Die antilekbeker wil ik ook eens proberen! Gebruik nu rietjesbeker en die werkt wel goed, maar het is wel de bedoeling dat ie over niet al te lange tijd uit een bekertje leert drinken

Rietje van de beker spoel ik trouwens dagelijks uit, en ach, als er wat bacteriën achterblijven dan is dat goed voor de weerstand denk ik maar.
Als ie lekt, zien we wel weer verder. Silvijn drinkt eigenlijk alleen maar thee zonder suiker dus dat plakken zal wel meevallen. Alleen steeds natte kleren is niet handig.
Ah en het ging weer over eten zie ik

. Ik zit in het midden denk ik, en daar voel ik me prima. Silvijn krijgt als we ergens op bezoek zijn of in een cafeetje zitten ofzo ook een stukje van een koekje en hij mag regelmatig ergens van proeven. Als wij frietjes eten dan snijd ik voor hem ook twee frietjes in stukjes zonder de scherpe randjes en dat mag hij dan proeven. Maar hij krijgt thuis eigenlijk nooit tussendoortjes behalve zijn fruit en in de middag een rijstwafel. Hij taalt er ook niet naar eigenlijk. En chocoladepasta en sap/ranja etc. krijgt ie ook niet. Maar als ie dat een keer bij een oppas krijgt ofzo dan vind ik dat niet erg. McDonalds gaat er voorlopig zeker niet van komen, ook niet voor stukjes fruit of wat dan ook. Maar dat komt door mijn aversie tegen kinderen in de Mac

.
En Kyara, beetje mosterd na de maaltijd maar die opmerking over dat speculaasje.. daar moet je gewoon boven staan. Echt geen seconde druk om maken, zonde van je energie.
Roosje, interessant die gebaren. Ik ga er eens naar googlen. Denk dat we er nu best nog iets mee kunnen want Silvijn is de laatste tijd veel bezig met woorden leren. (Niet om te zeggen, maar om aan te wijzen als wij het benoemen).
Skoap, hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met Luc!
Thuiswerken met kind... Lastig maar ik ontkom er niet aan, ik moet gewoon regelmatig even wat doen vanwege eigen bedrijfje. Maar hij kan zich steeds beter een tijdje alleen vermaken dus dan lukt dat wel. Hele (of halve) dagen ter vervanging van een kantoordag zou echt niet lukken.
Keshet, van harte nog!! Wat een leuke spam

En hij heeft ineens al dik haar, joh!
NTS, veel beterschap voor je dochter!
En Kyara, even in de herhaling nog: wat een leuke foto zeg, echt een bewaarexemplaar die onderste

Heb nog twee lieve slaapfoto's van de Sillie

hij is overdag zo'n stuiterdreumes dat dit soort foto's ook wel heel waardevol zijn. Hij gebruikt altijd zijn knuffelolifant als kussen

![itPh0jP.jpg]()