SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik hier wat mee doen? Of ben ik echt een zeik als ik ze aanklaag/geld eis?
[ Bericht 12% gewijzigd door frumslegnulk op 07-12-2013 00:46:17 ]
Ik twijfel ook, ik vind het op zich niet erg dat ze mijn foto hebben gebruikt maar ze hadden wel de bron moeten vermelden, en/of contact moeten opnemen om te vragen voor toestemming. Denk ik. Toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:46 schreef Argento het volgende:
Als jij er werk van wil maken omdat ze een foto van je hebben gebruikt die je zelf, neem ik aan, toch niet commercieel wil gebruiken, dan moet je dat vooral doen. Ik sta wel vaker versteld van waar mensen zoal moeite in willen steken, gewoon omdat het kan.
Ik heb nog niks gedaan, ik vind het moeilijk om de afweging gezeik/¤¤¤ te maken vandaar dat ik de vraag hier stel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Wat een gezeik voor die paar euro, het is maar waar je zin in hebt.
Ja dat is wel een goeie.... Ik heb de decals (speciale modelbouwstickers) gekocht bij een van de vele drukkers die dit soort dingen maken, en de meesten hebben idd geen toestemming om de logo's en beeldmerken etc. te gebruiken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:48 schreef SiGNe het volgende:
heb je zelf wel toestemming van AirMalta gevraagd of je hun logo's mocht gebruiken voor jouw toestel?
Je hebt overigens ergens wel een punt, het is namelijk dezelfde reden waarom er op Fok bijna nooit foto's bij de nieuwsberichten staan: kost geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:49 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ik twijfel ook, ik vind het op zich niet erg dat ze mijn foto hebben gebruikt maar ze hadden wel de bron moeten vermelden, en/of contact moeten opnemen om te vragen voor toestemming. Denk ik. Toch?
En als ik hier alsnog met terugwerkende kracht een (kleine) vergoeding voor kan krijgen dan is dat mooi meegenomen
Ik heb het model gebouwd en de foto gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Inkoppertjes het volgende:
Is het jouw foto of is het alleen een foto van jouw vliegtuig?
maar dan is dat jouw probleem niet meer maar die van de drukkers van de decals..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goeie.... Ik heb de decals (speciale modelbouwstickers) gekocht bij een van de vele drukkers die dit soort dingen maken, en de meesten hebben idd geen toestemming om de logo's en beeldmerken etc. te gebruiken.
The Avroliner?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
Bij dit artikel van diezelfde website staat je foto trouwens ook:
http://www.maltastar.com/(...)-purchase-of-the-rjs
Het is misschien niet mijn probleem maar ik wil niet de maker van de decals in de problemen brengen doordat ik hier zonodig moeilijk over wilde doen. Het is een klein wereldje en het zou echt erg zijn als ik zo'n mede-hobbyist in copyright problemen breng.quote:maar dan is dat jouw probleem niet meer maar die van de drukkers van de decals..
ook opgelost
Boefjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef remlof het volgende:
Bij dit artikel van diezelfde website staat je foto trouwens ook:
http://www.maltastar.com/(...)-purchase-of-the-rjs
De Avro RJ70, Later doorontwikkeld tot de BAe 146, apart toestel, een straalvliegtuig met de vleugels bovenaan de romp.quote:
Ah u is piloot ....quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
De Avro RJ70, Later doorontwikkeld tot de BAe 146, apart toestel, een straalvliegtuig met de vleugels bovenaan de romp.
Ik heb er in in 2000/2001 vaak mee tussen Londen en Milaan gevlogen met Buzz:
[ afbeelding ]
bron : Wikipedia
Nee, passagier. Avro staat voor de naam van de founder van de vliegtuigfabrikant, Alliott Verdon Roe.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ah u is piloot ....
Waar staat Avro voor?
Dankje!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, passagier. AVRO staat voor de naam van de founder van de vliegtuigfabrikant, Alliott Verdon Roe.
Ze produceerden tijdens WO2 de belangrijkste bommenwerper van de RAF, de AVRO Lancaster.
Ja erg vreemd, het origineel staat nog gewoon online en als ik die in image search gooi komen de maltastar artikelen niet naar voren. Het is puur toeval dat ik dit tegenkwam.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Verder is ie nergens te vinden met Google Image Search
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |