abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134016497
Ben nu een maandje aan het daten met een leuke meid, we zijn stapelgek op elkaar en praten uren -vol lieve dingetjes ook-. We spreken duidelijk onze verliefdheid naar elkaar toe uit, en hebben het ook al vaker gedaan met elkaar.

Echter zijn er een paar dingetjes die mij onzeker maken;

1. Ze ziet zichzelf samen met mij, maar vind een relatie te vroeg (Oké dit kan..)

Maar dan dit:

Af en toe zit ze op Facebook en ze heeft rond de 700 vrienden. Ik had haar uitgenodigd als vriend, ze had niet gereageerd. Na 2 weken werd ik benieuwd of ze wel op Facebook zat, wat blijkt..een paar jongens hun foto's is ze aan het liken ondertussen.

Dus ik heb gevraagd hoe en wat, ze zegt ik zal je toevoegen volgende keer.
Nu weer een paar keer verder, weer paar foto's van jongens liken maar nooit en nimmer heeft ze interesse/nieuwsgierigheid getoond om vrienden met mij te worden daar.

Wat ik mij nu afvraag is, vinden jullie of ik nu overdrijf? Of vinden jullie het inderdaad raar over komen dat een verliefd meisje blijkbaar liever andere jongens hun foto's liked dan dat ze mij toevoegt en een beetje kijkt naar wie mijn vrienden zijn, hoe ik ben etc etc..
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:55:27 #2
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134016537
Apart.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134016562
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.

Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
pi_134016569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef Luxuria het volgende:
Apart.
ementencomplex
-XOXO-
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:57:35 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134016590
Voeg haar toe met een nepprofiel
pi_134016621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.

Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
Dat online zijn zou ik me geen zorgen over maken, heb mijn laptop vaak de hele dag openstaan en meestal ook een facebooktabje.

Dat actief liken en jou weren van fb is wel een beetje raar.
pi_134016671
Dat online is op whatsapp moet ik er bij vermelden. Ze heeft problemen gehad vroeger en is weleens gekwetst. Het klinkt lullig nu, maar dan moet ik wel altijd in me achterhoofd houden dat '''een groep hiervan - ik zeg zeker niet allemaal - hierdoor graag aandacht wil, en dus ook van andere jongens-
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:00:54 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134016829
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef hugecooll het volgende:
Voeg haar toe met een nepprofiel
Dat dus :Y
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:06:04 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134016863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:00 schreef maily het volgende:
700 vrienden :o
'vrienden'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134017123
Hmm, laat ik het even in de wereld brengen...waarschijnlijk is ze niet echt verliefd. Tis voor mij zeer herkenbaar, neem maar eens even afstand. Wanneer iemand echt verliefd is, dan wilt hij/zij diegene "constant" spreken. Als ze alleen heeft van "oh waarom zeg je niks/weinig meer", dan is ze jouw aandacht gewoon gewend en wees dan gewoon rechtstreeks of ze echt wat voelt. Meeste mensen zijn afwachtend of maken gebruik van de ander. eerlijkheid duurt het langst, alleen als je dat toelaat. Maar als ze echt verliefd is, dan is het gewoon een meisje die veel vrijheid en tijd nodig heeft.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 december 2013 @ 15:17:37 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_134017207
Hoe duidelijk kan iemand zijn? Ze is niet verliefd maar gewoon dol op aandacht. Dat zegt ze toch ook? Geniet zolang het kan maar denk vooral niet dat het wat wordt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:18:16 #13
197773 crew  maily
pi_134017238
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe duidelijk kan iemand zijn? Ze is niet verliefd maar gewoon dol op aandacht. Dat zegt ze toch ook? Geniet zolang het kan maar denk vooral niet dat het wat wordt. en dat je de enige bent ....
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:24:32 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134017438
we dan
pi_134017728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:53 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ben nu een maandje aan het daten met een leuke meid, we zijn stapelgek op elkaar en praten uren -vol lieve dingetjes ook-. We spreken duidelijk onze verliefdheid naar elkaar toe uit, en hebben het ook al vaker gedaan met elkaar.

Echter zijn er een paar dingetjes die mij onzeker maken;

1. Ze ziet zichzelf samen met mij, maar vind een relatie te vroeg (Oké dit kan..)

Maar dan dit:

Af en toe zit ze op Facebook en ze heeft rond de 700 vrienden. Ik had haar uitgenodigd als vriend, ze had niet gereageerd. Na 2 weken werd ik benieuwd of ze wel op Facebook zat, wat blijkt..een paar jongens hun foto's is ze aan het liken ondertussen.

Dus ik heb gevraagd hoe en wat, ze zegt ik zal je toevoegen volgende keer.
Nu weer een paar keer verder, weer paar foto's van jongens liken maar nooit en nimmer heeft ze interesse/nieuwsgierigheid getoond om vrienden met mij te worden daar.

Wat ik mij nu afvraag is, vinden jullie of ik nu overdrijf? Of vinden jullie het inderdaad raar over komen dat een verliefd meisje blijkbaar liever andere jongens hun foto's liked dan dat ze mij toevoegt en een beetje kijkt naar wie mijn vrienden zijn, hoe ik ben etc etc..
Je bent een tijdelijk "vriendje" totdat er iemand beter voorbij komt of diegene waar ze daadwerkelijk verliefd op is beschikbaar wordt.

http://www.urbandictionar(...)ceholder%20boyfriend
pi_134017794
Dit klinkt als een zeldzaam geval van 'gebruikt' door vrouw. XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_134017863
Dat betwijfel ik, het is ''mijn bewering dat ze van aandacht houdt''

Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.

Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.

Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
pi_134017886
Gheghe...clap, clap.

zeldzaam mag je trouwens wel weglaten, eventually we all use and abuse :<

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:36 schreef Mathemaat het volgende:
Dit klinkt als een zeldzaam geval van 'gebruikt' door vrouw. XD
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:40:52 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134017908
Vraag dan aan haar waarom ze je niet toevoegt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134017914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Gheghe...clap, clap.

zeldzaam mag je trouwens wel weglaten, eventually we all use and abuse :<

[..]

Zeldzaam als in dat de man zich al emotioneel bindt, maar dat de vrouw alleen seks wilde. Je hoort meestal het tegenovergestelde. :P
pi_134017928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef MarioBalotelli het volgende:

Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.

Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.

Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
Natuurlijk zal ze dat zelf niet zeggen.
Zie je het al voor je: Hey Mario, wist je trouwens dat ik een aandachtshoer was hihi

Ze voegt je niet toe op facebook dus ze verbergt je min of meer voor de buitenwereld, daarnaast wil ze geen relatie met je... dat zijn 2 enorme red flags en dan mag je je terecht afvragen of ze wel eerlijk is en of ze wel daadwerkelijk verliefd is want de acties komen niet overeen met de woorden.
pi_134017969
Ze kaatst terug met.....met een aanvallende wedervraag.

aandacht valt trouwens boven geld.....dus geld zegt weinig.
trouwens, stuurt ze uit zichzelf berichten of "reageert" ze gewoon meer? huge difference.
en zoeken naar confirmatie wegens onzekerheid zegt niks over wat diegene voelt voor jou.

quote:

pi_134017978
quote:

Nee, Ik zou haar eerlijk gezegd niet vertrouwen. Ik bedoel: kom op, voeg me toe, het is maar fb XD
pi_134017996
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?

Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:

Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
pi_134018022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?

Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:

Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
Mwah, hoe oud is ze? Om een idee te krijgen in welke levensfase ze zit...
pi_134018026
weet ik :P
maar tegenwoordig is het ook steeds vaker omgekeerd of nouja...gelijkwaardig aan elkaar.
ligt er vooral aan of je eerlijk durft te zijn. Ik zou zelf niet iemand aan het lijntje houden, als ik weet dat zij alleen op mij valt en niet andersom. nogal triest en puberaal.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:41 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Zeldzaam als in dat de man zich al emotioneel bindt, maar dat de vrouw alleen seks wilde. Je hoort meestal het tegenovergestelde. :P
pi_134018097
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Ze kaatst terug met.....met een aanvallende wedervraag.

aandacht valt trouwens boven geld.....dus geld zegt weinig.
trouwens, stuurt ze uit zichzelf berichten of "reageert" ze gewoon meer? huge difference.
en zoeken naar confirmatie wegens onzekerheid zegt niks over wat diegene voelt voor jou.

[..]

Dat is een goede vraag waar ik nu pas over heb nagedacht:
Zei begnt meestal met goeiemorgen schat, fijn geslapen?
Dan reageer ik, en krijg ik een hartje. Als ik dan poppetjes stuur wordt het een poppetjes contest met hartjes en kusjes. De ene keer zeg ik dan ik mis je, of was je maar hier..en dan zegt ze dat ook. Ze zegt wel vaak dat ze om me geeft uit zichzelf. Ik ook trouwens, verder is het een beetje 60(ik) 40(haar) met op gang houden. Soms ben ik stil en zegt ze wat zijn je plannen vandaag? En soms praat ik daarover.

Maar ik praat veel, stop veel aandacht in haar, dus ik ben de gene die erg veel praat (meer dan haar), maar na 10 is ze telkens online (soms wel uren) met mij en reageert ze gelijk op me, vol complimentjes ook.

Wat me wel opvalt: zelf is ze nooit erg concreet over afspreken, ik ben de gene die initiatief neemt van die en die dag. Pas als ik er wat over zeg komt ze er mee, en ze wou nota bene op de dag zelf vertellen hoe laat ze zou komen (weinig zin dus!?) Net als dat ze een tijdje niet klef praatte en ik aangaf dat ik daar mee zat, toen ging ze dat juist doen en zei ze ik doe het graag schatje, maar dan denk ik waarom niet uit jezelf!?
pi_134018108
alles van facebook af laten hangen :) je weet toch dat sociale media meer stuk maakt dan je lief is? :)
pies on joe toe
pi_134018112
ja standaard zinnetjes....maar praten jullie echt echt met elkaar?
praat ze ook met je als ze bezig is of bezoek heeft? gevoelens laten immers toe dat diegene de sociale regels gaat breken.

trouwens heeft ze een goed betaalde baan en heeft ze alles goed voor elkaar?

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:

pi_134018129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:45 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Mwah, hoe oud is ze? Om een idee te krijgen in welke levensfase ze zit...
21 jaar nu, weinig ervaring met jongens zegt ze( maar ook tijdens de seks merkte ik dat ze best bang was voor fouten en ze vroeg of ze mocht zoenen met me of dat ik dat erg vind) en verder HBO studie achter de rug nu en opzoek naar een baantje in de administratie.
pi_134018131
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:48 schreef MarioBalotelli het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag waar ik nu pas over heb nagedacht:
Zei begnt meestal met goeiemorgen schat, fijn geslapen?
Dan reageer ik, en krijg ik een hartje. Als ik dan poppetjes stuur wordt het een poppetjes contest met hartjes en kusjes. De ene keer zeg ik dan ik mis je, of was je maar hier..en dan zegt ze dat ook. Ze zegt wel vaak dat ze om me geeft uit zichzelf. Ik ook trouwens, verder is het een beetje 60(ik) 40(haar) met op gang houden. Soms ben ik stil en zegt ze wat zijn je plannen vandaag? En soms praat ik daarover.

Maar ik praat veel, stop veel aandacht in haar, dus ik ben de gene die erg veel praat (meer dan haar), maar na 10 is ze telkens online (soms wel uren) met mij en reageert ze gelijk op me, vol complimentjes ook.

Wat me wel opvalt: zelf is ze nooit erg concreet over afspreken, ik ben de gene die initiatief neemt van die en die dag. Pas als ik er wat over zeg komt ze er mee, en ze wou nota bene op de dag zelf vertellen hoe laat ze zou komen (weinig zin dus!?) Net als dat ze een tijdje niet klef praatte en ik aangaf dat ik daar mee zat, toen ging ze dat juist doen en zei ze ik doe het graag schatje, maar dan denk ik waarom niet uit jezelf!?
Oftewel ze kopieert jouw gedrag, nog een enorme red flag.
pi_134018154
Net als whatsapp zelf etc...klopt helemaal.
beste is om alleen contact te hebben via het af en toe bellen en het ouderwetse misgevoel te hebben.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef bonke het volgende:
alles van facebook af laten hangen :) je weet toch dat sociale media meer stuk maakt dan je lief is? :)
pi_134018173
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef MarioBalotelli het volgende:

[..]

21 jaar nu, weinig ervaring met jongens zegt ze( maar ook tijdens de seks merkte ik dat ze best bang was voor fouten en ze vroeg of ze mocht zoenen met me of dat ik dat erg vind) en verder HBO studie achter de rug nu en opzoek naar een baantje in de administratie.
Dan zou het inderdaad kunnen dat ze inderdaad erg bang is op hoe jij zal reageren op haar fb. Maar niemand van ons kent haar
pi_134018179
Maak nou een nepprofiel aan, alle settings op privé, zet er een leuke foto op en kijk hoelang het duurt voor dat profiel wel toegevoegd wordt
pi_134018191
Sowieso.....als één iemand de hele tijd "moet" praten, is het al luid en duidelijk.
is heel makkelijk te testen, heel weinig gaan praten en dan kijken of je nog hetzelfde contact blijf houden. i think not.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Oftewel ze kopieert jouw gedrag, nog een enorme red flag.
pi_134018195
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maak nou een nepprofiel aan, alle settings op privé, zet er een leuke foto op en kijk hoelang het duurt voor dat profiel wel toegevoegd wordt
En stuur haar wat flirterige berichten om te kijken hoe ze reageert.
pi_134018201
Maar wellicht ben ik een beetje wanhopig. Ik ben zeldzaam gevoelig voor een jongen. Misschien zou ik eigenlijk moeten afwachten en haar het initiatief laten nemen, maar dan denk ik:
-Stel ze knapt af omdat ze denkt dat ik lullig doe nu en kort
- Stel ze zegt weinig dan kwetst het me
-Stel ik raak haar niet kwijt.

Ik ben best wanhopig, het s een leuke meid, en ik voel echt veel voor haar. We klikte erg goed al die keren, en dat maakt me verliefd. Ik wil haar niet kwijtraken, maar gedraag me best onzeker door vaak over deze zaken te praten. Hoe zouden jullie nu doen als jullie je in mijn schoenen bevinden? Wat moet ik nu zien te achterhalen en hoe?
pi_134018227
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef MarioBalotelli het volgende:
Maar wellicht ben ik een beetje wanhopig. Ik ben zeldzaam gevoelig voor een jongen. Misschien zou ik eigenlijk moeten afwachten en haar het initiatief laten nemen, maar dan denk ik:

Ik ben best wanhopig, het s een leuke meid, en ik voel echt veel voor haar. We klikte erg goed al die keren, en dat maakt me verliefd. Ik wil haar niet kwijtraken, maar gedraag me best onzeker door vaak over deze zaken te praten. Hoe zouden jullie nu doen als jullie je in mijn schoenen bevinden? Wat moet ik nu zien te achterhalen en hoe?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef TerryStone het volgende:

[..]

En stuur haar wat flirterige berichten om te kijken hoe ze reageert.
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:53:21 #39
197773 crew  maily
pi_134018233
En wat als jij nu op jouw FB allemaal foto's van andere meisjes gaat liken?
pi_134018280
Of dat het voelt alsof het te snel gaat. maar ik betwijfel het in de wereld van nu. men kiest vooral voor zichzelf tegenwoordig, ook qua gevoelens etc.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dan zou het inderdaad kunnen dat ze inderdaad erg bang is op hoe jij zal reageren op haar fb. Maar niemand van ons kent haar
pi_134018312
kan dat al wel beantwoorden, hij is hij, zij is zij......zij checkt hem niet constant, dus heeft het geen effect.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef maily het volgende:
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:56:55 #42
197773 crew  maily
pi_134018337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:55 schreef ZeroUncertainty het volgende:
kan dat al wel beantwoorden, hij is hij, zij is zij......zij checkt hem niet constant, dus heeft het geen effect.

[..]

Hmm....

TS, kan je geen vrienden inschakelen om haar extra aandacht te geven op FB? En kijken hoe dat ze daarop reageert?
pi_134018345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:53 schreef maily het volgende:
Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven. Dus ik:

-Geef me helemaal in het contact, en geef veel aandacht en warmte
-Ben eerlijk als iets me niet zint (zo ben ik al een paar kwijtgeraakt) en ook als ik bevestiging wil of onzeker ben
- Ik praat niet met andere meisjes, omdat ik denk ik heb haar. Waarom zou ik met andere praten? (Op klasgenoten over school soms na) ik heb geen meidenvrienden
-Als een meid praat ben k gewoon kort en xx, dus geen hartjes of kus poppetjes, ook niks flirterigs
- Ik like 0,00 foto's van meiden als ik voor haar ga. Waarom zou ik ze liken? Dat zie ik als iemand aantrekkelijk vinden, en dat is respectloos te laten zien als je voor een meid gaat
- Ik bel uit mezelf om gewoon die ander haar stem te horen, en die ander kan altijd alles zeggen
-Wel ben ik jaloers best wel (zoals nu) of dominant (confronteren en zeggen dit bevalt me niet..ik voel geen vertrouwen)

Al deze punten, tja..te veel moeite doe ik blijkbaar, te lief. En dit is eigenlijk dan ook wat ik van andere verwacht. Maar iedereen is anders dat moet ik begrijpen, maar toch als een meid 1 van de bovenstaande punten niet zoals mij doet ga ik onbewust toch al twijfelen... ik vind het gewoon niet netjes dat ze dit deed (+ ze had een profiel op netlog -die heeft ze verwijderd voor mij-)
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:59:01 #44
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_134018387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef Luxuria het volgende:
Apart.
Dit.

Het is wel vreemd en verdacht. Aangezien het niet sluit op de rest.
Ze heeft er vast haar redenen voor maar of deze goed zijn.
pi_134018389
Wees voor een dag of een dag of twee, stil.....en kijk hoe ze reageert, of ze verlangend reageert of dat ze gewoon jouw aandacht mist. stel daarna de vraag wat ze echt voelt, vrouwen en eerlijkheid....dont go hand in hand. stel dat ze wel echt verlangt....dan is het een keeper.

trouwens zeldzaam gevoelig? waarom? je kan het beter vernoemen als "echt liefhebbend."
its a gift that most lack.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:52 schreef MarioBalotelli het volgende:

Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:59:16 #46
197773 crew  maily
pi_134018395
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef MarioBalotelli het volgende:

[..]

Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven. Dus ik:

-Geef me helemaal in het contact, en geef veel aandacht en warmte
-Ben eerlijk als iets me niet zint (zo ben ik al een paar kwijtgeraakt) en ook als ik bevestiging wil of onzeker ben
- Ik praat niet met andere meisjes, omdat ik denk ik heb haar. Waarom zou ik met andere praten? (Op klasgenoten over school soms na) ik heb geen meidenvrienden
-Als een meid praat ben k gewoon kort en xx, dus geen hartjes of kus poppetjes, ook niks flirterigs
- Ik like 0,00 foto's van meiden als ik voor haar ga. Waarom zou ik ze liken? Dat zie ik als iemand aantrekkelijk vinden, en dat is respectloos te laten zien als je voor een meid gaat
- Ik bel uit mezelf om gewoon die ander haar stem te horen, en die ander kan altijd alles zeggen
-Wel ben ik jaloers best wel (zoals nu) of dominant (confronteren en zeggen dit bevalt me niet..ik voel geen vertrouwen)

Al deze punten, tja..te veel moeite doe ik blijkbaar, te lief. En dit is eigenlijk dan ook wat ik van andere verwacht. Maar iedereen is anders dat moet ik begrijpen, maar toch als een meid 1 van de bovenstaande punten niet zoals mij doet ga ik onbewust toch al twijfelen... ik vind het gewoon niet netjes dat ze dit deed (+ ze had een profiel op netlog -die heeft ze verwijderd voor mij-)
Ik denk dat je té lief (en goedgelovig) bent .... en dat heeft ze in de gaten .....
pi_134018461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Dit.

Het is wel vreemd en verdacht. Aangezien het niet sluit op de rest.
Ze heeft er vast haar redenen voor maar of deze goed zijn.
Klopt ik heb dt ook al tegen haar verteld. ik zei je hebt woorden en daden.
Haar daden zijn supergoed door naar mij te komen, en veel te praten (ik ben niet blind voor het positieve) en haar woorden dat ze verliefd is zijn ook fijn.

Maar om dan in 1 maand nog 0x op mjn profiel te kijken, niet vaak uit jezelf te bellen vind ik ver gaan. In de zin: het sluit niet aan op de woorden van verliefdheid! De woorden van ik zie mezelf voor altijd bij je, ik wil werk in Amsterdam zodat ik bij jou woon in de buurt.

Als ik dit zeg word ze boos, zegt ze ik vind het jammer dat je me niet vertrouwt, het gebeurt te vaak en als dit zo door gaat ben ik een beetje klaar metj e. Maar ja, ik heb het ook lastig hiermee. En als ik een nep profiel aanmaak (krijg ik een naar gevoel van, maar wellicht een goede test) dan is het probleem dat ik allemaal vrienden moet toevoegen (of kan ik een optie hebben waardoor ze niet ziet hoeveel vrienden ik heb)
  zaterdag 7 december 2013 @ 16:01:37 #48
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134018465
volgensmij is dat een ex scharrel.van mij.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134018468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef MarioBalotelli het volgende:

[..]

Kijk ik zeg je heel eerlijk, ik ben vroeger weleens gekwetst omdat ik in het goede van de mens wil geloven, en erg op me bek gegaan. Ik wil geen vrouw dit gevoel geven.
Daar ga je de mist in.
Je zou daardoor juist je grenzen goed moeten bewaken, jezelf moeten beschermen om ervoor te zorgen dat dat niet weer gebeurt en NIET jezelf nog kwetsbaarder opstellen en het nog makkelijker maken om weer gekwetst te worden.
Zet jezelf op de eerste plek!
pi_134018481
hij geeft zich te snel en laat zich te snel meesleuren in zijn gevoelens.
hij is TE monogaam voor de meesten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat je té lief (en goedgelovig) bent .... en dat heeft ze in de gaten .....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')