Ja sorma, cok duygusalimquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon tweemaal een schaaldier.
Ik ben een weegschaal en een kreeft. Eerst weeg ik je en daarna knijp je vingerkootjes eraf
Sen duygusal, hic inanmadim ha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja sorma, cok duygusalim(
Zo gemeen ben je toch niet :snik:
Misschien heb je wel iets wat schorpioenen ook hebben? :pquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch niet logisch. Je ascendant wordt bepaald aan de hand van geboortedatum en -plaats.
Welke relatie zou dat hebben met een optelsom van letters uit namen?
Wil je een zakdoekje voor je tranenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:44 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vallahi.
Ondan diom bitaraftan i deyil
Ja, we hebben allemaal wel iets van alle sterrenbeelden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel iets wat schorpioenen ook hebben? :p
Nee, nu niet. en jij gevoelige type?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil je een zakdoekje voor je tranen
Hoe bedoel je gevoelig precies? Straks zeg ik meer dan nodig is over mezelf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Nee, nu niet. en jij gevoelige type?
Klopt, ik doe niet zoveel aan astrologie. Maar bij mij klopt gewoon redelijk alles..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, we hebben allemaal wel iets van alle sterrenbeelden.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Oke als eerst goedenavond allemaal,
Het gaat als volgende:
A=1 E=5 I=10 M=4 R=8 Ü=7
B=2 F=8 Ý=10 N=2 S=0 V=6
C=3 G=8 J=3 O=7 Þ=0 Y=10
Ç=3 Ð=4 K=4 Ö=7 T=4 Z=7
D=4 H=8 L=6 P=2 U=7.
Shit hey84
Naam van je moeder- en die getallen tel je bij elkaar op
En de naam van jouwzelf- die tel je ook bij elkaar op,
En dat tel je bij elkaar op..
En wat de uitkomst is dan geef je het even door aan mij.
Ja nou gewoon, "gevoelig" iedereen is opzich gevoelig maar de ene iets meer dan de andere zoals mij, snapke :pquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gevoelig precies? Straks zeg ik meer dan nodig is over mezelf.
Fijn om te zien dat ook jij even helemaal de weg kwijt bent in dit topicquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is toch niet logisch. Je ascendant wordt bepaald aan de hand van geboortedatum en -plaats.
Welke relatie zou dat hebben met een optelsom van letters uit namen?
Ik beschouw mezelf best wel zo ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja nou gewoon, "gevoelig" iedereen is opzich gevoelig maar de ene iets meer dan de andere zoals mij, snapke :p
Ja hallo, denk je nou echt dat iedere weegschaal hetzelfde is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Weegschaal.. Kijk eens op Google naar de eigenschappen van Weegschaal, klopt het dan ook?
Ja hallo terug, neen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja hallo, denk je nou echt dat iedere weegschaal hetzelfde is?
awh, hier een zak snoepje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf best wel zo ja.
Waarom hecht je er dan een marginale waarde aan?quote:
Hechten ook weer niet, maar ik vond het wel geinig..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom hecht je er dan een marginale waarde aan?
Maar goedquote:
Een charmante verkondiger van het woordquote:BOOGSCHUTTER MET ASCENDANT WEEGSCHAAL
Sympathiek en opgewekt leg je contacten of geef je instructies. Je bent een charmante verkondiger van het woord of je geeft les. Succes als artiest, in de kunst of een geslaagd huwelijk.
Greg Alman (musicus), Uri Geller, Frank Zappa
Je hoeft niet te huilen hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hechten ook weer niet, maar ik vond het wel geinig..
Sorry hoor :snik:
Heb je je ascendant ook op de 'officiële' manier berekend?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar goed
[..]
Een charmante verkondiger van het woord
Whahhahah, slappe lach-quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar goed
[..]
Een charmante verkondiger van het woord
Hoe doe je dat? Ik kreeg vorige keer op zo'n website boogschutter (wat ook m'n sterrenbeeld is)quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je je ascendant ook op de 'officiële' manier berekend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |