Ik volg SR wel, alleen niet via het ser forum hier op FOK!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen toch altijd als je ligt te slapen.
Het is voor mij echt nog maar de vraag of ik veel van de Top 2000 ga luisteren.
Zelfs Serious Request laat ik links liggen. Essential 90s bevalt me veel te goed.
Ik denk ook dat ik veel KX Radio zal luisteren de komende weken...quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen toch altijd als je ligt te slapen.
Het is voor mij echt nog maar de vraag of ik veel van de Top 2000 ga luisteren.
Zelfs Serious Request laat ik links liggen. Essential 90s bevalt me veel te goed.
Ander publiek. Dat Ho Hey het op 3fm niet zo goed doet was te verwachten.. maar op Sky is de plaat immens populair en op Radio 2 past ie het meest bij de doelgroep van de 'hits' samen met Get Lucky.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sinds Ho Hey bij Song van het Jaar net aan top 30 haalde, zet ik die niet zo hoog meer in bij de Top2000.
Ik zie het als de Little Talks van 2013, dus die 7e plek bij 3voor12 had ik ze toch ook wel ongeveer toebedacht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ander publiek. Dat Ho Hey het op 3fm niet zo goed doet was te verwachten.. maar op Sky is de plaat immens populair en op Radio 2 past ie het meest bij de doelgroep van de 'hits' samen met Get Lucky.
hey ho hey ho. t zit er wel in ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie het als de Little Talks van 2013, dus die 7e plek bij 3voor12 had ik ze toch ook wel ongeveer toebedacht.
quote:The Rolling Stones zijn met maar liefst 31 nummers weer goed vertegenwoordigd in de Top 2000! Welk Stones-nummer moet er wat jou betreft in ieder geval in staan?
Alarm zetten, vorig jaar ook gedaan bij Slayer: om half 5 `s ochtends alarm zetten, helemaal los gaan en dan weer terug pittenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:50 schreef Olga het volgende:
Top2000 probeer ik wel zoveel te luisteren, maar net wat je zegt, mijn favoriete nummers zullen wel op momenten zijn als ik slaap
Onderste 5 eruit? Ik vrees voor Time Waits For No One, al is die de laatste tijd wat meer in de lift door VI.quote:Op zaterdag 21 december 2013 01:18 schreef laxus13 het volgende:
Dat betekend dus dat The Stones 5 nummers minder in de lijst hebben.
Jammer
Nickelback met How you remind me staat er dus ook inquote:Raadsel: Het gaat over een nieuwe binnenkomer in de Top 2000 van 2013! De song werd eind 2012 gecoverd door Avril Lavigne, die een half jaar later trouwde met de originele zanger van dit nummer.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Nickelback met How you remind me staat er dus ook in
Het is al erg genoeg dat dat nummer af en toe op Veronica voorbijkomtquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
JAAA TOETERTJES TOPSJOWquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Man man man.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |