Gewoon het idee dat wennen een stuk moeilijker is. Mijn mini heeft vanaf 4 maanden een band opgebouwd met zijn leidsters en is daar ook 'thuis'. Een ouder kind beseft dat mama/papa weggaat en blijft dan achter in een onbekende omgeving. PSZ vind ik wel anders, dat zijn vaak halve dagen en dan ben je zelf thuis als het toch niet zou gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:14 schreef PureEvil het volgende:
Wij zetten dit jaar geen kerstboom neer. Jammer, maar we hebben er geen zin in dit jaar...
@Phaidra, hoezo zou het lastig zijn om een kind rond 1,5/2 jaar te laten wennen op het kdv? Zelfde idee als een psz lijkt me? alleen dat is dan wat later van toepassing....Idee blijft hetzelfde...
Cristel is trouwens dwars, ontzettend
quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Troeta het volgende:
Dat scheelt idd als je het daar al kent van je eerste.
Zo'n nichtje van mijn halfzusje bracht haar baby al gelijk na de kraamweek, ik kan me dat toch heel moeilijk voorstellen hoor dat je dat kan, maar de leidsters vonden het wel heel leuk zo'n hele kleine baby.
Dat kan ik me echt niet voorstellen nee. Bij ons KDV mag je brengen vanaf 6 weken, vond ik ook al bizar vroeg. Met 16 weken zag ik er alsnog als een berg tegenop, maar hij deed het daar prima en uiteindelijk vond ik aan het werk gaan ook wel weer fijn.quote:Op zondag 15 december 2013 23:43 schreef Troeta het volgende:
Dat scheelt idd als je het daar al kent van je eerste.
Zo'n nichtje van mijn halfzusje bracht haar baby al gelijk na de kraamweek, ik kan me dat toch heel moeilijk voorstellen hoor dat je dat kan, maar de leidsters vonden het wel heel leuk zo'n hele kleine baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan wil ik wel dat hij naar het kdv gaat.
Het voorbeeld van een baby die na de kraamweek naar de opvang werd gebracht, daar kan ik me echt helemaal niets bij voorstellen. Zo'n kleintje moet gewoon bij zijn vader of moeder zijn vind ik.
NTS van harte gefeliciteerd!
Soesa wat een lieve anekdote![]()
Djen is nu 14 maanden en aan alle kanten komen de tanden en kiezen eruit. Waar ze eerst zo goed sliep wordt ze nu ook meerdere malen in paniek wakker savonds en snachts. Dus ik herken jouw verhaal heel erg!quote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef Animalmix het volgende:
Kyara kan ik me voorstellen! Even iets anders dan de hele dag thuis met de kinderen.
Ik voel me echt een ontaarde moeder.
Houd N net om te spelen op de kop. Zie ik ineens een kies boven zitten. Al helemaal door. En aan de andere kant eentje op doorkomen.
Ik was helemaal gefocust op haar buitenste ondertanden die nog niet door zijn en anders de kiezen onder.
Verklaart wel het nachtelijke in paniek wakker worden en het niet willen slapen nu.
Maar we hebben dus helemaal niet goed gepoetst de laatste tijd. Alleen voor waar al tanden zitten.(geen idee hoe lang ze dis kies al heeft)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |