Ketchup song?quote:
ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vond ze geen van drieen goed.
Cupsong......does ring a bell?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me oud, geeeeeen idee waar dit voor staat![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Cupsong......does ring a bell?
Niet? Lekker houden zo! Je mist niets.
Als je anderstalige nummers naar het Nederlands zou vertalen krijg je vaak net zo'n mislukte teksten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
'jij was geweldig, ik rampzalig'
Is dat wat ze zelf geschreven had? Ik heb sinterklaas surprise gedichtjes gehoord die beter waren..
En geweldig + rampzalig = niet formidable. Hooguit middelmatig.
We have a mathematician among us!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
Is dat wat ze zelf geschreven had? Ik heb sinterklaas surprise gedichtjes gehoord die beter waren..
Het is ook geen wiskunde, hè.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
Nee dus... ik heb wel een keer live wat van die meisjes met bekertjes gezien uit een of andere talentenjacht, maar verder....quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Cupsong......does ring a bell?
Niet? Lekker houden zo! Je mist niets.
Niks mis met klop klop kloppen op hemelse deurquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je anderstalige nummers naar het Nederlands zou vertalen krijg je vaak net zo'n mislukte teksten.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niks mis met klop klop kloppen op hemelse deur
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En zometeen weer. En dan raak je dat niet meer kwijt. En voor je het weet gaat je vaatwerk eraan!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ato het volgende:
Hahaha die cup song is toch erg leuk en lief..
Ik had het gisteren de hele tijd in mijn hoofd..
moest lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Ja dat! Zingen kan ze zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik vond het Cheyenne nummer gruwelijk, maar ik vond haar wel goed.
dude, wat heb jij op?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
Mitchell:
"Hahaha, Ilse Coosje niet![]()
![]()
!!111!"
(Snapje... "Coosje" > "koos je". Whehahahahhahohohohhuhuhihi![]()
!!)
Tsja, ze kan moeilijk eerlijk zeggen dat ze hem zieliger vindt vanwege z'n kindjes. Dat komt ook zo hard aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik wel verwacht als je Wendy zo hoorde.quote:
ja ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Dit is toch weer vreselijk slecht?
Lovende kritieken straks weer dus.
Slechter kan niet, dus beter welquote:
Ja, he? "Ze heeft uuuuren zitten oefenen, vooral met die bekertjes"quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht als je Wendy zo hoorde.
En dan niet zingen, bedoel je.quote:Had het wel leuk gevonden als ze gewoon op de grond zat te spelen met die bekertjes
Zoiets jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, he? "Ze heeft uuuuren zitten oefenen, vooral met die bekertjes"
Vervolgens raakt ze die bekers met geen vinger aan.
[..]
En dan niet zingen, bedoel je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |