Hoezo dat dan, ik heb het liefst dat ze helemaal niet bieden want ik wil hem niet kwijt. Nu wordt hij waarschijnlijk alleen maar ongelukkigquote:
Voor dat bedrag kan je er 3 terughalenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, ik heb het liefst dat ze helemaal niet bieden want ik wil hem niet kwijt. Nu wordt hij waarschijnlijk alleen maar ongelukkig
Geen zorgen mijn jongen, er is licht aan het eind van de tunnel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
Het enige licht wat ik nog zag, was het licht van de computer.. maar nu ik die dark skin heb ik is dat ook al donker
Fierro is uniek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je er 3 terughalen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen zorgen mijn jongen, er is licht aan het eind van de tunnel.
Heb je zijn stats gezien?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ndj
Dat moet een bug zijn haha, brb even Fierro kopen
Echt kut is dat. Clasie was 4 maanden geblesseerd, is hij fit wordt hij direct opgeroepen voor het Nederlands elftal terwijl die nog geen wedstrijd bij mij heeft gespeeld, ja hoor weer 2 maandenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef d1ce het volgende:
Omfg, van Ginkel een half jaar uitgeschakeld vanwege blessure bij Nederlands elftal. Val dood
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt kut is dat. Clasie was 4 maanden geblesseerd, is hij fit wordt hij direct opgeroepen voor het Nederlands elftal terwijl die nog geen wedstrijd bij mij heeft gespeeld, ja hoor weer 2 maanden![]()
Overleef je het, dion?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga buiten even een peuk roken en eens heel goed nadenken![]()
Ik wil een feature waar je kan aangeven dat het tijd is dat ze jou spelers gaan selecteren Lobby voor speler ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzo
Volgens mij niet. Je kan wel aan spelers vragen (dacht ik?) of ze hun interlandcarriere willen beëindigen, maar daar of ze daar blij mee zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |