abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134210120
M bij de Ikea

En ik vind deze zo ontzettend leuk O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 06:35:18 #177
30252 Soempie
Procreating
pi_134214874
Ik lurk hier nog, omdat ik het lastig vind om -op iedereen of het juiste moment (vaak spuit 11)- te reageren (geniet wel van jullie foto's en verhalen). O+

Maar nu moet ik echt even uit lurkstand. Die laatste foto van M. van Kyara. O+ O+! :D Geweldige foto!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134215079
Echt leuke fotos kyara!! Die 2e is echt top!
pi_134215096
NTS beterschap! Gaat het feestje morgen door?

Keshet, wat een knapperd. Toffe spam

Kyara, hij heeft vast z'n ogen uitgekeken. Al die mooie dingen en kleuren binnen handbereik! En die tweede foto :D
  vrijdag 13 december 2013 @ 08:19:52 #180
381212 Gulara
From the future
pi_134215364
M. Lekker ding! O+
pi_134215394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 06:35 schreef Soempie het volgende:
Ik lurk hier nog, omdat ik het lastig vind om -op iedereen of het juiste moment (vaak spuit 11)- te reageren (geniet wel van jullie foto's en verhalen). O+

Maar nu moet ik echt even uit lurkstand. Die laatste foto van M. van Kyara. O+ O+! :D Geweldige foto!
Herkenbaar.
En leuke foto Kyara! O+. Ik vind jouw M. zo'n gupke! O+.

Soempie, hoe is het met je kleintje onderweg?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 13 december 2013 @ 08:25:23 #182
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134215413
Die foto Kyara :D hij lijkt wel een illustratie van Fiep Westendorp! O+
pi_134215514
Ja echt! :D en ik denk dat hij forever hapwangen heeft O+
pi_134216033
Keshet gefeliciteerd en welkom! Wat is Hendrikje een leuk jochie!

Kyara, heel toffe foto :D O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 13 december 2013 @ 09:38:43 #185
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_134216434
Die antilekbeker wil ik ook eens proberen! Gebruik nu rietjesbeker en die werkt wel goed, maar het is wel de bedoeling dat ie over niet al te lange tijd uit een bekertje leert drinken :) Rietje van de beker spoel ik trouwens dagelijks uit, en ach, als er wat bacteriën achterblijven dan is dat goed voor de weerstand denk ik maar.

Als ie lekt, zien we wel weer verder. Silvijn drinkt eigenlijk alleen maar thee zonder suiker dus dat plakken zal wel meevallen. Alleen steeds natte kleren is niet handig.

Ah en het ging weer over eten zie ik :+ . Ik zit in het midden denk ik, en daar voel ik me prima. Silvijn krijgt als we ergens op bezoek zijn of in een cafeetje zitten ofzo ook een stukje van een koekje en hij mag regelmatig ergens van proeven. Als wij frietjes eten dan snijd ik voor hem ook twee frietjes in stukjes zonder de scherpe randjes en dat mag hij dan proeven. Maar hij krijgt thuis eigenlijk nooit tussendoortjes behalve zijn fruit en in de middag een rijstwafel. Hij taalt er ook niet naar eigenlijk. En chocoladepasta en sap/ranja etc. krijgt ie ook niet. Maar als ie dat een keer bij een oppas krijgt ofzo dan vind ik dat niet erg. McDonalds gaat er voorlopig zeker niet van komen, ook niet voor stukjes fruit of wat dan ook. Maar dat komt door mijn aversie tegen kinderen in de Mac :P .

En Kyara, beetje mosterd na de maaltijd maar die opmerking over dat speculaasje.. daar moet je gewoon boven staan. Echt geen seconde druk om maken, zonde van je energie.

Roosje, interessant die gebaren. Ik ga er eens naar googlen. Denk dat we er nu best nog iets mee kunnen want Silvijn is de laatste tijd veel bezig met woorden leren. (Niet om te zeggen, maar om aan te wijzen als wij het benoemen).

Skoap, hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met Luc!

Thuiswerken met kind... Lastig maar ik ontkom er niet aan, ik moet gewoon regelmatig even wat doen vanwege eigen bedrijfje. Maar hij kan zich steeds beter een tijdje alleen vermaken dus dan lukt dat wel. Hele (of halve) dagen ter vervanging van een kantoordag zou echt niet lukken.

Keshet, van harte nog!! Wat een leuke spam :) En hij heeft ineens al dik haar, joh!

NTS, veel beterschap voor je dochter!

En Kyara, even in de herhaling nog: wat een leuke foto zeg, echt een bewaarexemplaar die onderste :D

Heb nog twee lieve slaapfoto's van de Sillie O+ hij is overdag zo'n stuiterdreumes dat dit soort foto's ook wel heel waardevol zijn. Hij gebruikt altijd zijn knuffelolifant als kussen O+

pi_134216487
Keshet, gefeliciteerd!
kyara, wat een schetige foto van M en de foto van jou met 3 kids bij ikea is ook enorm leuk!

Al eventjes niet meer gepost, energie is op van de week even het cb gebeld en die wilde haar melatonine geven maar de huisarts wou er niet in mee. Nu komt om elf uur een verpleegkundige aan huis om een stappenplan te bedenken zodat we wan de slag kunnen met hopelijk een fijne nachtrus,

zijn hier mensen bekend met slaapthee bij kinderen? Gister heeft ze een paar slokjes gehad en is ze maar 2 keer wakker geweest, kan toeval zijn hoor. Maar vroeg me ineens af of ze het wel mogen hebben. Staat niks van op de doos.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_134216553
oooh wat lief Spees! Ik vind dat ook zo schattig. Overdag lijkt het al heel wat en zo slapend zijn ze nog maar zo klein O+ O+ O+

Goed dat je aan de bel hebt getrokken Sam. Hopelijk kan de vpk wat tips geven. Maar het kan natuurlijk ook een fase zijn die vanzelf over moet gaan, hoe zwaar en vervelend ook. Met slaapthee heb ik geen ervaring. Sterkte! :*
pi_134216638
Ik denk niet dat het een fase is, zou natuurlijk kunnen maar ze is altijd wel een slechte slaper geweest. Had daarom hoop op verbetering als ze ouder werd haha
pi_134216676
Kyara masterlijke foto :D

En Sillie ook :D

Djen slaapt heeeeeel licht dus hoef geen foto te maken want dan is ze gelijk wakker haha.

En hier ook in het midden. Thuis niet echt troep maar als we er op uit zijn mag ze echt wel een frietje of stukje cake.

Weinig raars te melden verder. Mijn dametje doet het gewoon super en ik geniet enorm van haar. Wel gaat het allemaal een tandje trager nu ik zwanger ben. Maar wat vandaag niet af komt is voor morgen :).
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:08:32 #190
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_134217017
Thnx voor de beterschapswensen! Na een ruk avond heeft ze vanaf 23.30uur tot 6.30uur naast me 'geslapen' (elk half uur hoesten -> pijn -> wakker -> op mama kruipen -> verder slapen).
Het lijkt nu beter te gaan maar ik ga haar vandaag wat vaker op bed donderen om de slaap in te halen.

Het feest gaat wel door. Moest wel 2 vrienden afbellen met 1 newborn (2 weken oud) want na overleg met de dokter kan die keelontsteking RS triggeren? Iig, het was niet verstandig om kinderen onder de 6mnd te laten komen.

Knappe M. van Kyara O+ ! En die tweede foto _O- !

Ook mooie slaapfoto's van S. van Spees! Wat een lekker ding is het ook O+ :* !

Welkom Keshet en Hendrik!

Sam, hopelijk heeft de vpk wat handvaten voor jou en je meisje. En melatonine kan prima hoor, mits met mate en tijdelijk.

Soempie, leuk je weer eens te zien hier! Jij gaat gewoon op 16 december werpen! Das een mooie dag vind ik (en Draakje ook) ;) .

Als ik iemand vergeten ben, excuus. De luciferstokjes moeten nog ff goed in m'n ogen gezet worden :') :O . 26 uur wakker en still counting...
pi_134218094
Sterkte vandaag NTS. Kun je nog even gaan liggen als draakje slaapt?

Mijn schoonmoeder wilde zoooo graag wat kleding kopen voor de kinderen. Dus ik ga haar 2 mogelijkheden: dikke wintertrui in 92 of alvast voorjaarkleding in maat 98 (shirtjes & broeken). Belde ze helemaal blij op dat ze de hele c&a heeft leeggekocht (bij C&A ging het al mis). En ze heeft foto's opgestuurd en het is echt heel erg. Sowieso allemaal wat dunner najaar/winterspul (heb ik al zat). En ook nog eens heel, heel lelijk (Mickey Mouse en zo :') ). En ze vindt het zelf allemaal zo mooi ;(

Ik ben nog even aan het dubben: eerlijk zeggen (maar ik weet niet hoe ze zal reageren) of glimlachen en bedanken met het risico om meer wat dit soort spul te krijgen. Ik vind het zo zonde van het geld en no way dat ik het hem aan ga trekken.

Ik had ook beter moeten weten en haar gewoon een pyjama of slaapzak moeten laten kopen |:(
pi_134218340
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Kyara het volgende:

Mijn schoonmoeder wilde zoooo graag wat kleding kopen voor de kinderen. Dus ik ga haar 2 mogelijkheden: dikke wintertrui in 92 of alvast voorjaarkleding in maat 98 (shirtjes & broeken). Belde ze helemaal blij op dat ze de hele c&a heeft leeggekocht (bij C&A ging het al mis). En ze heeft foto's opgestuurd en het is echt heel erg. Sowieso allemaal wat dunner najaar/winterspul (heb ik al zat). En ook nog eens heel, heel lelijk (Mickey Mouse en zo :') ). En ze vindt het zelf allemaal zo mooi ;(

Ik ben nog even aan het dubben: eerlijk zeggen (maar ik weet niet hoe ze zal reageren) of glimlachen en bedanken met het risico om meer wat dit soort spul te krijgen. Ik vind het zo zonde van het geld en no way dat ik het hem aan ga trekken.

Ik had ook beter moeten weten en haar gewoon een pyjama of slaapzak moeten laten kopen |:(
mijn moeder heeft er ook n handje van, ik zei altijd gewoon dat ik t lelijk vond als k dan geen bonnetje kreeg zei ik dat ze het dan maar droeg als ze daar was of ik verkocht t online. Zou t gewoon zeggen :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:20:52 #193
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134218610
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef Kyara het volgende:

Uh oh... Ehm, vragen om t bonnetje, omdat je al te veel gelijksoortigs hebt, en dan ruilen voor pyjama's en slaapzakken? Al weet ik niet of die bij C&A wel fatsoenlijk zijn, ik kom er nooit, vind t meeste daar ook verschrikkelijk, en ben 1 keer bijna gillend weggerend van alle Disney en Hello Kitty glim bling...

Ik snap dat trouwens nooit zo goed van mensen. Je ziet toch hoe kinderen normaal gekleed gaan, en je weet dan toch ongeveer wel wat de smaak van de ouders is. Dan geef je toch niet iets compleet tegengestelds?

Ben me hier vast aan t inlezen, tot over een week of wat...
pi_134218752
Oei, lastig Kyara... Ik zou gaan voor de lieve vrede denk ik en gewoon nogmaals zeggen dat je al heel veel kleding in die maat/seizoen hebt waardoor het zou blijven liggen. Dat je dat zonde vindt dus dat je het liever ruilt. Heel lelijk zou ik nog enigszins mee kunnen leven (maar Mickey Mouse, I feel ya pain ;( )
Of (heel zwak, I know) je man de onheilstijding laten doorgeven? Hij omkleedt het waarschijnlijk met minder excuses dan jij en heeft wellicht ook minder schuldgevoel :)

Wat jammer dat je zo precies had aangegeven wat ze zou kunnen kopen en ze daar niks mee gedaan heeft.

MM, ik vind dat niet zo gek hoor. Je hoeft toch niet aan te sluiten bij wat de ouders het kind aantrekken? Ik zou ook voor een ander kind gewoon kopen wat ik leuk vind. Tenzij er dus specifiek iets aangegeven is wat wel/niet.

Mijn jongetje moet as we speak voor de BMR en ik vind het voor het eerst zo zielig... Hij was zo supergezellig en lief en leuk de afgelopen weken en nu krijgt hij die prik goed mee en is er ook nog eens een behoorlijke kans dat hij er niet lekker van wordt. Het is een goed doel hoor, maar ik vind het gewoon niet leuk. /watje

Oh, en hij kan dus gewoon los lopen :o Hij doet het alleen niet _O- Gisteren liep hij dus gewoon de halve kamer naar mijn moeder.

Beterschap voor alle zieken, extra sneu als verjaardagsfeestjes moeten worden uitgesteld ervoor...

Lieve foto Spees, slapende dreumesen zijn dan echt weer baby's opeens O+

En M bij Intratuin _O- Leuk uitje! In jouw navolging hebben wij afgelopen weekend ook visjes gekeken bij het tuincentrum.
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:30:24 #195
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_134218839
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Mineola het volgende:

MM, ik vind dat niet zo gek hoor. Je hoeft toch niet aan te sluiten bij wat de ouders het kind aantrekken? Ik zou ook voor een ander kind gewoon kopen wat ik leuk vind. Tenzij er dus specifiek iets aangegeven is wat wel/niet.

Ik probeer dat bij vriendinnen wel. Omdat ik t zelf in die situatie anders nooit aan zou doen, en dat vind ik zonde. Ik probeer kadootjes te kopen die de ontvanger leuk vindt, en niet per se ikzelf... Liefst beide natuurlijk. Lukt niet altijd, maar toch, hoop dat mijn vrienden en familie weten dat Micky Mouse er hier niet in komt :P

:* voor de prikjes alvast. Hoop dat t meevalt...

En nu duik ik weer even onder in het babytopic, want daar hoor ik eigenlijk nog even met mijn baby met dreumesstreken
pi_134218988
Nou ja, ik was wel enigszins beledigd dat mijn schoonmoeder dacht dat dat mijn smaak is. :@

Ik ben bang dat Mickey Mouse kwam doordat M een shirt met Pingu is. En mijn schoonmoeder snapt het verschil tussen Pingu en Mickey Mouse niet :+

Het is haar geloof ik ook nog niet opgevallen dat alle Woezel en Pip meuk die ze steeds meebrengt bijna nergens meer terug te vinden is O-)
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:38:06 #197
30252 Soempie
Procreating
pi_134219037
_O-

Hier hetzelfde Kyara. En ook een Mickey Mouse broek en trui. _O- Als het kon lag ik nu over de grond van het lachen. :D

En het mooiste: de Mickey Mouse trui wil M. niet aan: 'neeeee aaan, neee, nie mooi!'. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_134219041
Mineola succes met de BMR! Hopelijk heeft er niet al teveel last van. En *O* voor het zelf lopen.
Vond hij de visjes leuk?
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:38:48 #199
30252 Soempie
Procreating
pi_134219053
En in de media markt lag er een mat met Mickey erop. M. erheen: 'nie mooi Micky Mouse,nee!'

:')
pi_134219148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:30 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik probeer dat bij vriendinnen wel. Omdat ik t zelf in die situatie anders nooit aan zou doen, en dat vind ik zonde. Ik probeer kadootjes te kopen die de ontvanger leuk vindt, en niet per se ikzelf... Liefst beide natuurlijk.

Ik koop zelden kleertjes voor een ander kind hoor (geef meestal iets anders als kraamcadeau, juist vanwege smaakverschillen) maar ik koop wel altijd iets wat ik leuk vind en wat ik denk dat de ouders leuk zullen vinden.

Mijn smaak hoeft toch niet meteen compleet het tegenovergestelde van die van de ouders te zijn? Ik vind het juist leuk om ook een beetje out-of-the-box te zijn met een cadeau. Niet het Hemapakje waar bijna elk kind al mee loopt.

quote:
Lukt niet altijd, maar toch, hoop dat mijn vrienden en familie weten dat Micky Mouse er hier niet in komt :P

Je nick doet anders vermoeden :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')