het was toch in een hotellobby? Denk niet dat het bij een kusje gebleven isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat het wel meer was dan alleen een zoen
quote:Ruud: 'Zoen met Onno niet eenmalig'
van onze redactie
AMSTERDAM -
De 24-jarige Ruud Schepers doet eindelijk zijn verhaal na de kus met Onno Hoes.
In het interview met Show Laat vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes, ook dat het zeker geen eenmalige kus was.
Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun verklaring naar buiten werd gebracht. Hij kwam daarin niet ter sprake.
"Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen..."
Waarom in godsnaam. Waarom zou je dat op tv willen vertellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk geen zoen, die jongen heeft met Onno Hoes gewoon een serieuze relatie die Albert en echtgenoot proberen geheim te houden. Die jongen wordt gewoon de mond gesnoerd en hij pikt dat nou niet meer en wil alles vertellen.
Hier nog eens wat dieper in spitten zal de carrière van Onno wellicht ook geen goed doen...quote:Het gaat om Ruud Schepers, met zijn 24 jaar meer dan de helft jonger dan Onno Hoes. Hij werkt voor Alert Mens & Werk en het familiebedrijf ServiceRoyal, een horecauitzendbureau dat volgens insiders – we meenden het al te zien – buitengewoon goede contacten met de gemeente heeft.
Ruudje lijkt inmiddels van de schrik bekomen.quote:Ruud zelf lijkt danig geschrokken van alle commotie na het gezoen, en zwijgt in alle talen; gisteren verwijderde hij zelfs zijn Facebook-account en foto van zijn LinkedIn.
Bron A.Dquote:'Zoen met Onno Hoes was beslist geen eenmalige'
Ruud Schepers (24) de man die bekend werd door een foto waarop hij zoenend met Onno Hoes te zien is, heeft verklaard dat de bewuste zoenpartij zeker niet het enige intieme contact was met de burgemeester van Maastricht.
Na een verklaring van Hoes en echtgenoot Albert Verlinde, leek de zaak afgedaan, maar in een interview met Patty Brard van SBS Shownieuws, dat donderdag wordt uitgezonden, doet Schepers een boekje open over zijn vermeende relatie met Hoes.
Schepers: 'Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen.'
Niets ergers dan een (valse) nicht die op zijn pik is getrapt, hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
Ik gok op een op zijn pik getrapte toyboy binnen een open relatie.
Denk het ook!quote:Op donderdag 12 december 2013 09:08 schreef Leandra het volgende:
En dan miepen dat je geen partij meer was, wat had hij dan gedacht dat ze in de verklaring zouden zeggen? Albert en Onno gaan uit elkaar want Onno heeft verkering met Ruud?
Patty gaat rellenquote:Op donderdag 12 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een twee uur durend gesprek gehad, en er is veel meer aan de hand dan dat wij denken/weten aldus Patty op 3FM.
Ja, waar bleef je nou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |