Klopt, maar nu zegt ze dat ze verliefd is en dit dus niet meer zal doen. Ik ben dus benieuwd, overigens heb ik de neiging om pagina te verwijderen nu heeel sterk. Niet zo zeer omdat ik me schuldig voel, meer omdat ik bang ben dat ze betrapt dat k het ben (op 1 of andere manier locatie zichtbaar of sporen weet ik veel!0quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij had haar telefoonnummer toch ook al voordat ze je leuk vond?
In ieder geval niet te snel gaan, want dat komt creepy overquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:49 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Telefoonnummer geven is niet oké, ik heb een foto van een redelijk goeduitziende gast. Blond daar valt ze op, maar geen model of onrealistische foto.
Ze zegt ik geef geen nummers ik flirt nie tdit dat, nou ik ben heel erg benieuwd. Het enige nadeel is dat als ik na een paar dagen nog geen reactie heb ik me heeeel erg schuldig ga voelen voor deze actie...
Eigenlijk ben je gewoon bang voor de uitkomst van je onderzoekjequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Klopt, maar nu zegt ze dat ze verliefd is en dit dus niet meer zal doen. Ik ben dus benieuwd, overigens heb ik de neiging om pagina te verwijderen nu heeel sterk. Niet zo zeer omdat ik me schuldig voel, meer omdat ik bang ben dat ze betrapt dat k het ben (op 1 of andere manier locatie zichtbaar of sporen weet ik veel!0
Ik heb een vriend rememberquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meh, kan ook gewoon een beetje ouwehoeren op Whatsapp zijn
Mango, DM je nummer eens dan
Eigenlijk ben ik een grote sadist. Ik wil dat ze trouw is, maar ergens raak ik nu ook helemaal er n om te betrappen op een fout..maar goed dat is natuurlijk niet wat ik hoop, maar je kent het welquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon bang voor de uitkomst van je onderzoekje
Zelfs als ik nog in de datefase met m zat zou ik t niet gedaan hebben. Alleen als ik twijfels had over zijn motieven/serieusheidquote:
Was ook meer om aan TS te laten zien dat niet iedereen met een relatie 'zomaar' telefoonnummers uitwisseltquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zelfs als ik nog in de datefase met m zat zou ik t niet gedaan hebben. Alleen als ik twijfels had over zijn motieven/serieusheid
weet ik, daarom licht ik het ook toe zodat TS kan zien hoe het idd ook kan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was ook meer om aan TS te laten zien dat niet iedereen met een relatie 'zomaar' telefoonnummers uitwisselt
Waar kom jij eigenlijk vandaan?
En TS: of je vertrouwt haar, of je test haar. Je moet wel kiezen
Er zat nog een vraag tussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
weet ik, daarom licht ik het ook toe zodat TS kan zien hoe het idd ook kan.
Zo meid zoek ik dus, maar eerlijk he: ze zegt ik kreeg geen melding binnen in 1e instantie, en zocht me daarna niet uit zichzelf op omdat ze er niet heel vaak op zit en het onzin vind al dat fb. Maar wel vrienden leuk vinden!? (Ook alleen single jongens- erg he zo ver ging ik zelfs kijken-) Kunnen jullie dat ook niet als negatief opvatten? (vooral als je kijkt hoeveel km ze voor me reist)quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:56 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Zelfs als ik nog in de datefase met m zat zou ik t niet gedaan hebben. Alleen als ik twijfels had over zijn motieven/serieusheid
Ja als het niet goed voelt dan moet je dat zeker niet doen. En je klinkt als een leuke, oprechte jongen, daarom hoop ik dat dit alsnog goed komt of dat je een meisje vindt die jou verdientquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Zo meid zoek ik dus, maar eerlijk he: ze zegt ik kreeg geen melding binnen in 1e instantie, en zocht me daarna niet uit zichzelf op omdat ze er niet heel vaak op zit en het onzin vind al dat fb. Maar wel vrienden leuk vinden!? (Ook alleen single jongens- erg he zo ver ging ik zelfs kijken-) Kunnen jullie dat ook niet als negatief opvatten? (vooral als je kijkt hoeveel km ze voor me reist)
Overigens..het spijt me, maar ik heb de account gedeactiveerd. Het voelde niet goed voor mij! Ik wil niet iemand wantrouwen, ik zal maar gewoon moeten leren leven met twijfels..ik heb de pech(of het geluk) geen jongen te zijn die nu met andere kloot. Ik zal maar moeten kijken wat het wordt, en als het niks wordt of ze naait me..Helaas sommige vrouwen zijn zo. Vanaf nu denk ik dat ik niet meer moet analyseren of nadenken, gewoon haar uitnodigen en genieten van HET NU en de leuke tijd die ik nu heb.
Dankjewel dat is erg aardig van je. Ik hoop het ook, maar zolang ze lief blijft praten en blijft komen moet ik ook maar eens leren mensen te vertrouwen he? Dat ik ooit ben genaaid wil niet zeggen dat elk meisje zo is. Hoewel ik op gecompliceerde meiden val (die gekwetst zijn of iets) waarom geen idee!? Wellicht omdat ze mijn stijl (veel gesprekken, veilig laten voelen en helemaal jezelf zijn en open) beter aansluit op die meiden. Maar er is natuurlijk bij die groep altijd een risico dat ik niet de enige ben die aandacht krijg en dat ze liegen. Maarja, wat kan ik doen? Niet nadenken en me richten op het positieve en het negatieve laten schieten. Mijn pech is alleen dat als k veel praat met een meisje ik niet gevoelloos kan blijven, ik ga altijd wat voelen en raak verliefd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:04 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ja als het niet goed voelt dan moet je dat zeker niet doen. En klinkt als een leuke, oprechte jongen, daarom hoop ik ook dat dit alsnog goed komt of dat je een meisje vindt die jouw verdient
Ik vind het altijd zo jammer dat leuke lieve oprechte jongens met goede bedoelingen vaak genaaid worden door k*twijven, die hen gebruiken om hun ego op te krikken, om vervolgens weer verder te gaan naar de volgende. Maar zij hoeft inderdaad niet zo te zijn natuurlijk. Ik zou gewoon kijken hoe het gaat en anders --> nextquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:07 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Dankjewel dat is erg aardig van je. Ik hoop het ook, maar zolang ze lief blijft praten en blijft komen moet ik ook maar eens leren mensen te vertrouwen he? Dat ik ooit ben genaaid wil niet zeggen dat elk meisje zo is. Hoewel ik op gecompliceerde meiden val (die gekwetst zijn of iets) waarom geen idee!? Wellicht omdat ze mijn stijl (veel gesprekken, veilig laten voelen en helemaal jezelf zijn en open) beter aansluit op die meiden. Maar er is natuurlijk bij die groep altijd een risico dat ik niet de enige ben die aandacht krijg en dat ze liegen. Maarja, wat kan ik doen? Niet nadenken en me richten op het positieve en het negatieve laten schieten. Mijn pech is alleen dat als k veel praat met een meisje ik niet gevoelloos kan blijven, ik ga altijd wat voelen en raak verliefd.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:13 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer dat leuke lieve oprechte jongens met goede bedoelingen vaak genaaid worden door k*twijven, die hen gebruiken om hun ego op te krikken, om vervolgens weer verder te gaan naar de volgende. Maar zij hoeft inderdaad niet zo te zijn natuurlijk. Ik zou gewoon kijken hoe het gaat en anders --> next
Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien kun je voortaan wel wat bewuster naar het betreffende meisje kijken en meer achter de "stabiele" meisjes gaan, die op zoek zijn naar een serieuze gelijkwaardige en wederzijdse relatie en niet achter meiden die geilen op mannelijke aandacht.
Dan weet je in ieder geval zeker dat het nooit iets zal wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ik zal uit pure benieuwdheid haar even plagen over FB als ze bij me is, en zeggen als ik nu je tel zou pakken en prive berichtjes op FB en meldingen kijk zou je hem dan geven? En plagen met pussyyy....
En zeggen tja jij voegt mij niet toe, en zegt ik vind Facebook weinig aan dus ik ben benieuwd wat voor jou weinig aan is! En als ze dan boos wordt zeg ik heb je wat te verbergen? haha! Veel beter idee;) Dan geef ik gelijk mijn tel om te doorzoeken aangezien ik clean ben en zeg ik: Je moet elkaar vertrouwen, maar je moet elkaar ook openheid durven geven 100% zonder geheimen en dus geen moeite hebben je tel aan elkaar te geven.
Heeft ze niet gewoon een studente-ov? Dat scheelt natuurlijk al wat de kosten betreft.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?
Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:
Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
Je snapt dat hij aan de andere kant van het schaal zit vergeleken met jou (en volgens mij is hij ook buitenlands)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef Sekhmet het volgende:
Jullie daten een maandje...DATEN! Dus nog geeneens echt een relatie te noemen ( en dat wil ze ook nog niet begrijp ik uit je OP). Als er nu al zoveel wantrouwen is, dan is een relatie toch echt gedoemd te mislukken.
Binnen een relatie moet er vertrouwen zijn. Zij geeft aan nog geen relatie te willen en is in dat opzicht vrij om te doen en laten wat zij wil zonder verantwoording aan jou te moeten afleggen. Klinkt hard, maar jou 'verwachtingen' zijn duidelijk anders dan die van haar. Mooie/lieve woordjes veranderen daar weinig aan. Iedereen kan lieve dingen zeggen/schrijven, het gaat erom of je het ook voelt en uitdraagt. Bij haar zijn het zo te horen woorden, maar geen daden (een reisje maken zegt mi ook niks meer dan dat ze wel wil kijken of er meer inzit)
Je wantrouwen zou voor mij iig een enorme afknapper zijn....een nep account maken om haar te controleren is echt een no-go. Zeer triest en je hebt alleen jezelf ermee.
Je laat je beslissing om voor haar te gaan daarmee van haar 'facebook gedrag' afhangen. Maak je eigen keuzes, kun je accepteren hoe het nu gaat en hoe je je daarbij voelt of is het beter om er mee te stoppen?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |