Dat online zijn zou ik me geen zorgen over maken, heb mijn laptop vaak de hele dag openstaan en meestal ook een facebooktabje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.
Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
'vrienden'quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe duidelijk kan iemand zijn? Ze is niet verliefd maar gewoon dol op aandacht. Dat zegt ze toch ook? Geniet zolang het kan maar denk vooral niet dat het wat wordt. en dat je de enige bent ....
Je bent een tijdelijk "vriendje" totdat er iemand beter voorbij komt of diegene waar ze daadwerkelijk verliefd op is beschikbaar wordt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:53 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ben nu een maandje aan het daten met een leuke meid, we zijn stapelgek op elkaar en praten uren -vol lieve dingetjes ook-. We spreken duidelijk onze verliefdheid naar elkaar toe uit, en hebben het ook al vaker gedaan met elkaar.
Echter zijn er een paar dingetjes die mij onzeker maken;
1. Ze ziet zichzelf samen met mij, maar vind een relatie te vroeg (Oké dit kan..)
Maar dan dit:
Af en toe zit ze op Facebook en ze heeft rond de 700 vrienden. Ik had haar uitgenodigd als vriend, ze had niet gereageerd. Na 2 weken werd ik benieuwd of ze wel op Facebook zat, wat blijkt..een paar jongens hun foto's is ze aan het liken ondertussen.
Dus ik heb gevraagd hoe en wat, ze zegt ik zal je toevoegen volgende keer.
Nu weer een paar keer verder, weer paar foto's van jongens liken maar nooit en nimmer heeft ze interesse/nieuwsgierigheid getoond om vrienden met mij te worden daar.
Wat ik mij nu afvraag is, vinden jullie of ik nu overdrijf? Of vinden jullie het inderdaad raar over komen dat een verliefd meisje blijkbaar liever andere jongens hun foto's liked dan dat ze mij toevoegt en een beetje kijkt naar wie mijn vrienden zijn, hoe ik ben etc etc..
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:36 schreef Mathemaat het volgende:
Dit klinkt als een zeldzaam geval van 'gebruikt' door vrouw. XD
Zeldzaam als in dat de man zich al emotioneel bindt, maar dat de vrouw alleen seks wilde. Je hoort meestal het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Gheghe...clap, clap.
zeldzaam mag je trouwens wel weglaten, eventually we all use and abuse :<
[..]
Natuurlijk zal ze dat zelf niet zeggen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef MarioBalotelli het volgende:
Dat betwijfel ik, het is ''mijn bewering dat ze van aandacht houdt''
Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.
Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.
Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.
Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.
Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
Nee, Ik zou haar eerlijk gezegd niet vertrouwen. Ik bedoel: kom op, voeg me toe, het is maar fb XDquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef MarioBalotelli het volgende:
Mwah, hoe oud is ze? Om een idee te krijgen in welke levensfase ze zit...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?
Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:
Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeldzaam als in dat de man zich al emotioneel bindt, maar dat de vrouw alleen seks wilde. Je hoort meestal het tegenovergestelde.
Dat is een goede vraag waar ik nu pas over heb nagedacht:quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Ze kaatst terug met.....met een aanvallende wedervraag.
aandacht valt trouwens boven geld.....dus geld zegt weinig.
trouwens, stuurt ze uit zichzelf berichten of "reageert" ze gewoon meer? huge difference.
en zoeken naar confirmatie wegens onzekerheid zegt niks over wat diegene voelt voor jou.
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?
Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:
Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
21 jaar nu, weinig ervaring met jongens zegt ze( maar ook tijdens de seks merkte ik dat ze best bang was voor fouten en ze vroeg of ze mocht zoenen met me of dat ik dat erg vind) en verder HBO studie achter de rug nu en opzoek naar een baantje in de administratie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, hoe oud is ze? Om een idee te krijgen in welke levensfase ze zit...
Oftewel ze kopieert jouw gedrag, nog een enorme red flag.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag waar ik nu pas over heb nagedacht:
Zei begnt meestal met goeiemorgen schat, fijn geslapen?
Dan reageer ik, en krijg ik een hartje. Als ik dan poppetjes stuur wordt het een poppetjes contest met hartjes en kusjes. De ene keer zeg ik dan ik mis je, of was je maar hier..en dan zegt ze dat ook. Ze zegt wel vaak dat ze om me geeft uit zichzelf. Ik ook trouwens, verder is het een beetje 60(ik) 40(haar) met op gang houden. Soms ben ik stil en zegt ze wat zijn je plannen vandaag? En soms praat ik daarover.
Maar ik praat veel, stop veel aandacht in haar, dus ik ben de gene die erg veel praat (meer dan haar), maar na 10 is ze telkens online (soms wel uren) met mij en reageert ze gelijk op me, vol complimentjes ook.
Wat me wel opvalt: zelf is ze nooit erg concreet over afspreken, ik ben de gene die initiatief neemt van die en die dag. Pas als ik er wat over zeg komt ze er mee, en ze wou nota bene op de dag zelf vertellen hoe laat ze zou komen (weinig zin dus!?) Net als dat ze een tijdje niet klef praatte en ik aangaf dat ik daar mee zat, toen ging ze dat juist doen en zei ze ik doe het graag schatje, maar dan denk ik waarom niet uit jezelf!?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef bonke het volgende:
alles van facebook af laten hangenje weet toch dat sociale media meer stuk maakt dan je lief is?
Dan zou het inderdaad kunnen dat ze inderdaad erg bang is op hoe jij zal reageren op haar fb. Maar niemand van ons kent haarquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
21 jaar nu, weinig ervaring met jongens zegt ze( maar ook tijdens de seks merkte ik dat ze best bang was voor fouten en ze vroeg of ze mocht zoenen met me of dat ik dat erg vind) en verder HBO studie achter de rug nu en opzoek naar een baantje in de administratie.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Oftewel ze kopieert jouw gedrag, nog een enorme red flag.
En stuur haar wat flirterige berichten om te kijken hoe ze reageert.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maak nou een nepprofiel aan, alle settings op privé, zet er een leuke foto op en kijk hoelang het duurt voor dat profiel wel toegevoegd wordt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef MarioBalotelli het volgende:
Maar wellicht ben ik een beetje wanhopig. Ik ben zeldzaam gevoelig voor een jongen. Misschien zou ik eigenlijk moeten afwachten en haar het initiatief laten nemen, maar dan denk ik:
-Stel ze knapt af omdat ze denkt dat ik lullig doe nu en kort
- Stel ze zegt weinig dan kwetst het me
-Stel ik raak haar niet kwijt.
Ik ben best wanhopig, het s een leuke meid, en ik voel echt veel voor haar. We klikte erg goed al die keren, en dat maakt me verliefd. Ik wil haar niet kwijtraken, maar gedraag me best onzeker door vaak over deze zaken te praten. Hoe zouden jullie nu doen als jullie je in mijn schoenen bevinden? Wat moet ik nu zien te achterhalen en hoe?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maak nou een nepprofiel aan, alle settings op privé, zet er een leuke foto op en kijk hoelang het duurt voor dat profiel wel toegevoegd wordt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef TerryStone het volgende:
[..]
En stuur haar wat flirterige berichten om te kijken hoe ze reageert.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan zou het inderdaad kunnen dat ze inderdaad erg bang is op hoe jij zal reageren op haar fb. Maar niemand van ons kent haar
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef maily het volgende:
En wat als jij nu op jouw FB allemaal foto's van andere meisjes gaat liken?
Hmm....quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef ZeroUncertainty het volgende:
kan dat al wel beantwoorden, hij is hij, zij is zij......zij checkt hem niet constant, dus heeft het geen effect.
[..]
Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven. Dus ik:quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef maily het volgende:
En wat als jij nu op jouw FB allemaal foto's van andere meisjes gaat liken?
Dit.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef MarioBalotelli het volgende:
Maar wellicht ben ik een beetje wanhopig. Ik ben zeldzaam gevoelig voor een jongen. Misschien zou ik eigenlijk moeten afwachten en haar het initiatief laten nemen, maar dan denk ik:
-Stel ze knapt af omdat ze denkt dat ik lullig doe nu en kort
- Stel ze zegt weinig dan kwetst het me
-Stel ik raak haar niet kwijt.
Ik ben best wanhopig, het s een leuke meid, en ik voel echt veel voor haar. We klikte erg goed al die keren, en dat maakt me verliefd. Ik wil haar niet kwijtraken, maar gedraag me best onzeker door vaak over deze zaken te praten. Hoe zouden jullie nu doen als jullie je in mijn schoenen bevinden? Wat moet ik nu zien te achterhalen en hoe?
Ik denk dat je té lief (en goedgelovig) bent .... en dat heeft ze in de gaten .....quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven. Dus ik:
-Geef me helemaal in het contact, en geef veel aandacht en warmte
-Ben eerlijk als iets me niet zint (zo ben ik al een paar kwijtgeraakt) en ook als ik bevestiging wil of onzeker ben
- Ik praat niet met andere meisjes, omdat ik denk ik heb haar. Waarom zou ik met andere praten? (Op klasgenoten over school soms na) ik heb geen meidenvrienden
-Als een meid praat ben k gewoon kort en xx, dus geen hartjes of kus poppetjes, ook niks flirterigs
- Ik like 0,00 foto's van meiden als ik voor haar ga. Waarom zou ik ze liken? Dat zie ik als iemand aantrekkelijk vinden, en dat is respectloos te laten zien als je voor een meid gaat
- Ik bel uit mezelf om gewoon die ander haar stem te horen, en die ander kan altijd alles zeggen
-Wel ben ik jaloers best wel (zoals nu) of dominant (confronteren en zeggen dit bevalt me niet..ik voel geen vertrouwen)
Al deze punten, tja..te veel moeite doe ik blijkbaar, te lief. En dit is eigenlijk dan ook wat ik van andere verwacht. Maar iedereen is anders dat moet ik begrijpen, maar toch als een meid 1 van de bovenstaande punten niet zoals mij doet ga ik onbewust toch al twijfelen... ik vind het gewoon niet netjes dat ze dit deed (+ ze had een profiel op netlog -die heeft ze verwijderd voor mij-)
Klopt ik heb dt ook al tegen haar verteld. ik zei je hebt woorden en daden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dit.
Het is wel vreemd en verdacht. Aangezien het niet sluit op de rest.
Ze heeft er vast haar redenen voor maar of deze goed zijn.
Daar ga je de mist in.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk dat je té lief (en goedgelovig) bent .... en dat heeft ze in de gaten .....
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:01 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Klopt ik heb dt ook al tegen haar verteld. ik zei je hebt woorden en daden.
Haar daden zijn supergoed door naar mij te komen, en veel te praten (ik ben niet blind voor het positieve) en haar woorden dat ze verliefd is zijn ook fijn.
Maar om dan in 1 maand nog 0x op mjn profiel te kijken, niet vaak uit jezelf te bellen vind ik ver gaan. In de zin: het sluit niet aan op de woorden van verliefdheid! De woorden van ik zie mezelf voor altijd bij je, ik wil werk in Amsterdam zodat ik bij jou woon in de buurt.
Als ik dit zeg word ze boos, zegt ze ik vind het jammer dat je me niet vertrouwt, het gebeurt te vaak en als dit zo door gaat ben ik een beetje klaar metj e. Maar ja, ik heb het ook lastig hiermee. En als ik een nep profiel aanmaak (krijg ik een naar gevoel van, maar wellicht een goede test) dan is het probleem dat ik allemaal vrienden moet toevoegen (of kan ik een optie hebben waardoor ze niet ziet hoeveel vrienden ik heb)
Hij heeft gelijk maar ik heb al zo'n vermoeden wat je gaat doen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt en dat komt wanhopig over. Mijn beste vriend lacht me altijd uit en die gaat stuk als hij mij ziet appen druk.
Hij zegt fuck hun bij niemand heb je zekerheid dat je de enige bent. Beter stop je tijd in andere zaken ipv haar en als ze dan blijft is ze goed, zo niet prima volgende. Maar om nou naar hem te luisteren..iemand die veel vrouwen heeft laten huilen door seks te hebben en contact te verbreken tja..Ik wil niemand kwetsen.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef MarioBalotelli het volgende:
Klopt en dat komt wanhopig over. Mijn beste vriend lacht me altijd uit en die gaat stuk als hij mij ziet appen druk.
Hij zegt fuck hun bij niemand heb je zekerheid dat je de enige bent. Beter stop je tijd in andere zaken ipv haar en als ze dan blijft is ze goed, zo niet prima volgende. Maar om nou naar hem te luisteren..iemand die veel vrouwen heeft laten huilen door seks te hebben en contact te verbreken tja..Ik wil niemand kwetsen.
Wat ga ik doen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:04 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk maar ik heb al zo'n vermoeden wat je gaat doen...
Breek gewoon het contact met haar af!!!quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef MarioBalotelli het volgende:
Stel ik maak een nep profiel aan, hoe kan ik dan deze problemen oplossen:
-0 vrienden moet onzichtbaar worden als dat kan
- Mijn tijdlijn is leeg (ongeloofwaardig wellicht?)
Ik ga haar dan toevoegen + PM sturen en zeggen dat ik uit Sittard kom. Lief praten, met aandacht, zeggen dat ze knap is, nummer vragen. 4 tests:
-Kapt ze andere gasten af als ze lief praten
-Kapt ze andere onbekende gasten af voor mij of praat ze juist geinteresseerd terug om te leren kennen
-Hoe gaat ze met flirts om
-Belangrijkste: geeft ze andere nummers
Als 1 van de 4 dingen me niet bevalt, zeg ik niks. Breng ik ons contact sterk terug (verwijderen van nummer, enkel reageren op haar apps en dan gesprek verwijderen zodat k niet kan praten) en laat ik haar moeite doen. Laat ik haar komen als ze het voorstelt, maar ga k niks met haar doen en als ze dan ooit zou zeggen: Waarom doe je zo? Dan zeg ik omdat je me neef je nummer gaf!
Genoeg fantasie, dit zal denk ik niet gebeuren maar ik ben wel benieuwd hoe ver ze gaat
Als je onder de quote reageert is het een beetje makkelijker te lezenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Niet doen.....nu wordt het obsessief.
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:16 schreef maily het volgende:
Jij wil niemand kwetsen .... dus laat jij jezelf kwetsen.
Wakker worden!
Doe dit maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:13 schreef MarioBalotelli het volgende:
Stel ik maak een nep profiel aan, hoe kan ik dan deze problemen oplossen:
-0 vrienden moet onzichtbaar worden als dat kan
- Mijn tijdlijn is leeg (ongeloofwaardig wellicht?)
Ik ga haar dan toevoegen + PM sturen en zeggen dat ik uit Sittard kom. Lief praten, met aandacht, zeggen dat ze knap is, nummer vragen. 4 tests:
-Kapt ze andere gasten af als ze lief praten
-Kapt ze andere onbekende gasten af voor mij of praat ze juist geinteresseerd terug om te leren kennen
-Hoe gaat ze met flirts om
-Belangrijkste: geeft ze andere nummers
Als 1 van de 4 dingen me niet bevalt, zeg ik niks. Breng ik ons contact sterk terug (verwijderen van nummer, enkel reageren op haar apps en dan gesprek verwijderen zodat k niet kan praten) en laat ik haar moeite doen. Laat ik haar komen als ze het voorstelt, maar ga k niks met haar doen en als ze dan ooit zou zeggen: Waarom doe je zo? Dan zeg ik omdat je me neef je nummer gaf!
Genoeg fantasie, dit zal denk ik niet gebeuren maar ik ben wel benieuwd hoe ver ze gaat
troll much? :<quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:31 schreef trancethrust het volgende:
Ze moet het nog uitmaken met haar ex.
Past toch prima in de mogelijkheden? TS kan zoiets eens een keer bij wijze van `grap' opperen als ze er weer eens is; kijken hoe ver het van de waarheid zit.quote:
bedoelde die zin zelfquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Past toch prima in de mogelijkheden? TS kan zoiets eens een keer bij wijze van `grap' opperen als ze er weer eens is; kijken hoe ver het van de waarheid zit.
Probleem is dat als ik met buitenlandse vrienden praat (Cultuurverschil?) ze me gelijk geven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mario, ik begrijp je wel. Sommige dingen komen me namelijk akelig bekend voor. Daarnaast kunnen al die punten zowel hele onschuldige als negatieve redenen hebben.
De enige manier om erachter te komen is om de volgende stap te zetten, of haar er maar weer mee confronteren, en er niet zo makkelijk mee af te laten komen.
En als 't dan over is, soit, dan is ze 't niet waard ook niet. Nog genoeg andere vissies in de zee
Ik zou me iniedergeval meer zorgen maken om het feit dat ze je niet op FB toevoegt. Zelf heb ik dit ook wel eens gedaan, en de reden erachter was niet positief. Hetzelfde als vrienden en anderen van wie ik dit wel eens gehoord heb.quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:08 schreef MarioBalotelli het volgende:
[..]
Probleem is dat als ik met buitenlandse vrienden praat (Cultuurverschil?) ze me gelijk geven.
Praat k met nederlandse vrienden dan slaan ze me voor me kop: Zie je niet wat die meid allemaal voor je doet, waarom twijfel je nou door een stomme facebook actie! Facebook zegt niks, zolang je het met haar doet, ze je alle aandacht en liefde geeft, en blijft reizen voor je(vooral dit) zegt dit meer dan iemand die ze op facebook liked.
Maar mijn ideaalbeeld van een vrouw(misschien te veel verwacht?): Iemand die mij gewoon aandacht geeft (spontaan omdat ze het wil, vooral in het begin van een relatie), eerlijk is en uitspreekt wat ze voelt, en me af en toe op aarde terugzet. Iemand die niet met andere gasten danst, of veel appt (jongensvrienden kan, maar om daar nou dagelijks redelijk veel mee te appen nee), niet flirt, ook niet ingaat op flirts, en eerlijk is over als jongens iets proberen. Verder niet te veel op app (hele dag online geeft zo het gevoel dat het een aandachtshoer is om het zo te zeggen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |