Heftige lange klim, ultrasteile redelijk lange afdaling in mul zand, veel technische stukjes, geen meter vlak.quote:Op zondag 8 december 2013 14:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Mooi! Wat maakte het pittig, mul zand, veel bulten, alles door elkaar?Klinkt goed in ieder geval!
Ik denk dat laatstequote:Op zondag 8 december 2013 15:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]dit keer niet eens zere voeten? Of viel dat gewoon niet zo op omdat het zo pittig was?
quote:Op zondag 8 december 2013 16:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Heftige lange klim, ultrasteile redelijk lange afdaling in mul zand, veel technische stukjes, geen meter vlak.
Ik ga altijd alleen, ik neem weinig mee aan waardevolle spullen, alleen OVkaart, huissleutels, fietssleutels, ID kaartje, beetje los geld enzo, die kunnen in m'n riem of nu met de winter in de zakken van m'n jack... en doe meestal ook niet m'n nieuwste kleren (gewone kleding) aan, zodat als er al iets mee gebeurd, het geen serieus verlies is. Flesje voor drinken, eventueel een zakje boterhammen, en verder eigenlijk niks. Bij kou, voor de start een heel ouwe sweater mee, die ik daar gewoon over het hek kan hangen -bij kleinere loopjes kan je die mogelijk nog wel terugvinden, de mijne is al mee geweest naar de gebouwenloop en hing nog mooi aan het dranghek een klein uurtje en 10km laterquote:Op zondag 8 december 2013 12:47 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Zelfde probleem hierHopelijk zijn er nog kluisjes beschikbaar...
Falkequote:Op zondag 8 december 2013 15:47 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je op X-socks levenslange garantie, dus dan geef je 1 keer wat uit aan sokken, en krijg je als je een gat erin hebt ofzo weer nieuwe!
Verder zijn de meningen over sokken hier geloof ik erg verdeeld. Ik loop het liefst op Falke RU5, maar ik geloof dat ik de enige ben in dit topic die dat doet.
Is dat geen Falke dan?quote:Op zondag 8 december 2013 17:04 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Maar jij liep toch graag op RU4 zonder cushioning?
Dat was ik ook niet van planquote:Op zondag 8 december 2013 17:11 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan kun je niet met de RU5boks van stripstreep en mij meedoen
Kortom, de bultop- en bultaf-spieren. Niet geheel onverwacht gok ik zo.quote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie prestatie Wolve!
het lichaam voelt hier, twee dagen later, goed aan....alleen de m.vastus medialis en de m.vastus lateralis zitten nog rond de 6 op de pijnschaal.....
Achterstevoren de trap af?quote:Op zondag 8 december 2013 17:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
mooie prestatie Wolve!
het lichaam voelt hier, twee dagen later, goed aan....alleen de m.vastus medialis en de m.vastus lateralis zitten nog rond de 6 op de pijnschaal.....
Jij? Door mul zand en heuveltjes?quote:Op zondag 8 december 2013 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Achterstevoren de trap af?
Ik heb vandaag 14km door het bos gerend (mul zand, heuveltjes, singletracks, helemaal geen tracks, nog meer mul zand en nog meer heuveltjes en heel af en toe een schelpenpad. O, en strand en nog meer mul zand), en ik was zielsgelukkig dat het er geen 60 warenWe kwamen ook nog een groep eckte trailrunners tegen, die hingen vol met gear en wij niet
Ik ben erin geluisd door de atletiekvereniging. Maar het is wel een goede training -word ik misschien ooit groot en sterk van - en training hoeft niet per se altijd leuk te zijnquote:Op zondag 8 december 2013 18:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jij? Door mul zand en heuveltjes?
Waar gaat het heen met deze wereld...
Pas maar op, voor je het weet vind je het leuk. Moet je ineens ook allemaal gear kopen!quote:Op zondag 8 december 2013 18:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben erin geluisd door de atletiekvereniging. Maar het is wel een goede training -word ik misschien ooit groot en sterk van - en training hoeft niet per se altijd leuk te zijn
zo iets jaquote:
En sneller dan de 7^^, wat maar een paar weken geleden was!quote:Op zondag 8 december 2013 18:13 schreef Quoi het volgende:
Zo, dat was de BruggenloopEindtijd: 1u31. Toch wel bietsje zuur, die minuut, maarja.. Ik kijk nooit op m'n horloge de laatste km's, toch eens doen
Maar hey, 11 km sneller dan vorig jaaren de Kuip is mooi
![]()
Benieuwd naar de rest!
quote:
fantastisch E.T.!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, die zijn niet zwartquote:Op zondag 8 december 2013 16:12 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
http://all4running.nl/har(...)eren-615990-307.html
Bedoel je die?
Netjes!quote:Op zondag 8 december 2013 18:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Bruggenloop Suunto klokte 1:20 en een beetje. Dat is dik 13 minuten sneller dan vorig jaar
I feel your pain!quote:Op zondag 8 december 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga morgen weer kijken of ik met m'n nieuwe schoenen een eindje kan hobbelenHeb nu al 8 dagen niet gerend *kras*
Onze tijd komt wel weer!quote:Op zondag 8 december 2013 18:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
I feel your pain!![]()
Alle lopers wel weer fantastische prestaties geleverd!Benieuwd naar de grotere verslagen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |