Pfoe, netjes hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hem heb ik net voor 5 miljoen bij PSV weggekaapt. Verreweg de beste NL regen die ik tot nu toe in 14 heb gezien
Damnquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hem heb ik net voor 5 miljoen bij PSV weggekaapt. Verreweg de beste NL regen die ik tot nu toe in 14 heb gezien
quote:
Dit zijn ook mooie spelers alleen willen ze niet naar Ajax komenquote:
En terecht. Feyenoordquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn ook mooie spelers alleen willen ze niet naar Ajax komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had hem verkocht, zeker aangezien je nog andere goede spitsen hebtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik had gewoon de grootste transfersom ooit kunnen ontvangen![]()
![]()
"Hij kon een blanco cheque tekenen in Milaan"quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik had gewoon de grootste transfersom ooit kunnen ontvangen![]()
![]()
Je CBs hebben 9 jumping?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:54 schreef d1ce het volgende:
Waarom scoort Havenaar ALTIJD tegen mij, die gozer is niet eens goed ofzo
Kara, 16 sprongkracht, 18 kracht, 16 koppenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:11 schreef MMUFC het volgende:
Ik krijg iedere keer in de 1e KO ronde van de EL een klote tegenstander.. Maribor, PAOK, Molde en Rosenborg zitten er nog in en ik loot Napoli.
Edit hahaquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:24 schreef d1ce het volgende:
[..]
Jij weet ze wel te vinden, spelers met frappante wenkbrauwen
Jij ook alquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:26 schreef d1ce het volgende:
1-1 tegen Man City, deze poule ga ik overleven
Nope, dat was mijn eerste CL wedstrijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij ook al
Heb je al tegen Leverkusen gespeeld?
2e, verloor de eerste vrij ongelukkig met 2-1 van Leverkusen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:32 schreef d1ce het volgende:
[..]
Nope, dat was mijn eerste CL wedstrijdJij?
De Fruitschaal tegen NEC?quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:39 schreef dion_v_k het volgende:
Leuk begin van de competitie![]()
[ afbeelding ]
skkltjquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:42 schreef dion_v_k het volgende:
Oke, nu staat Suarez voor 30 miljoen op de transferlijst.. Had ik Fierro maar verkocht
Ze hadden Utrecht verslagen in de finale.quote:
Suarez is trouwens al 29. Laat maarquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:44 schreef d1ce het volgende:
Colo Colo was voorheen een ware kweekvijver van talenten toch?
Komt bij mij nu al 3 of 4 seizoenen niet veel soeps van af. River/Boca/andere Chileense clubs daarentegenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Nicolas Millan het supertalent waar we in het echt nooit wat van hebben gehoord
Ik heb volgens mij ook een of twee spelers bij die lui vandaan gehaaldquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:44 schreef d1ce het volgende:
Colo Colo was voorheen een ware kweekvijver van talenten toch?
PA opgezocht in de editor of FM scout dan ofzo? Als hij het goed doet kan je hem toch gewoon laten staan..quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:20 schreef Binamin het volgende:
Ik zit met een probleempje.
Abdelhak Nouri wordt een zeer goede speler, vooral qua spelhervatter een absoluut beest.
Maar qua PA is hij toch niet zo heel goed. Heb nu een heel goed alternatief (eigenlijk meerdere, waarvan dit de beste is) voor hem rondlopen. Zal ik in hem blijven investeren of zal ik hem maar laten gaan?
[ afbeelding ]
"Maar" 4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 02:28 schreef Binamin het volgende:
Nee ik kijk puur qua sterren. Hij nog maar 4, terwijl hele team bijna 5 heeft en een paar 4,5....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |