Dat wordt dan een uitzending waarvan ik slechts heel snel de hoogtepunten ga kijken, voor zover uberhaupt aanwezig, en het overgrote deel doorspoel, vrees ik. Sowieso eentje die ik eerst opneem alvorens ernaar te gaan kijken, álles zien lijkt me niet om door te komen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat we straks met Jill en Gerrie in de finale zitten
De jury voorspelde het al toen ze commentaar gaven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
slecht was ze zeker niet, maar dit is vrij onverwacht
Nou... Het optreden van Cheyenne was wel erg goed. Komt bij mij wel in het rijtje van memorabele talentenjachtoptredens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:59 schreef roos85 het volgende:
Ik was in slaap gevallen.. maar niet veel gemist dus?
Mwoa, Julia, Cheyenne en Gerrie waren goed. wudstick ging weer wat de mist in, maar had toch wel een mooi optreden. Shirma moet je van houden, denk ik, want het doet mij niks. De rest is vrij middelmatig, maar niet echt slecht. Behalve Merel met een a misschien, dat was niet best.quote:
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:16 schreef forzaudinese het volgende:
Cheyenne Toney - Formidable staat #1 op itunes ! Terecht lijkt meGeweldig optreden gister
![]()
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wijquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wel mooi dat zij nu verder is dan haar tegenstandster in 'the battles'.
Ehm.....quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:27 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Moet ze battlen tegen Julia? Dan weet je meer dan wij
Ahh die battles, ik dacht dat je referreerde naar de cross-battles van volgende week en dat ze op itunes boven julia staat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ehm.....
1 van de beste battles ever!
ja mee eens. Ik vind het ook zo irritant dat ze zo wordt geroemd door de BN'ers die haar kennen. Net als bij Leona Flippo is dit gewoon een shortcut naar het schnabbelcircuit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:48 schreef hunter2011 het volgende:
Ben het oneens met de keuze dat Shirma is gebleven en Nicole weg moest.
Nicole is veel meer onderscheidend en had meer ballen bij het kiezen van liedjes, die durfde soms risico's te nemen.
Shirma speelt continue op safe en kwa persoonlijkheid maakt ze weinig tot geen indruk.
Ze blijft voor mijn gevoel nog steeds een achtergrondzangeres met een goede stem.
Coverband-zangeres niveau.
Platenmaatschappijen zouden niet blij zijn als zij zou winnen.
Wel weer een gevalletje 'de lol is weg nu een vrouw aan het zingen is', maar wel goed gedaanquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
En toegegeven, ze zong het goed
ook weer helemaal mee eens. Nicole was daar ook een slachtoffer vanquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:30 schreef hunter2011 het volgende:
Ja, maar wat irritant en onvermijdelijk is, dat is dat juryleden duidelijk een voorkeur geven aan een bepaalde kandidaat, en koste wat koste willen bereiken dat ze de finale halen.
Dit kan door mede-kandidaten een wat moeilijker, minder commercieel of slechter passend liedje te geven waardoor zijn of haar kansen meteen minder worden.
Krijg echt het gevoel dat die Shirma continue wordt gematst met "makkelijkere of goed bij haar passende" liedjes.
Shirma is dan ook groot genoeg voor alle drie van Boyz II Men dus dat is niet eerlijkquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ook weer helemaal mee eens. Nicole was daar ook een slachtoffer van
En toch gaat Wudstik rechtstreeks door en lag Shirma, zo lieten de downloads zien, achter bij haar concurrenten...quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:18 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Shirma is dan ook groot genoeg voor alle drie van Boyz II Men dus dat is niet eerlijk. Nee maar dat is R&B, toch wel wat anders dan gospel/soul, haar comfortzone. Volgens mij had ze het er nog best lastig mee. Ik zou dan eerder struikelen over de snippets voor het stemmen van de kandidaten waar ze STEM WUDSTIK een monotoon stukje van het laten zien en bij STEM SHIRMA haar zieke uithaal. Hmm.
Dat is voor hem wel een compliment lijkt me. Het stemgewicht van de itunesdownloads is trouwens maar klein ten opzichte van de reguliere stemmen, maar het kan eventueel doorslaggevend zijn. Dat is tot nu toe nog niet gebleken trouwens.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En toch gaat Wudstik rechtstreeks door en lag Shirma, zo lieten de downloads zien, achter bij haar concurrenten...
Wie is Julie?quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Montagui het volgende:
Crossbattles zouden (qua stijl ook) moeten zijn:
Wudstick - Mitchell
Shirma - Gerrie
Julie - Cheyenne
Jennifer Lynn - Jill
Maar dat worden ze niet omdat men een finale wil met:
Wudstick
Mitchell
Shirma
Julie
Mijn finale zou zijn:
Wudstick
Julie
Cheyenne
Shirma
Mwah, neej, zij is de overtreffende trap van Nicole.quote:Op zondag 8 december 2013 01:38 schreef hexje het volgende:
[..]
Moet je dan niet aan deze dame denken bij julie.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |