Het is natuurlijk ook zo dat wij blij zijn dat we een ''normaal'' leven leiden zonder al dat drama...Ik kijk dan ook met de nodige verbazing naar die programma's....en met een glimlachquote:Op donderdag 12 december 2013 12:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de meesten in SHO hou ik wel van een lekkere roddel, daarom snap ik niet zo goed dat de meesten zo afgeven op Albert Verlinde terwijl ze zelf wel smullen van de roddels die hij brengt.
En zoveel kom ik niet tekort in mijn leven
Hoes zou eerder moeten ophoepelen vanwege zijn falende drugsbeleid.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Kost zeker zijn baan als burgervader
Twee uur, dat is minstens één keer Piet Paulusma er tussendoor, en om het kwartier reclame ... dus een krap uurtje zendtijdquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Dat is wel waar natuurlijk...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ligt eraan hoever zijn affaire(s) gaan. Hij mag niet chantabel zijn.
Het is ook sneuquote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, ik vind het echt zo sneu om je zo intensief met het privé leven van een ander te bemoeien. Zo gretig. Zo likkebaardend. Genieten van het leed van een ander. En dat geldt dus voor SHO, Albert Verlinde en die hele achterbakse roddelindustrie. Maar goed, voorlopig geen spoortje verbetering op dat vlak te zien. Kennelijk komen mensen iets te kort in hun eigen leven ofzo.
effe denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef Ole het volgende:
OP under construction. Iemand een leuke header?
Nu nog iemand die er iets leuks van knutseltquote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is dit wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
Deze zijn wellicht leuk voor de header:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
staat er alquote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Goedgekeurd?![]()
Mooi!Mijn paint liep vast
Geweldigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
[..]
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kwalbert staat even buitenspel
Ik kreeg meteen inspiratiequote:Op donderdag 12 december 2013 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi die foto dat hij met z'n ring prutst ook
is dit wat?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |