abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134016497
Ben nu een maandje aan het daten met een leuke meid, we zijn stapelgek op elkaar en praten uren -vol lieve dingetjes ook-. We spreken duidelijk onze verliefdheid naar elkaar toe uit, en hebben het ook al vaker gedaan met elkaar.

Echter zijn er een paar dingetjes die mij onzeker maken;

1. Ze ziet zichzelf samen met mij, maar vind een relatie te vroeg (Oké dit kan..)

Maar dan dit:

Af en toe zit ze op Facebook en ze heeft rond de 700 vrienden. Ik had haar uitgenodigd als vriend, ze had niet gereageerd. Na 2 weken werd ik benieuwd of ze wel op Facebook zat, wat blijkt..een paar jongens hun foto's is ze aan het liken ondertussen.

Dus ik heb gevraagd hoe en wat, ze zegt ik zal je toevoegen volgende keer.
Nu weer een paar keer verder, weer paar foto's van jongens liken maar nooit en nimmer heeft ze interesse/nieuwsgierigheid getoond om vrienden met mij te worden daar.

Wat ik mij nu afvraag is, vinden jullie of ik nu overdrijf? Of vinden jullie het inderdaad raar over komen dat een verliefd meisje blijkbaar liever andere jongens hun foto's liked dan dat ze mij toevoegt en een beetje kijkt naar wie mijn vrienden zijn, hoe ik ben etc etc..
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:55:27 #2
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134016537
Apart.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134016562
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.

Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
pi_134016569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef Luxuria het volgende:
Apart.
ementencomplex
-XOXO-
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:57:35 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134016590
Voeg haar toe met een nepprofiel
pi_134016621
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:56 schreef MarioBalotelli het volgende:
Bijvoorbeeld als ik met haar praat om 9:40 stuurt ze een hartje, en ik kijk om 9:48 en nog steeds is ze online (of alweer, hoe je het bekijkt) niet erg, want natuurlijk kan ik niemand claimen, maar toch met al deze dingen in het achterhoofd vraag ik me af of er niet iets is wat ze verbergt.

Hoe kan ik haar confronteren op een normale manier hierover? Of overdrijf ik nu?
Dat online zijn zou ik me geen zorgen over maken, heb mijn laptop vaak de hele dag openstaan en meestal ook een facebooktabje.

Dat actief liken en jou weren van fb is wel een beetje raar.
pi_134016671
Dat online is op whatsapp moet ik er bij vermelden. Ze heeft problemen gehad vroeger en is weleens gekwetst. Het klinkt lullig nu, maar dan moet ik wel altijd in me achterhoofd houden dat '''een groep hiervan - ik zeg zeker niet allemaal - hierdoor graag aandacht wil, en dus ook van andere jongens-
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:00:54 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134016829
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef hugecooll het volgende:
Voeg haar toe met een nepprofiel
Dat dus :Y
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:06:04 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_134016863
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:00 schreef maily het volgende:
700 vrienden :o
'vrienden'
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134017123
Hmm, laat ik het even in de wereld brengen...waarschijnlijk is ze niet echt verliefd. Tis voor mij zeer herkenbaar, neem maar eens even afstand. Wanneer iemand echt verliefd is, dan wilt hij/zij diegene "constant" spreken. Als ze alleen heeft van "oh waarom zeg je niks/weinig meer", dan is ze jouw aandacht gewoon gewend en wees dan gewoon rechtstreeks of ze echt wat voelt. Meeste mensen zijn afwachtend of maken gebruik van de ander. eerlijkheid duurt het langst, alleen als je dat toelaat. Maar als ze echt verliefd is, dan is het gewoon een meisje die veel vrijheid en tijd nodig heeft.
  PR/Manusje van alles zaterdag 7 december 2013 @ 15:17:37 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_134017207
Hoe duidelijk kan iemand zijn? Ze is niet verliefd maar gewoon dol op aandacht. Dat zegt ze toch ook? Geniet zolang het kan maar denk vooral niet dat het wat wordt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Spellchecker zaterdag 7 december 2013 @ 15:18:16 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134017238
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe duidelijk kan iemand zijn? Ze is niet verliefd maar gewoon dol op aandacht. Dat zegt ze toch ook? Geniet zolang het kan maar denk vooral niet dat het wat wordt. en dat je de enige bent ....
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:24:32 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134017438
we dan
pi_134017728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:53 schreef MarioBalotelli het volgende:
Ben nu een maandje aan het daten met een leuke meid, we zijn stapelgek op elkaar en praten uren -vol lieve dingetjes ook-. We spreken duidelijk onze verliefdheid naar elkaar toe uit, en hebben het ook al vaker gedaan met elkaar.

Echter zijn er een paar dingetjes die mij onzeker maken;

1. Ze ziet zichzelf samen met mij, maar vind een relatie te vroeg (Oké dit kan..)

Maar dan dit:

Af en toe zit ze op Facebook en ze heeft rond de 700 vrienden. Ik had haar uitgenodigd als vriend, ze had niet gereageerd. Na 2 weken werd ik benieuwd of ze wel op Facebook zat, wat blijkt..een paar jongens hun foto's is ze aan het liken ondertussen.

Dus ik heb gevraagd hoe en wat, ze zegt ik zal je toevoegen volgende keer.
Nu weer een paar keer verder, weer paar foto's van jongens liken maar nooit en nimmer heeft ze interesse/nieuwsgierigheid getoond om vrienden met mij te worden daar.

Wat ik mij nu afvraag is, vinden jullie of ik nu overdrijf? Of vinden jullie het inderdaad raar over komen dat een verliefd meisje blijkbaar liever andere jongens hun foto's liked dan dat ze mij toevoegt en een beetje kijkt naar wie mijn vrienden zijn, hoe ik ben etc etc..
Je bent een tijdelijk "vriendje" totdat er iemand beter voorbij komt of diegene waar ze daadwerkelijk verliefd op is beschikbaar wordt.

http://www.urbandictionar(...)ceholder%20boyfriend
pi_134017794
Dit klinkt als een zeldzaam geval van 'gebruikt' door vrouw. XD
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_134017863
Dat betwijfel ik, het is ''mijn bewering dat ze van aandacht houdt''

Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.

Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.

Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
pi_134017886
Gheghe...clap, clap.

zeldzaam mag je trouwens wel weglaten, eventually we all use and abuse :<

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:36 schreef Mathemaat het volgende:
Dit klinkt als een zeldzaam geval van 'gebruikt' door vrouw. XD
  zaterdag 7 december 2013 @ 15:40:52 #19
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134017908
Vraag dan aan haar waarom ze je niet toevoegt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134017914
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef ZeroUncertainty het volgende:
Gheghe...clap, clap.

zeldzaam mag je trouwens wel weglaten, eventually we all use and abuse :<

[..]

Zeldzaam als in dat de man zich al emotioneel bindt, maar dat de vrouw alleen seks wilde. Je hoort meestal het tegenovergestelde. :P
pi_134017928
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:38 schreef MarioBalotelli het volgende:

Ze zei dat nooit, en ze is regelmatig op app zonder met mij te praten, maar n het algemeen stuurt ze telkens dingen naar me van de ochtend tot avond.

Daarnaast vraagt ze regelmatig bevestiging of k haar wel echt leuk vind, en of ze alles wel goed doet. ( Onzekere mensen boeien het in mijn ogen)
Ze in dat opzicht erg lief, en het feit dat ik in Amsterdam woon en zij in Maastricht en ik 2x naar haar kwam, maar zij 5x naar mij al (150 euro reiskosten) zegt ook wel wat.

Of ben ik naief nu? Ik denk dat ze me wel erg leuk vind, ik vond dat alleen verdacht wat ik plaatste op het topic. Maar als k dat zeg wordt ze kwaad en zegt ze kom op man het is Facebook, vertrouw je me niet ofzo?
Natuurlijk zal ze dat zelf niet zeggen.
Zie je het al voor je: Hey Mario, wist je trouwens dat ik een aandachtshoer was hihi

Ze voegt je niet toe op facebook dus ze verbergt je min of meer voor de buitenwereld, daarnaast wil ze geen relatie met je... dat zijn 2 enorme red flags en dan mag je je terecht afvragen of ze wel eerlijk is en of ze wel daadwerkelijk verliefd is want de acties komen niet overeen met de woorden.
pi_134017969
Ze kaatst terug met.....met een aanvallende wedervraag.

aandacht valt trouwens boven geld.....dus geld zegt weinig.
trouwens, stuurt ze uit zichzelf berichten of "reageert" ze gewoon meer? huge difference.
en zoeken naar confirmatie wegens onzekerheid zegt niks over wat diegene voelt voor jou.

quote:

pi_134017978
quote:

Nee, Ik zou haar eerlijk gezegd niet vertrouwen. Ik bedoel: kom op, voeg me toe, het is maar fb XD
pi_134017996
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?

Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:

Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
pi_134018022
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef MarioBalotelli het volgende:
Mijn punt is als ze een aandachtshoer is:
Waarom reist ze dan zover voor me en steekt ze zoveel geld in me (ik zag haar elke keer betalen de reis)?

Ze praat veel, doet wel moeite in dat opzicht. Stuurt lieve dingen dat ik haar compleet maak, en dat ze niet kan wachten me te zien weer. Vraagt hoe s je dag wat doe je, maar ja..niemand is perfect misschien heb ik hoge verwachtingen maar:

Op facebook jongens hun foto's liken (ze zegt zelf dat zijn vrienden en dat betekend niks), maar nog niet 1x mij hebben overwogen om toe te voegen klinkt gewoon vaag. Net als nooit echt uit je zelf bellen om even de ander zjn stem te horen.
Mwah, hoe oud is ze? Om een idee te krijgen in welke levensfase ze zit...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')