Ketchup song?quote:
ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vond ze geen van drieen goed.
Cupsong......does ring a bell?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik voel me oud, geeeeeen idee waar dit voor staat![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Cupsong......does ring a bell?
Niet? Lekker houden zo! Je mist niets.
Als je anderstalige nummers naar het Nederlands zou vertalen krijg je vaak net zo'n mislukte teksten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
'jij was geweldig, ik rampzalig'
Is dat wat ze zelf geschreven had? Ik heb sinterklaas surprise gedichtjes gehoord die beter waren..
En geweldig + rampzalig = niet formidable. Hooguit middelmatig.
We have a mathematician among us!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
Is dat wat ze zelf geschreven had? Ik heb sinterklaas surprise gedichtjes gehoord die beter waren..
Het is ook geen wiskunde, hè.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
Nee dus... ik heb wel een keer live wat van die meisjes met bekertjes gezien uit een of andere talentenjacht, maar verder....quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Cupsong......does ring a bell?
Niet? Lekker houden zo! Je mist niets.
Niks mis met klop klop kloppen op hemelse deurquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je anderstalige nummers naar het Nederlands zou vertalen krijg je vaak net zo'n mislukte teksten.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niks mis met klop klop kloppen op hemelse deur
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En zometeen weer. En dan raak je dat niet meer kwijt. En voor je het weet gaat je vaatwerk eraan!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef ato het volgende:
Hahaha die cup song is toch erg leuk en lief..
Ik had het gisteren de hele tijd in mijn hoofd..
moest lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Ja dat! Zingen kan ze zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik vond het Cheyenne nummer gruwelijk, maar ik vond haar wel goed.
dude, wat heb jij op?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
Mitchell:
"Hahaha, Ilse Coosje niet![]()
![]()
!!111!"
(Snapje... "Coosje" > "koos je". Whehahahahhahohohohhuhuhihi![]()
!!)
Tsja, ze kan moeilijk eerlijk zeggen dat ze hem zieliger vindt vanwege z'n kindjes. Dat komt ook zo hard aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |