.
Misschien ben ik onervaren of naief, maar dat doe je gewoon niet. Als ze echt verliefd is accepteert ze me,laat ze me dingen op de tijdlijn plaatsen etc.
Dit is ziek hoor, als ze met iemand praat dan stop je direct? Ga je haar een burka om laten doen? Je bent nogal obsessief met he gedrag en dat al naar een maand. Lijkt me veiliger voor haar dat ze direct met je stopt.
  maandag 9 december 2013 @ 12:50:58 #143
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_134077844
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 04:10 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

En wil jou er niet eens bij, zegt genoeg toch?
¿Wat zegt dat dan? :? :? :?
pi_134080489
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 12:12 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Dit is ziek hoor, als ze met iemand praat dan stop je direct? Ga je haar een burka om laten doen? Je bent nogal obsessief met he gedrag en dat al naar een maand. Lijkt me veiliger voor haar dat ze direct met je stopt.
De liefde voor haar is een obsessie geworden, omdat het vanaf begin af aan al mis zou lopen. dit heeft twee staartjes. De ene is onzeker,"gebruikt" hem en durft niet eerlijk te zijn dat ze niet echt verliefd is. De ander is wantrouwig en laat zich door allerlei (onterechte/terechte) gedachtes leiden. Echte liefde is als een boot die over een onbekende rivier vaart, dit hier is gemanipuleerd en geforceerd. Ik vind het eerlijk gezegd niet ziek of gestoord oid, het is eerder menselijk en hopelijk leerzaam tegenover zichzelf. Relativeren is een probleem bij de meeste mensen en/of situaties.
pi_134083915
Ik moet eerlijk zeggen, ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze niet verliefd is. Als ik nu zeg: iedereem is anders, de een neemt facebook serieus, de ander minder. Zij blijkbaar totaal niet, en dat ze komt (200 km/3 uur/40 euro/al 5x deze maand) en appt en vraagt of ik met andere praat en onzeker doet daarover is dat toch juist een positief teken? Of ben ik nu naief?
  maandag 9 december 2013 @ 16:40:02 #146
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134084625
Ik heb een soortgelijke situatie gehad met een ex/scharrel. Achteraf kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan, en ik heb dan ook nooit meer zo achter een meid aangelopen :P Geloof me, achteraf schaam je je voor het gedrag.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134084782
Wat Nemeosis zegt, de beste relaties zijn relaties waar je elkaar vrij laat.
Dus laat je paranoia varen en ben blij dat je een relatie hebt, ze doet blijkbaar genoeg haar best voor jou dus neem dat voor lief. En Facebook is echt ultra kut.
Theelauw voor de ziel.
pi_134084884
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik begrijp niet waarom zoveel mensen zeggen dat ze niet verliefd is. Als ik nu zeg: iedereem is anders, de een neemt facebook serieus, de ander minder. Zij blijkbaar totaal niet, en dat ze komt (200 km/3 uur/40 euro/al 5x deze maand) en appt en vraagt of ik met andere praat en onzeker doet daarover is dat toch juist een positief teken? Of ben ik nu naief?
Of je naïef bent...tja. Wat je noemt zie ik persoonlijk niet direct als tekenen dat iemand verliefd is.
Misschien ook afhankelijk van hoe je het wilt definiëren. Of ze verliefd op je is kan alleen zij je zeggen. Maar dat ze (nog) geen relatie wil geeft naar mijn mening aan dat ze (nog) niet voor de volle 100% voor jou wilt gaan.
Als zij FB niet zo serieus neemt, waarom is het voor jou dan zo een big issue dat ze jou daar accepteert en geen foto's van andere mannen 'liked' (en staat een foto 'liken' nou werkelijk gelijk aan flirten? Het is een duimpje, geen liefdesverklaring!)
pi_134086069
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.

Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
Ik zou haar keihard confronteren. Dit kan gewoon echt niet door de beugel. :{
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_134091631
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:19 schreef MarioBalotelli het volgende:
kijk, nu zit je op het goede spoor. :Y Jezus man, was dat nou zo moeilijk?! Zij is verliefd, jij bent verliefd, zij neemt fb niet zo heul erg serieus (en terecht) en jij moet dat ook gewoon niet doen.

Gewoon genieten van elkaar en niet gaan lopen janken hier op fok!

Al hielp al dat" Ze is niet verliefd op je" geroep je wel weer op de juiste weg he? ;)
The waves you made will always be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')