Wat ben jij een bakvis.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Whahhahah, slappe lach-
Nee die site is niet goed.
Ja, daarom zeg ik het, het klopt. Uit ervaring sprak ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je ascendant ook op de 'officiële' manier berekend?
Een wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je ascendant ook op de 'officiële' manier berekend?
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.htmlquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik kreeg vorige keer op zo'n website boogschutter (wat ook m'n sterrenbeeld is)
Ach, je ik snap het ook wel hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hoeft niet te huilen hoor![]()
![]()
Raar verhaal gewoon.
Ok. Je IQ min het gemiddelde van je cijferlijst van je laatst afgeronde opleiding en dat maal de omtrek van jequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een wat?Reken de mijne eens uit dan.
Ik vind het maar raar. Er komt gewoon hetzelfde uit als mijn sterrenbeeld, ongeacht of ik in Nederland of in Canada ben geboren. In Australië komt er steenbok uit (maar dat is waarschijnlijk omdat ik op de 20ste ben geboren en steenbok de 21ste 'begint')quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://www.urbanlotus.nl/ascendant.html
Ik heb een paar sites geprobeerd en daar kwam wel steeds hetzelfde uit.
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef hugecooll het volgende:
http://www.catharinaweb.nl/astrologie/ascendantberekening.htm
deze zei gewoon boogschutter
[..]
Ik vind het maar raar. Er komt gewoon hetzelfde uit als mijn sterrenbeeld, ongeacht of ik in Nederland of in Canada ben geboren. In Australië komt er steenbok uit (maar dat is waarschijnlijk omdat ik op de 20ste ben geboren en steenbok de 21ste 'begint')
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:01 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dit sloeg werkelijk nergens op.
Chagrijnig mens.
Wat is dan de meerwaarde van een ascendant als het toch 'gewoon' je sterrenbeeld is? Ik snap het verschil in ieder geval nog nietquote:
Je zin is onvolledig, tevens mis ik grootheden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok. Je IQ min het gemiddelde van je cijferlijst van je laatst afgeronde opleiding en dat maal de omtrek van je
Geen probleem, blijkbaar ben ik een emo, dankzij de stand van gasballen die ten tijde van mijn geboorte waarschijnlijk niet eens meer bestonden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ach, je ik snap het ook wel hoor.
Maar ja bedankt in iedergeval voor t kijkje nemen.
Heldquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ok. Je IQ min het gemiddelde van je cijferlijst van je laatst afgeronde opleiding en dat maal de omtrek van je
Waarom acht jij dat waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen probleem, blijkbaar ben ik een emo, dankzij de stand van gasballen die ten tijde van mijn geboorte waarschijnlijk niet eens meer bestonden.
Nee, dat is bij jou toevallig zo. In de 'leer' betekent een sterrenbeeld boogschutter weer iets anders dan ascendant boogschutter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde van een ascendant als het toch 'gewoon' je sterrenbeeld is? Ik snap het verschil in ieder geval nog niet
Oh ja, bij mijn broer is het schorpioen/stier iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is bij jou toevallig zo. In de 'leer' betekent een sterrenbeeld boogschutter weer iets anders dan ascendant boogschutter.
Ik geloof dat het vooral draait om de zon en de planeten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen probleem, blijkbaar ben ik een emo, dankzij de stand van gasballen die ten tijde van mijn geboorte waarschijnlijk niet eens meer bestonden.
Is toch logisch dat objecten die zo ver van je verwijderd zijn een invloed hebben op de persoonlijkheid van elk individu dat geboren wordt. Ga je me nou vertellen dat je denkt dat God het niet zo gewild heeft? Wij zijn een statistisch onverantwoord unicum in deze onmeetbare leegte dat het toch niets anders kan zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarom acht jij dat waarschijnlijk?
Nee, neger. Dat die gasballen niet meer bestaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch logisch dat objecten die zo ver van je verwijderd zijn een invloed hebben op de persoonlijkheid van elk individu dat geboren wordt. Ga je me nou vertellen dat je denkt dat God het niet zo gewild heeft? Wij zijn een statistisch onverantwoord unicum in deze onmeetbare leegte dat het toch niets anders kan zijn?
Wat ik uit deze materie opmaak is dat het te maken heeft met sterrenbeelden. En de omvang van mijn lul.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vooral draait om de zon en de planeten.
Niet alle, maar ik gok dat sommige inmiddels wel hun beste tijd hebben gehad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, neger. Dat die gasballen niet meer bestaan
Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, bij mijn broer is het schorpioen/stier idd
Maar is 2x boogschutter dan gewoon boogschutter²?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |