Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef Rianne84 het volgende:
Wat een vreemd verhaal bij show vandaag. Hij zal er wel veel geld voor krijgen.
Hij zal wel smartegeld eisen ...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk, ze hebben bij SBS gewoon dik betaald voor de sleaze en dirt over een conculega.
Die Ruud is een naieve jonge homo die dacht dat hij een toekomst had met Onno en nu hij toch voor Albert lijkt te kiezen rancuneus wordt.
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat jequote:
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....quote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor wat? Het is best lullig voor hem, maar je kan toch geen smartegeld eisen, omdat je
''vriend'' bij zijn echtgenoot blijft, als dat al het geval is, want dat weet eigenlijk ook niemand nog...
Niet zo slim van hem dat interview
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, dat leek me meer passenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Sja, ik denk toch dat hij er een slaatje uit wil gaan slaan .....
Affijn, we gaan het zien ...
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, maar "scharrel" leek me meer passen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
Dat vertelde Patty in de preview.quote:
Ahaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Toch klopt er iets niet bij die Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Ja, daar zat ik ook over te denken, maar Ruudje meldde ook dat ze in de periode voorafgaand aan die week een tijdje geen contact hadden, dus misschien verbaasde het voorstel over het hotel hem daarom.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij die Ruudal een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel
Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty guntquote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |