Wat dat betreft is het een gemiste kans dat ze dekbedhoes niet gebruikt hebben... Daar lig ik onder, op het hoeslaken.quote:Op maandag 9 december 2013 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik lig altijd op hoeslakens, nooit ertussen.
Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.quote:
Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.quote:
Nou, ik denk dat Albert niet meer zo hoog op de troon zit, hij heeft niet meer dat kraakheldere/brandschone en brave imago.quote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als de Telegraaf de gate-naam al verkeerd gapt dan schiet het niet op natuurlijk.
Dat Albert z'n connecties in het wereldje heeft zal ook niet helpen...
Ik denk dat niet iedereen zich aan de toorn van Albert durft te wagen.
Och, zelf Pins Bernard ging vreemd. Wie niet eigenlijk?quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoe serieus moet je die Onno Verhoes nog nemen als burgemeester van Maastricht met al deze perikelen?
Ik verwacht er eigenlijk ook niet zoveel van. Er komen ook geen andere nieuwtjes boven dan het enige magere zoen-incidentje.quote:Op maandag 9 december 2013 11:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh. Het is allemaal erg krampachtig imo.
Hij doet zeker zijn bestquote:Op maandag 9 december 2013 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Santegoeds doet wel heel erg zijn best... terwijl hij zelf geen haar beter is
Wie weer wat er nog komt al heeft die toyboy ook al zwijgplichtquote:"Zijn er soms meer foto's in omloop, waarop de burgemeester in compromitterende omstandigheden staat afgebeeld? En wordt hij daarmee wellicht afgeperst?" Santegoeds laat in zijn stuk ook een eventuele breuk niet onbesproken. Maandagavond staat er voor de twee een première op de agenda, namelijk die van de musical De kleine blonde dood in Den Haag. Daar zullen de twee er volgens de krant 'alles aan doen om te bewijzen dat er thuis geen vuiltje aan de lucht is'.
Ja Evert is al 20 bij zijn Robert 2 jaar korter dan Albert en Onnoquote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd of nog iemand gaat onderzoeken of Evert en zijn wannabee-ster-smartlappenzanger zich regelmatig te buiten gaan in de Reguliersdwarsstraat
hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 18:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Dapper van Albert wat hij gaat vertellen nav Telegraaf verhaal.
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazinquote:Op maandag 9 december 2013 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
hoezo dapper? je weet nog niet eens wat hij gaat zeggen
Jij ook niet, dus je kunt niet op voorhand zeggen dat het dapper is dat hij op het Televaagverhaal reageert.quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazin
ga je weer lekker?quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij wel ? Zeg eens wat gaat ons Albertje zeggen bazin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |