abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134012059
:)
pi_134012083
Kom maar op Fokkers
pi_134012378
Hihi, niemand? :p
pi_134012391
TS begint
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_134012418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:51 schreef Bombvis het volgende:
TS begint
Kreeft met als accedant : Schorpioen.

Beide waterelementen, dus dat betekent te veel van het goede, Helaas :-(

En die van jou, Hihi.
pi_134012434
Maagd.
Ура для россии
pi_134012441
:') hopeloze topic
pi_134012493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:54 schreef vigen98 het volgende:
:') hopeloze topic
Haha, ja. Maar het is gewoon voor de fun jo.
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:30:58 #9
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_134014642
quote:
Ik ben ram
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:35:49 #10
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134016025
Wat is een accedant? Hoe weet ik wat de mijne is?
En nee, ik ben niet te lui om te googlen, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit niet weet
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_134017889
Ram met Stier als ascedant
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_134022553
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:35 schreef Tanin het volgende:
Wat is een accedant? Hoe weet ik wat de mijne is?
En nee, ik ben niet te lui om te googlen, maar kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit niet weet
Hup je je mot t toch echt zelf opzoeken kind :p
pi_134022564
Wat ben jij?
pi_134022609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:44 schreef Kola het volgende:
Wat ben jij?
Kreeft, accedant is "Schorpioen"
pi_134022703
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:45 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Kreeft, accedant is "Schorpioen"
En dan?
pi_134022739
Gaan jullie scharen xd xd
pi_134023051
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:51 schreef Kola het volgende:
Gaan jullie scharen xd xd
:')
pi_134023194
Steenbok FTW _O_
pi_134023704
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:43 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Hup je je mot t toch echt zelf opzoeken kind :p
Zoek jij dan ff op hoe je ascendant schrijft.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134033674
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Zoek jij dan ff op hoe je ascendant schrijft.
Bedankt :bloos:
pi_134037046
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:49 schreef Kola het volgende:

[..]

En dan?
uhuuuuu
pi_134066132
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 19:09 schreef vigen98 het volgende:
Steenbok FTW _O_
:D
pi_134089553
Klopt echt :p
pi_134090444
Wat de hel is een ascendant...? Ik denk aan afkomst ofzo?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  maandag 9 december 2013 @ 21:19:38 #25
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_134095987
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 19:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat de hel is een ascendant...?
http://www.symbolic.be/?CategoryID=439

Dubbele tweeling B-)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_134096026
quote:
Lastig :p
  maandag 9 december 2013 @ 21:53:36 #27
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134097771
Boogschuttert²
Kaleidoscopiklimax
  maandag 9 december 2013 @ 22:27:24 #28
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_134099735
Zijn er nog mensen die geloven dat je toekomst is af te lezen aan de stand van de sterren op je geboortedag?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_134100160
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef karr-1 het volgende:
Zijn er nog mensen die geloven dat je toekomst is af te lezen aan de stand van de sterren op je geboortedag?
Daarin geloof ik niet. Maar qua eigenschap, klopt echt behoorlijk veel.
  maandag 9 december 2013 @ 22:49:35 #30
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134100877
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Daarin geloof ik niet. Maar qua eigenschap, klopt echt behoorlijk veel.
Ook dat lijkt me sterk. Bij mij komen ook veel eigenschappen overeen, maar dan zou dat betekenen dat er maar 12 verschillende soorten mensen zijn.
Kaleidoscopiklimax
pi_134101284
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Ook dat lijkt me sterk. Bij mij komen ook veel eigenschappen overeen, maar dan zou dat betekenen dat er maar 12 verschillende soorten mensen zijn.
Ik vind het ook allemaal raar, maar aan de ene kant kloppen ze echt gewoon. Ze beschrijven mij gewoon hoe ik ben. En mijn ascedant klopt ook.
  maandag 9 december 2013 @ 23:10:39 #32
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134101879
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef karr-1 het volgende:
Nee, ik geloof wel dat jaargetijden, temperaturen en type voedsel van de moeder tijdens de zwangerschap en eerste paar maanden een lichte invloed kunnen hebben op een aantal algemenere karaktertrekken die een mens kan bezitten (meer of minder introvert, meer ochtendmens of avondmens, etc.).
De sterren staan elk jaar op dezelfde tijd op dezelfde plek, en hebben er mijn inziens niets mee te maken, maar je kunt er wel uit terugrekenen wanneer iemand geboren is en hoe warm of koud het gemiddeld genomen is geweest.

Overigens heb ik hier geen bewijs voor, en is het slechts een vermoeden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_134102150
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nee, ik geloof wel dat jaargetijden, temperaturen en type voedsel van de moeder tijdens de zwangerschap en eerste paar maanden een lichte invloed kunnen hebben op een aantal algemenere karaktertrekken die een mens kan bezitten (meer of minder introvert, meer ochtendmens of avondmens, etc.).
De sterren staan elk jaar op dezelfde tijd op dezelfde plek, en hebben er mijn inziens niets mee te maken, maar je kunt er wel uit terugrekenen wanneer iemand geboren is en hoe warm of koud het gemiddeld genomen is geweest.

Overigens heb ik hier geen bewijs voor, en is het slechts een vermoeden.
Heb je ooit je sterrenbeeld+ ascedant berekent?
  maandag 9 december 2013 @ 23:19:28 #34
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134102272
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:16 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Heb je ooit je sterrenbeeld+ ascedant berekent?
Ik ben stier, geen idee wat me ascedant is, iemand moet mij en alle andere kneuzen die dat niet weten nog uitleggen in dit topic :7

En ja, ik ben honkvast.
pi_134102718
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik ben stier, geen idee wat me ascedant is, iemand moet mij en alle andere kneuzen die dat niet weten nog uitleggen in dit topic :7

En ja, ik ben honkvast.
Ben je ook koppig :p
  maandag 9 december 2013 @ 23:30:34 #36
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134102822
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:28 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Ben je ook koppig :p
Nee, ik heb het niet zelf opgezocht omdat ik lui ben 8-)

/sarcasme ja ik ben koppig
pi_134102990
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Tanin het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet zelf opgezocht omdat ik lui ben 8-)

/sarcasme ja ik ben koppig
Zou ik wat plaatsen, jij moet zeggen of het klopt ofniet. Als je het wilt natuurlijk:@
pi_134103049
Ze zeggen dat"stieren" erg trouw is wanneer ze in een relatie zitten, is dat zo? :p
  maandag 9 december 2013 @ 23:36:01 #39
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134103115
Ja, dat klopt wel. Overigens zijn we dit topic aardig aan het derailen volgens mij.

pi_134103118
Steenbok en ik heb geen idee welke accendat daarbij hoort en wat dat is.

Wel ben ik geboren in het jaar van de draak 8-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_134103224
Eigenschappen-horoscoop voor het sterrenbeeld Stier

Ontdek in deze eigenschappen-horoscoop alle aspecten van het Sterrenbeeld Stier (datum: 21 april t/m 21 mei).

?

?

Typische eigenschappen van het sterrenbeeld Stier:

?Geduldig en betrouwbaar
Warmhartig en liefdevol
Volhardend en vastberaden
Vreedzaam en houdt van veiligheid

Maar aan de andere kant…

Jaloers en bezitterig
Rancuneus en koppig
Genotzuchtig en hebzuchtig

Algemene eigenschappen van het sterrenbeeld Stier

Typische eigenschappen van het sterrenbeeld Stier zijn betrouwbaarheid, doelgerichtheid, extreme toewijding en een sterke wilskracht. Niemand zal hen ooit berijden, maar als ze een leider vertrouwen, zullen ze hem gewillig en trouw volgen. Ze zijn stabiel, evenwichtig en het zijn conservatieve, goede, ordelievende burgers die van vrede houden en de beste kwaliteiten van de bourgeoisie in zich hebben.

Ze hechten veel waarde aan geld en bezittingen. Daarom zijn ze vaak doodsbang om schulden op te bouwen en zullen ze er alles aan doen om de veiligheid van de status-quo in stand te houden. Ze niet dus ook niet bepaald dol op verandering.

Mentaal gezien hebben ze een scherpe geest en zijn ze vaak meer praktisch dan intellectueel ingesteld. Maar omdat ze graag geaccepteerde en betrouwbare ervaringspatronen volgen, hebben ze de neiging om onwrikbaar te zijn in hun overtuigingen. Qua karakter zijn ze gewoonlijk betrouwbaar, trouw, voorzichtig, rechtvaardig, stabiel en laten ze zich niet van hun stuk brengen door moeilijkheden.

Heel af en toe kan iemand met als horoscoop Stier koppig en onuitstaanbaar overtuigd van zijn eigen goedheid zijn, en ze kunnen ook onorigineel, star, ultraconservatief, twistziek en klaagziek zijn en zwelgen in zelfmedelijden. Als ze vinden dat iemand hen heeft gekwetst, kunnen ze lang een wrok koesteren en blijven vasthouden aan de pijn die dit heeft veroorzaakt. En of ze nu positief of negatief ingesteld zijn, iemand moet hun ego zo nu en dan even strelen met een ‘goed gedaan!’-tje.

Lees voor meer inzicht in jezelf de diepgaande persoonlijke geboortehoroscoop, je jaarhoroscoop 2014, de gratis ascendanthoroscoop of Chinese horoscoop.

Het sterrenbeeld Stier in relaties

Mensen met als horoscoop Stier zijn trouwe en gulle vrienden die erg veel liefde in zich hebben. Toch raken ze niet zo snel bevriend met mensen van buiten hun maatschappelijke klasse, waar ze extreem trouw aan zijn. Over het algemeen zijn ze zachtaardig, evenwichtig, blijmoedig, bescheiden en is het moeilijk om ze boos te maken, omdat ze niet van ruzie houden en ongemakkelijke situaties vermijden. Maar, als iemand ze provoceert, kunnen ze exploderen in gewelddadige uitbarstingen van woeste woede, waarin ze alle controle over zichzelf lijken kwijt te raken. Net zo onverwacht zijn hun incidentele uitingen van humor en vreugde.

Mensen die geboren zijn onder het sterrenbeeld Stier zijn meer dan gemiddeld erotisch ingesteld en zelfbewust wat sensualiteit betreft, maar seksueel gezien houden ze van simpel en zullen ze niet snel experimenteren. Het zijn loyale, trouwe, huiselijke wederhelften en zorgzame, zachtmoedige ouders, die niet teveel eisen van hun kinderen of wederhelften. Maar ze kunnen wel overdreven bezitterig zijn en kunnen soms de familierollen manipuleren, simpelweg omdat ze het zo leuk vinden om de ruzie die het gevolg hiervan is weer goed te maken. Als iemand hun eigendunk kwetst, kunnen ze een vastberaden vijand zijn, maar ze kunnen hun tegenstander wel makkelijk vergeven als deze moeite doet de gekwetste Stier tegemoet te komen.

Meer weten over liefde en relaties? Doe dan de liefdeshoroscoopvoorspelling 2013, partnervergelijking, hij/zij horoscoop, horoscoop liefdesmatch, liefdeshoroscoop, relatiehoroscoop of libidohoroscoop!

De Stier op het werk

Op het werk zijn mensen van het sterrenbeeld Stier harde werkers en goede vakmannen, en bovendien zijn ze niet bang om vieze handen te krijgen. Ze zijn betrouwbaar, praktisch ingesteld, systematisch en ambitieus, maar ondanks hun ambitie blijven ze gehoorzaam aan hun meerderen. Ze komen het beste tot hun recht in routineposities waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid van belang zijn, waar zich weinig noodsituaties voordoen, waar zich vrijwel geen verandering voordoet, en met vooruitzicht op een mooi pensioen aan het einde van de reis. Toch zijn ze ook creatieve en goede ondernemers, waar de vruchten van hun eigen productiviteit het gevolg zijn van hun eigen werk en niet dat van anderen.
Ze kunnen het goed doen in verschillende beroepen en ambachten: bankieren, architectuur, de bouw, bijna elke vorm van bureaucratie, veilingwerk, landbouw, geneeskunde, chemie, industrie (Stieren zijn goede managers en toezichthoudende voormannen), verzekeringswezen, onderwijs en verassend genoeg ook muziek en beeldhouwkunst. Het zijn ideale beheerders of opzieners en kunnen uitblinken als chef-kok. Sommige Stieren kunnen goed genoeg zingen om operasterren te worden of uit te blinken in populairdere vormen van muziek.

Meer weten over welk beroep bij je past? Doe dan de beroepshoroscoop!

Het innerlijk leven van het sterrenbeeld Stier

Hoewel je het misschien niet aan ze kunt zien, houden ze erg van mooie dingen en kunnen ze bijzonder genieten van kunst (waar ze ook talent voor hebben), schoonheid (ze raken afgestoten door alles wat vaal en lelijk is) en muziek. Ze kunnen sterke, soms ietwat onconventionele, religieuze opvattingen hebben. Ook houden ze van de geneugtes des levens, comfort, luxe en goede spijzen en wijnen. Hierdoor kunnen ze soms moeilijk de verleiding weerstaan om al te toegeeflijk te zijn, met dronkenschap, extreme wellustigheid en hebzuchtigheid als gevolg.

Geen enkel ander teken in de dierenriem is sterker verbonden met de aarde dan het sterrenbeeld Stier. Een van de belangrijkste doelen in het leven van een Stier is om voor zekerheid en lichamelijk comfort te zorgen. Je innerlijke gevoel voor spiritualiteit verlangt naar harmonie en heelheid. Wanneer je dit volledig begrijpt en hier naartoe zult werken, zul je niet meer constant bevestiging nodig hebben van uiterlijke bezittingen en comfort. Het besef dat deze innerlijke vrede alle bovengenoemde positieve dingen met zich meebrengt, zal je overvallen en je leven zal erg voldoening zijn.

Uiteindelijk moeten Stieren hun meest ware, diepste en hoogste waarden ontdekken. Wanneer ze weten wat er werkelijk toe doet, zijn ze niet meer geketend aan mensen en aan dingen die minder belangrijk zijn. Het sterrenbeeld Stier hecht de meeste waarde aan schoonheid, die niet bezeten kan worden, maar alleen kan worden gewaardeerd.

Mogelijke gezondheidsproblemen voor het sterrenbeeld Stier

Het sterrenbeeld stier heerst over de keel en de nek, en Stieren moeten daarom oppassen voor keelinfecties, kroppen en longaandoeningen zoals astma. Men zegt dat ze geneigd zijn tot problemen met de genitaliën, baarmoeder, lever en nieren, en ook kunnen ze last krijgen van abcessen en reuma. Omdat hun lichaamstype geneigd is tot lichamelijk luiheid, kunnen Stieren lijden aan overgewicht.

Meer eigenschappen van het sterrenbeeld Stier

Houdt van…

• Stabiliteit
• Geboeid zijn
• Natuurlijke dingen
• Tijd om te reflecteren
• Comfort en genot

Heeft een hekel aan…

• Verstoord worden
• Te hard gepusht worden
• Synthetische of ‘door de mens gemaakte’ dingen
• Opgejaagd worden
• Binnen zitten

Mogelijke problemen en hun oplossingen voor het sterrenbeeld Stier

Probleem: Het gevoel hebben dat je wordt gebruikt en gemanipuleerd, om de tuin wordt geleid en je laat inpakken.
Oplossing: Realiseer je dat je aantrekkingskracht zowel negatieve als positieve invloeden aantrekt. Kies zelf je vrienden uit, laat hen jou niet kiezen.

Probleem: Materiële objecten beginnen hun bekoring te verliezen en je voelt je steeds minder verbonden met de wereld om je heen. Hoeveel geld je nog hebt maakt je niet meer uit en ook andere materiële zaken interesseren je niet meer.
Oplossing: Je begint een innerlijke harmonie te ontdekken die het materiële door het spirituele probeert te vervangen. Laat dit rustig op, maar laat het niet het deel van je dat je gezin onderhoudt vernietigen.

Probleem: Een onverklaarbare angst om iemand te verliezen, jaloersheid en vervolgingswaanzin.
Oplossing: Je hebt het vermogen in je om niet alleen loyaliteit aan te trekken, maar ook het intellectuele vermogen om in te zien wat er werkelijk om je heen gebeurt. Je verliest het vertrouwen in deze beide persoonlijke eigenschappen. Herstel dat vertrouwen.

Probleem: Ontmoedigd door het leven. Vol afkeer en ontevreden. De mensen om je heen kunnen je weinig steunen. Je hebt het gevoel dat er geen doel is in het leven. Raakt makkelijk verslaafd aan materiële geneugten.
Oplossing: Denk nog eens na over en besef hoe waardevol de spirituele kant van het leven is. Neem de touwtjes van je leven in handen door de beseffen dat het niet zozeer de dingen in het leven zijn die belangrijk zijn, maar de spirituele essentie erachter.

Deze uitgebreide beschrijving van het sterrenbeeld Stier werd geschreven door
pi_134103260
quote:
7s.gif Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef Geralt het volgende:
Steenbok en ik heb geen idee welke accendat daarbij hoort en wat dat is.

Wel ben ik geboren in het jaar van de draak 8-)
Haha, en heb je je sterrenbeeld eigenschappen weleens gelezen? En klopt het ook, of?
pi_134103266
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:38 schreef groenappeltje20 het volgende:
Eigenschappen-horoscoop voor het sterrenbeeld Stier

Ontdek in deze eigenschappen-horoscoop alle aspecten van het Sterrenbeeld Stier (datum: 21 april t/m 21 mei).

?

?

Typische eigenschappen van het sterrenbeeld Stier:

?Geduldig en betrouwbaar
Warmhartig en liefdevol
Volhardend en vastberaden
Vreedzaam en houdt van veiligheid

Maar aan de andere kant…

Jaloers en bezitterig
Rancuneus en koppig
Genotzuchtig en hebzuchtig

Algemene eigenschappen van het sterrenbeeld Stier

Typische eigenschappen van het sterrenbeeld Stier zijn betrouwbaarheid, doelgerichtheid, extreme toewijding en een sterke wilskracht. Niemand zal hen ooit berijden, maar als ze een leider vertrouwen, zullen ze hem gewillig en trouw volgen. Ze zijn stabiel, evenwichtig en het zijn conservatieve, goede, ordelievende burgers die van vrede houden en de beste kwaliteiten van de bourgeoisie in zich hebben.

Ze hechten veel waarde aan geld en bezittingen. Daarom zijn ze vaak doodsbang om schulden op te bouwen en zullen ze er alles aan doen om de veiligheid van de status-quo in stand te houden. Ze niet dus ook niet bepaald dol op verandering.

Mentaal gezien hebben ze een scherpe geest en zijn ze vaak meer praktisch dan intellectueel ingesteld. Maar omdat ze graag geaccepteerde en betrouwbare ervaringspatronen volgen, hebben ze de neiging om onwrikbaar te zijn in hun overtuigingen. Qua karakter zijn ze gewoonlijk betrouwbaar, trouw, voorzichtig, rechtvaardig, stabiel en laten ze zich niet van hun stuk brengen door moeilijkheden.

Heel af en toe kan iemand met als horoscoop Stier koppig en onuitstaanbaar overtuigd van zijn eigen goedheid zijn, en ze kunnen ook onorigineel, star, ultraconservatief, twistziek en klaagziek zijn en zwelgen in zelfmedelijden. Als ze vinden dat iemand hen heeft gekwetst, kunnen ze lang een wrok koesteren en blijven vasthouden aan de pijn die dit heeft veroorzaakt. En of ze nu positief of negatief ingesteld zijn, iemand moet hun ego zo nu en dan even strelen met een ‘goed gedaan!’-tje.

Lees voor meer inzicht in jezelf de diepgaande persoonlijke geboortehoroscoop, je jaarhoroscoop 2014, de gratis ascendanthoroscoop of Chinese horoscoop.

Het sterrenbeeld Stier in relaties

Mensen met als horoscoop Stier zijn trouwe en gulle vrienden die erg veel liefde in zich hebben. Toch raken ze niet zo snel bevriend met mensen van buiten hun maatschappelijke klasse, waar ze extreem trouw aan zijn. Over het algemeen zijn ze zachtaardig, evenwichtig, blijmoedig, bescheiden en is het moeilijk om ze boos te maken, omdat ze niet van ruzie houden en ongemakkelijke situaties vermijden. Maar, als iemand ze provoceert, kunnen ze exploderen in gewelddadige uitbarstingen van woeste woede, waarin ze alle controle over zichzelf lijken kwijt te raken. Net zo onverwacht zijn hun incidentele uitingen van humor en vreugde.

Mensen die geboren zijn onder het sterrenbeeld Stier zijn meer dan gemiddeld erotisch ingesteld en zelfbewust wat sensualiteit betreft, maar seksueel gezien houden ze van simpel en zullen ze niet snel experimenteren. Het zijn loyale, trouwe, huiselijke wederhelften en zorgzame, zachtmoedige ouders, die niet teveel eisen van hun kinderen of wederhelften. Maar ze kunnen wel overdreven bezitterig zijn en kunnen soms de familierollen manipuleren, simpelweg omdat ze het zo leuk vinden om de ruzie die het gevolg hiervan is weer goed te maken. Als iemand hun eigendunk kwetst, kunnen ze een vastberaden vijand zijn, maar ze kunnen hun tegenstander wel makkelijk vergeven als deze moeite doet de gekwetste Stier tegemoet te komen.

Meer weten over liefde en relaties? Doe dan de liefdeshoroscoopvoorspelling 2013, partnervergelijking, hij/zij horoscoop, horoscoop liefdesmatch, liefdeshoroscoop, relatiehoroscoop of libidohoroscoop!

De Stier op het werk

Op het werk zijn mensen van het sterrenbeeld Stier harde werkers en goede vakmannen, en bovendien zijn ze niet bang om vieze handen te krijgen. Ze zijn betrouwbaar, praktisch ingesteld, systematisch en ambitieus, maar ondanks hun ambitie blijven ze gehoorzaam aan hun meerderen. Ze komen het beste tot hun recht in routineposities waarin vertrouwen en verantwoordelijkheid van belang zijn, waar zich weinig noodsituaties voordoen, waar zich vrijwel geen verandering voordoet, en met vooruitzicht op een mooi pensioen aan het einde van de reis. Toch zijn ze ook creatieve en goede ondernemers, waar de vruchten van hun eigen productiviteit het gevolg zijn van hun eigen werk en niet dat van anderen.
Ze kunnen het goed doen in verschillende beroepen en ambachten: bankieren, architectuur, de bouw, bijna elke vorm van bureaucratie, veilingwerk, landbouw, geneeskunde, chemie, industrie (Stieren zijn goede managers en toezichthoudende voormannen), verzekeringswezen, onderwijs en verassend genoeg ook muziek en beeldhouwkunst. Het zijn ideale beheerders of opzieners en kunnen uitblinken als chef-kok. Sommige Stieren kunnen goed genoeg zingen om operasterren te worden of uit te blinken in populairdere vormen van muziek.

Meer weten over welk beroep bij je past? Doe dan de beroepshoroscoop!

Het innerlijk leven van het sterrenbeeld Stier

Hoewel je het misschien niet aan ze kunt zien, houden ze erg van mooie dingen en kunnen ze bijzonder genieten van kunst (waar ze ook talent voor hebben), schoonheid (ze raken afgestoten door alles wat vaal en lelijk is) en muziek. Ze kunnen sterke, soms ietwat onconventionele, religieuze opvattingen hebben. Ook houden ze van de geneugtes des levens, comfort, luxe en goede spijzen en wijnen. Hierdoor kunnen ze soms moeilijk de verleiding weerstaan om al te toegeeflijk te zijn, met dronkenschap, extreme wellustigheid en hebzuchtigheid als gevolg.

Geen enkel ander teken in de dierenriem is sterker verbonden met de aarde dan het sterrenbeeld Stier. Een van de belangrijkste doelen in het leven van een Stier is om voor zekerheid en lichamelijk comfort te zorgen. Je innerlijke gevoel voor spiritualiteit verlangt naar harmonie en heelheid. Wanneer je dit volledig begrijpt en hier naartoe zult werken, zul je niet meer constant bevestiging nodig hebben van uiterlijke bezittingen en comfort. Het besef dat deze innerlijke vrede alle bovengenoemde positieve dingen met zich meebrengt, zal je overvallen en je leven zal erg voldoening zijn.

Uiteindelijk moeten Stieren hun meest ware, diepste en hoogste waarden ontdekken. Wanneer ze weten wat er werkelijk toe doet, zijn ze niet meer geketend aan mensen en aan dingen die minder belangrijk zijn. Het sterrenbeeld Stier hecht de meeste waarde aan schoonheid, die niet bezeten kan worden, maar alleen kan worden gewaardeerd.

Mogelijke gezondheidsproblemen voor het sterrenbeeld Stier

Het sterrenbeeld stier heerst over de keel en de nek, en Stieren moeten daarom oppassen voor keelinfecties, kroppen en longaandoeningen zoals astma. Men zegt dat ze geneigd zijn tot problemen met de genitaliën, baarmoeder, lever en nieren, en ook kunnen ze last krijgen van abcessen en reuma. Omdat hun lichaamstype geneigd is tot lichamelijk luiheid, kunnen Stieren lijden aan overgewicht.

Meer eigenschappen van het sterrenbeeld Stier

Houdt van…

• Stabiliteit
• Geboeid zijn
• Natuurlijke dingen
• Tijd om te reflecteren
• Comfort en genot

Heeft een hekel aan…

• Verstoord worden
• Te hard gepusht worden
• Synthetische of ‘door de mens gemaakte’ dingen
• Opgejaagd worden
• Binnen zitten

Mogelijke problemen en hun oplossingen voor het sterrenbeeld Stier

Probleem: Het gevoel hebben dat je wordt gebruikt en gemanipuleerd, om de tuin wordt geleid en je laat inpakken.
Oplossing: Realiseer je dat je aantrekkingskracht zowel negatieve als positieve invloeden aantrekt. Kies zelf je vrienden uit, laat hen jou niet kiezen.

Probleem: Materiële objecten beginnen hun bekoring te verliezen en je voelt je steeds minder verbonden met de wereld om je heen. Hoeveel geld je nog hebt maakt je niet meer uit en ook andere materiële zaken interesseren je niet meer.
Oplossing: Je begint een innerlijke harmonie te ontdekken die het materiële door het spirituele probeert te vervangen. Laat dit rustig op, maar laat het niet het deel van je dat je gezin onderhoudt vernietigen.

Probleem: Een onverklaarbare angst om iemand te verliezen, jaloersheid en vervolgingswaanzin.
Oplossing: Je hebt het vermogen in je om niet alleen loyaliteit aan te trekken, maar ook het intellectuele vermogen om in te zien wat er werkelijk om je heen gebeurt. Je verliest het vertrouwen in deze beide persoonlijke eigenschappen. Herstel dat vertrouwen.

Probleem: Ontmoedigd door het leven. Vol afkeer en ontevreden. De mensen om je heen kunnen je weinig steunen. Je hebt het gevoel dat er geen doel is in het leven. Raakt makkelijk verslaafd aan materiële geneugten.
Oplossing: Denk nog eens na over en besef hoe waardevol de spirituele kant van het leven is. Neem de touwtjes van je leven in handen door de beseffen dat het niet zozeer de dingen in het leven zijn die belangrijk zijn, maar de spirituele essentie erachter.

Deze uitgebreide beschrijving van het sterrenbeeld Stier werd geschreven door
JA DOOR WIE GODVERDOMME ZIT IK HEEL DIE TEKST VOOR JAN MET DE KORTE LUL TE LEZEN HOMO!!!!
pi_134103282
:(!
pi_134103366
Ik ben een vrouw hoor, doe is niet zo onaardig.
  maandag 9 december 2013 @ 23:47:52 #46
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134103549
Ascendant Boogschutter
Descendant Tweelingen
pi_134103636
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:42 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ben een vrouw hoor, doe is niet zo onaardig.
Het is "eens", domme kut; niet "is" }:| :(
  maandag 9 december 2013 @ 23:50:21 #48
179075 hugecooll
pi_134103641
Wat is het verschil tussen een sterrenbeeld en een ascendant?
Ik heb als sterrenbeeld boogschutter en als ascendant blijkbaar ook? :?
pi_134103650
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:47 schreef hugecooll het volgende:
Ascendant Boogschutter
Descendant Tweelingen

kloppen ze ook?
pi_134103651
Weegschaal geen idee wat mijn ascendant is ;)
  maandag 9 december 2013 @ 23:51:01 #51
179075 hugecooll
pi_134103662
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:50 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

kloppen ze ook?
Weet ik veel, ik weet het verschil tussen een sterrenbeeld en een ascendant niet
"Deze ascendant valt in 17°3 Boogschutter" :?
pi_134103693
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:50 schreef hugecooll het volgende:
Wat is het verschil tussen een sterrenbeeld en een ascendant?
Ik heb als sterrenbeeld boogschutter en als ascendant blijkbaar ook? :? Yukselenin
  maandag 9 december 2013 @ 23:52:59 #53
179075 hugecooll
pi_134103766
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:51 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik weet het verschil tussen een sterrenbeeld en een ascendant niet
"Deze ascendant valt in 17°3 Boogschutter" :?
Je bent er wel zeker van dat je een Boogschutter bent, ascedant kun je ook berekenen met de naam van je moeder en de naam van je eigen, ipv je geboortetijd onder te halen.
  maandag 9 december 2013 @ 23:54:02 #55
179075 hugecooll
pi_134103808
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:53 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Je bent er wel zeker van dat je een Boogschutter bent, ascedant kun je ook berekenen met de naam van je moeder en de naam van je eigen, ipv je geboortetijd onder te halen.
Wat
de
neuk

20-12-1985, ergens in Zeeland
En ik betwijfel of namen iets uitmaken
pi_134103888
Ja je bent een Boogschutter.
  maandag 9 december 2013 @ 23:56:36 #57
179075 hugecooll
pi_134103914
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ja je bent een Boogschutter.
Ja, dat weet ik. Maar wsup met ascendant dan?
pi_134103968
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Maar wsup met ascendant dan?
Moet je even gaan Googlen. :p
  maandag 9 december 2013 @ 23:58:55 #59
179075 hugecooll
pi_134103984
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Moet je even gaan Googlen. :p
Ja hallo, jij komt ermee
Ik krijg als ascendant boogschutter
  maandag 9 december 2013 @ 23:59:16 #60
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134103994
In plaats dat iemand het nou eens uitlegt, in plaats van iedereen naar google te verwijzen 8)
Google is voor als 1 persoon het niet weet, niet als de helft het niet weet.
pi_134104193
Ascendant en descendant

?

De Ascendant is in de astrologie het punt van de dierenriem dat op het moment van een geboorte aan de oostelijke horizon staat. Formeel is de ascendant het snijpunt van horizon en ecliptica. In het spraakgebruik wordt vaak het hele dierenriemteken waarin dit snijpunt valt als ascendant gezien. Er wordt dan ook naar verwezen als "het rijzende teken". In iemands geboortehoroscoop zou het te maken hebben met uiterlijke kenmerken en de manier waarop de persoon zich aan de buitenwereld toont.

In een horoscoop(tekening) begint het eerste huis in de ascendant. Het teken tegenovergesteld aan de ascendant is de descendant. In onderstaande horoscoop wordt de ascendant zoals gebruikelijk is met "ASC" aangeduid en valt in het voorbeeld in het teken van Maagd, terwijl de descendant in Vissen valt.

Let wel dat de horosocooptekening altijd 'gespiegeld' is omdat het zuiden boven ligt, zodat de oostelijke horizon en de ascendant links te vinden is.

?

In de astrologie is de descendant het punt recht tegenover of 180 graden verwijderd van de ascendant. De descendant vormt de cusp (het beginpunt) van het zevende huis van de horoscoop en verwijst naar partners of relaties. De descendant wordt geregeerd door het zevende teken van de dierenriem, Weegschaal, en diens heersende planeet, Venus. Het teken van het zevende huis geeft volgens astrologen informatie over het type van mensen tot wie iemand zich het meest aangetrokken voelt, waar men goed mee opschiet en met wie men mogelijk een liefdesrelatie begint. Dit is echter ook afhankelijk van andere aanwijzingen in de horoscoop
pi_134104202
Weet je je geboortentijd?
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:07:54 #63
179075 hugecooll
pi_134104285
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
Weet je je geboortentijd?
Ik ben er geloof ik wel klaar mee :')
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:08:25 #64
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134104308
Geboortetijd geloof ik helemaal niets van dat dat enige invloed heeft.
pi_134104475
Ik kan je pm niet beantwoorden, omdat ik nog niet 7 dagen geregistreerd ben op t forum..

Ja dat zeggen jullie nu wel, maar in het begin dacht ik ook van wat een gezeik allemaal en whatever allemaal.. Toen had ik het berekent met namen, en ik kwam op het zelfde uit als mn geboortentijd ascedant.

Mijn eigenschappen komen zo overheen waarvan ik op t eerste instantie erg van schrok.

Maar achja, het was gewoon ook ff lachen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:14:32 #66
179075 hugecooll
pi_134104516
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik kan je pm niet beantwoorden, omdat ik nog niet 7 dagen geregistreerd ben op t forum..

Ja dat zeggen jullie nu wel, maar in het begin dacht ik ook van wat een gezeik allemaal en whatever allemaal.. Toen had ik het berekent met namen, en ik kwam op het zelfde uit als mn geboortentijd ascedant.

Mijn eigenschappen komen zo overheen waarvan ik op t eerste instantie erg van schrok.

Moet je voor de grap eens wat eigenschappen van een paar willekeurige andere sterrenbeelden lezen
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:15:04 #67
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134104541
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef groenappeltje20 het volgende:

Waar bereken ik het via namen? ik wil ook wel kijken of het klopt
pi_134104578
Ik las het op een andere site. Geen Nl'se site..

Zou ik het even opzoeken, als je even de tijd hebt?
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:17:09 #69
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_134104593
Over een kwartier is m'n film afgelopen en ga ik maffen :)
pi_134104748
Hugecool, ben je er nog? Dan kan ik het je laten zien. Je was van Turkse afkomst toch..

Ik moet de boel vertalen. Wacht ff Tanin
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:24:14 #71
179075 hugecooll
pi_134104814
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hugecool, ben je er nog?
Ja
quote:
Je was van Turkse afkomst toch..
Nee
pi_134104988
Heren, ik plaats het morgen wel ja. :@
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:30:58 #73
179075 hugecooll
pi_134105109
quote:
17s.gif Op zaterdag 7 december 2013 11:50 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hihi, niemand? :p
hihi

ja toch weg, dikke :')
pi_134105291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
Hoeft niet per se

-O-
okido
  dinsdag 10 december 2013 @ 00:42:14 #76
179075 hugecooll
pi_134105307
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

okido
Ik vind het nogal onduidelijk allemaal :P
pi_134105570
Dat is het ook.
  dinsdag 10 december 2013 @ 01:07:32 #78
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_134105808
steenbok/boogschutter :P
En geboren in het jaar van de os
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_134108312
Schorpioen/Boogschutter.

Tenminste, als ik de tijd waarop ik geboren ben goed heb ingevuld.
Children of the night. What music they make.
  Boks-Chick dinsdag 10 december 2013 @ 09:24:55 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134108503
weegschaal met ascendant maagd.
lolwut
pi_134111390
Ik vraag me ook af ofdat er ook een Fokker is met 2 waterlementen :p
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:49:00 #82
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_134111448
Vissen/Boogschutter hier. :)
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_134111466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef Roland_Deschain het volgende:
Vis/Boogschutter hier. :)
Welkom
pi_134111470
Domme vraag, iedereen op Fok! is een maagd.
pi_134111500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:50 schreef pablo1989 het volgende:
Domme vraag, iedereen op Fok! is een maagd.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden bestaan zoals jij het nu zegt. Hihihi.

Grapje hoor.
pi_134111549
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:51 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden bestaan zoals jij het nu zegt. Hihihi.

Grapje hoor.
Domme users bestaan ook niet, ohh wait..
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:54:03 #87
243112 Roland_Deschain
pi_134111577
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:49 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Welkom
Hey! :W

Meer mensen die vissen/boogschutter zijn?
"The world moved on"
pi_134111663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Hey! :W

Meer mensen die vissen/boogschutter zijn?
Heb je ook naar de eigenschappen gekeken wat onder vissen-boogschutter staan? Ben benieuwd.
pi_134111676
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef pablo1989 het volgende:

[..]

Domme users bestaan ook niet, ohh wait..
:p
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:01:00 #90
243112 Roland_Deschain
pi_134111792
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:57 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Heb je ook naar de eigenschappen gekeken wat onder vissen-boogschutter staan? Ben benieuwd.
Ik heb jaren geleden en keer een persoonlijk horoscoop laten maken. Een heel boekwerk. Het vreemde is dat het voor 90% overeenkwam met hoe ik ben. Wel apart. :)
"The world moved on"
pi_134111843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:01 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Ik heb jaren geleden en keer een persoonlijk horoscoop laten maken. Een heel boekwerk. Het vreemde is dat het voor 90% overeenkwam met hoe ik ben. Wel apart. :)
Huh, wat bedoel je met: "Een persoonlijk horoscoop laten maken?"
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:07:59 #92
243112 Roland_Deschain
pi_134111973
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Was 1 of ander bedrijfje die daar in gespecialiseerd was. Moest je wat gegevens doorgeven(geboortetijd/plaats enzo) en daar maakten ze een persoonlijk horoscoop van.

En die info in dat horoscoop was heel gedetailleerd en klopte voor het grootste gedeelte. Hoe ik ben/reageer/met mensen omga enz.
"The world moved on"
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:10:04 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134112033
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:03 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Dan betrekken ze ook de stand van planeten in het verhaal.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:10:48 #94
243112 Roland_Deschain
pi_134112061
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan betrekken ze ook de stand van planeten in het verhaal.
Klopt. :)
"The world moved on"
pi_134112089
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:07 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Was 1 of ander bedrijfje die daar in gespecialiseerd was. Moest je wat gegevens doorgeven(geboortetijd/plaats enzo) en daar maakten ze een persoonlijk horoscoop van.

En die info in dat horoscoop was heel gedetailleerd en klopte voor het grootste gedeelte. Hoe ik ben/reageer/met mensen omga enz.
Wauw tof! Dat wil ik ook:@

Nou vertel klein beetje wat jou karaktereigenschappen zijn dan :p
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:16:38 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134112230
Maagd met ascendant boogschutter.
Mijn oudste zoon schorpioen met ascendant maagd.
Mijn jongste zoon boogschutter met ascendant kreeft.

En nu?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:17:17 #97
243112 Roland_Deschain
pi_134112250
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Wauw tof! Dat wil ik ook:@

Nou vertel klein beetje wat jou karaktereigenschappen zijn dan :p
Eigenlijk heel simpel, ik ben een echte vis :)

Algemene eigenschappen van het sterrenbeeld Vissen

Mensen die geboren worden onder het sterrenbeeld Vissen hebben een vriendelijke, geduldige en meegaande natuur. Ze hebben veel gulle kwaliteiten en zijn aardig, goedgehumeurd en mededogend. Ze kunnen de gevoelens van de mensen om zich heen goed aanvoelen en reageren met veel sympathie en tact op het lijden dat ze zien. Ze zijn terecht heel populair bij verschillende soorten mensen, voornamelijk vanwege hun relaxete, hartelijke en onderdanige natuur, waardoor ze sterkere en uitbundigere persoonlijkheden niet bedreigen of uitdagen.

Mensen met als horoscoop Vissen aanvaarden de mensen en omstandigheden om zich heen in plaats van dat ze proberen die aan te passen aan zichzelf, en ze wachten geduldig tot problemen zichzelf oplossen in plaats van dat ze moeite doen om ze op te lossen. Ze zijn eerder druk bezig met de problemen van anderen dan hun eigen problemen.

Mensen onder het sterrenbeeld Vissen zijn van nature zo transcendentaal dat het soms niet praktisch voor hen is om in de wereld zoals ze is te leven. Ze leven soms vanuit hun emoties in plaats van hun verstand, vanuit hun instinct in plaats van het intellect. Ze willen ook graag dat anderen inzien hoe creatief ze zijn. Ze hebben een hekel aan discipline en opgelegde beperkingen. Ze moeten absoluut geen negen-tot-vijf-leventje hebben. Ze rebelleren tegen conventies vanuit een diepe overtuiging, maar vaak hebben ze niet de energie of motivatie om echt tegen de gevestigde orde te vechten.

Vissen hebben de neiging om zich terug te trekken in een droomwereld. Maar als ze deze droomwereld uiten met hun aangeboren creatieve talenten, zullen ze hier veel bevrediging uit halen en kunnen ze er zelfs beroemd of rijk mee worden. Ze zijn ook heel veelzijdig en intuïtief, zijn vlug van begrip, observeren en luisteren goed, en staan open voor nieuwe ideeën en omgevingen. Als al deze factoren gecombineerd worden, kunnen ze leiden tot een opmerkelijke creativiteit in de literatuur, kunst en muziek.

Ze hebben ook een bijna mediumachtige gave, waardoor ze vaak het gevoel hebben dat hun inspiratie wordt toegefluisterd. Zelfs als ze zich niet creatief kunnen uiten, hebben ze een meer dan gemiddeld instinct en liefde voor schoonheid in kunst en de natuur. Ook hebben ze een heimelijke waardering voor luxe en plezier, en een verlangen voor nieuwe prikkelingen en reizen naar verre, exotische oorden.
"The world moved on"
pi_134112392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:17 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Eigenlijk heel simpel, ik ben een echte vis :)

Algemene eigenschappen van het sterrenbeeld Vissen

Mensen die geboren worden onder het sterrenbeeld Vissen hebben een vriendelijke, geduldige en meegaande natuur. Ze hebben veel gulle kwaliteiten en zijn aardig, goedgehumeurd en mededogend. Ze kunnen de gevoelens van de mensen om zich heen goed aanvoelen en reageren met veel sympathie en tact op het lijden dat ze zien. Ze zijn terecht heel populair bij verschillende soorten mensen, voornamelijk vanwege hun relaxete, hartelijke en onderdanige natuur, waardoor ze sterkere en uitbundigere persoonlijkheden niet bedreigen of uitdagen.

Mensen met als horoscoop Vissen aanvaarden de mensen en omstandigheden om zich heen in plaats van dat ze proberen die aan te passen aan zichzelf, en ze wachten geduldig tot problemen zichzelf oplossen in plaats van dat ze moeite doen om ze op te lossen. Ze zijn eerder druk bezig met de problemen van anderen dan hun eigen problemen.

Mensen onder het sterrenbeeld Vissen zijn van nature zo transcendentaal dat het soms niet praktisch voor hen is om in de wereld zoals ze is te leven. Ze leven soms vanuit hun emoties in plaats van hun verstand, vanuit hun instinct in plaats van het intellect. Ze willen ook graag dat anderen inzien hoe creatief ze zijn. Ze hebben een hekel aan discipline en opgelegde beperkingen. Ze moeten absoluut geen negen-tot-vijf-leventje hebben. Ze rebelleren tegen conventies vanuit een diepe overtuiging, maar vaak hebben ze niet de energie of motivatie om echt tegen de gevestigde orde te vechten.

Vissen hebben de neiging om zich terug te trekken in een droomwereld. Maar als ze deze droomwereld uiten met hun aangeboren creatieve talenten, zullen ze hier veel bevrediging uit halen en kunnen ze er zelfs beroemd of rijk mee worden. Ze zijn ook heel veelzijdig en intuïtief, zijn vlug van begrip, observeren en luisteren goed, en staan open voor nieuwe ideeën en omgevingen. Als al deze factoren gecombineerd worden, kunnen ze leiden tot een opmerkelijke creativiteit in de literatuur, kunst en muziek.

Ze hebben ook een bijna mediumachtige gave, waardoor ze vaak het gevoel hebben dat hun inspiratie wordt toegefluisterd. Zelfs als ze zich niet creatief kunnen uiten, hebben ze een meer dan gemiddeld instinct en liefde voor schoonheid in kunst en de natuur. Ook hebben ze een heimelijke waardering voor luxe en plezier, en een verlangen voor nieuwe prikkelingen en reizen naar verre, exotische oorden.
Met jou kan ik dan goed opschieten :o
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:33:04 #99
243112 Roland_Deschain
pi_134112613
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:23 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Met jou kan ik dan goed opschieten :o
Ik ben een super relaxte vis. :)
"The world moved on"