Misschien wil hij daarom niet tongzoenen met je, hij wil je die stank besparen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:27 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hij juist. Weet niet wat hij doet, maar het is een ergere stank dan een dood, rottend vogeltje wat in rottende eieren ligt.
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:19 schreef Brummetje_ het volgende:
En de mot die we hebben continues. Ik negeer 'm. Hij denkt zelf maar ff na welk woord ik bedoel. Daarna wil ik het gesprek wel weer aan, eerder niet.
Zelfs daar sucks vriend in...quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over de knie en goed pak voor de broek, dat heb jij nodig.
Jullie zouden samen wel een mooi formatje vormen voor een aflevering van Dr. Phil. Of misschien een hele week in het Dr. Phil House.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:32 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zelfs daar sucks vriend in...(Ja we hebben een beetje sm geprobeerd.)
Viesquote:Op zaterdag 7 december 2013 09:26 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zag ik tijdens het samen douchen op de camping. Ik ging alvast het hokje in, hij ging nog ff de grote boodschap doen, maar wilde alles snel snel en daardoor veegde hij maar half af. In de douche draaide hij zich om met de kont naar me toe en toen zag ik - bovenaan nog wel - een veeg schijt zitten.
Rimmen/baffen doe ik niet aan!
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik wil de vriend van ts even een hart onder de riem steken, want volgens mij heeft die jongen het niet makkelijk.
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ook al die hints van TS, waarom niet gewoon duidelijk iets zeggen in plaats van hem na te laten denken en geïrriteerd raken als hij er niet op komt..
Gewoon duidelijk communiceren....quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekjequote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ja sorry... moet er nog steeds aan wennen dat mannen ongelofelijk dom zijn en absoluut niet zelf kunnen nadenken. Dat werkelijk alles ze voorgekauwd moet worden.![]()
(Ik heb geen hints gegeven, ik heb het gewoon gezegd, alleen zonder het woordje "tong" en dát snapt hij al niet.)
Dit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als hij wil puzzelen dan koopt hij wel een puzzelboekje
Jij verwijt mannen er van niet telepathisch te zijn. Gewoon duidelijk zijn TS, het heeft me namelijk zeer veel moeite gekost bovenstaande post te ontcijferen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:03 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |