Eens. Dit hoop ik ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef MissJ het volgende:
Voor de finale gok ik op:
Jennifer
Julia
Mitchell
Wudstik
Dit is ook wat ik hoop
Shirma er uit?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
dan moet Mitchell toch iets anders presteren dan de laatste wekenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gok op Jennifer- Gerrie- Mitchell- Wudstik...
Jennifer gaat als eerste, Wudstick als tweede en Mitchell wint.
Tuurlijk. Het publiek beslist toch? Het publiek heeft niks (meer) met Shirmaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Shirma er uit?
Ik hoop het, maar ik denk dat we dat niet mogen hopen
Ik heb het idee dat het anders gaat, die rare battles waren er ook nooit ineens in de live shows...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het publiek beslist toch? Het publiek heeft niks (meer) met Shirma
Piscjequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
OMG. Zong iemand Boys II Men vanavond?
Ja, Shirma.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
OMG. Zong iemand Boys II Men vanavond?
owja, verrekquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
En toegegeven, ze zong het goed
vrees ik ook dat Trijn daar wel even voor gaat zorgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Dit hoop ik ook.
Alleen gaat Trijn echt 200% zorgen dat Shirma er in komt denk ik...
Want 'publiek beslist', kweenie of de jury grote invloed gaat uitoefenen met die Combi Battles, ik gok van wel.
Dank je, ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Shirma.
En toegegeven, ze zong het goed
Koenquote:
qua zang vind in Anouk geweldigquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koen![]()
![]()
Oh dat date geval van Anouk was wel een hottie net
gieren ja, maar ze meent het ook nog, alleen goedgeschapen donkergekleurde medelanders wil zequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Die meuk die ze nu maakt is niet mijn ding, maar ze zong goed.
En die verhalen vind ik dan wel om te gieren eigenlijk
Je denkt in teams... Dat mogen we aankomende vrijdag loslatenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef MissJ het volgende:
Voor de finale gok ik op:
Jennifer
Julia
Mitchell
Wudstik
Dit is ook wat ik hoop
Als mannen een lekker bos hout willen hoor je ons toch ook niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gieren ja, maar ze meent het ook nog, alleen goedgeschapen donkergekleurde medelanders wil ze
als je als blonde Nederlandse kerel alleen maar negerinnen met dikke tieten wil krijg je toch ook wel meewarige blikkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mannen een lekker bos hout willen hoor je ons toch ook niet?
In Den Haag kijkt men nergens van opquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je als blonde Nederlandse kerel alleen maar negerinnen met dikke tieten wil krijg je toch ook wel meewarige blikken
Oh ja, dat heb ik even deels gemist geloof ik. Hoe gaan ze het doen dan volgende week?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je denkt in teams... Dat mogen we aankomende vrijdag loslaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |