SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 07-12-2013 13:23:30 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Link plsquote:
Dit.quote:
Fuck wat had/heb ik daar een hekel aan.quote:
Ik heb al twee weken of zo niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef no1uknow het volgende:
ai kaulo ik moet je nog steeds ff toevoegen op psn, dm ff je username nog een keer
ja dankje, bijna klaar, nu nog 2 gedichten makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck wat had/heb ik daar een hekel aan.Good luck.
[..]
Ik heb al twee weken of zo niet meer gespeeld.
Kom 14 man, ff potjequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kom FIFA 13 dan ik maak je kapot.
hommo, haal hem vandaag ff dan. Ik sloop je met fifaquote:
Dat zei Yuri ook altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
hommo, haal hem vandaag ff dan. Ik sloop je met fifa
Subtiele sneer jegens bepaalde personen in dit topic?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:25 schreef Klokov het volgende:
Wat sneuer is dan de dames die foto's in S&G posten zijn de tientallen mannen die op elke foto commenten
Weet niet, kijk nooit in S&G, Dima en Montelly posten daar of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Subtiele sneer jegens bepaalde personen in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |