Alsof dat is wat ik zeg. Schat NL echter wel iets hoger in, mits Robben en vPersie er bij zijn.quote:
Die eerste wedstrijd tegen Spanje. Robben gaat volquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben baalt van je bijdrage.
[ afbeelding ]
Is Brazilie - Argentie een mogelijke finale eigenlijk?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:06 schreef Slobeend het volgende:
Argentinie of Italie in de finale als ik naar het schema kijk.
Ik zal mijn genen met die van haar mengen zodat je neefje enige potentie heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik vertel mijn zusje net dat Arjen Robben op Robbeneiland woont.
Haar antwoord: "Echt?"
Conclusie: mijn zusje is achterlijk.
Ja, sterker nog, dat wordt 'em denk ik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is Brazilie - Argentie een mogelijke finale eigenlijk?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal mijn genen met die van haar mengen zodat je neefje enige potentie heeft.
Mandela overleden -> vastgehouden op ROBBENeiland -> Robben -> WK 2014 -> ik zie een bruggetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Als ze beiden hun poule winnen of beiden 2de eindigen dan kan het.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is Brazilie - Argentie een mogelijke finale eigenlijk?
Johannesburg en Robbeneiland. Ik voelde hem al.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mandela overleden -> vastgehouden op ROBBENeiland -> Robben -> WK 2014 -> ik zie een bruggetje
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Johannesburg en Robbeneiland. Ik voelde hem al.
pics.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef Pascalus het volgende:
finale wordt dus ofwel Spanje- Duitsland ofwel Brazilië - Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Vasion het volgende:
Goeie loting, betekent dat Spanje of Brazilie elkaar tegenkomen voor de finale.
Brazilie Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef sausagin het volgende:
[..]
finale wordt dus ofwel Spanje- Duitsland ofwel Brazilië - Duitsland
Idd. Die komen echt geen land tegen die ze kan uitschakelen denk ik. Zeker geld in zetten op finaleplaats voor Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Brazilie Duitsland
Duitsland geloot aan de goede kant. Lucky bastards.
Blijft gewoon een heel sterk team. Misschien minder dan 4 jaar geleden, maar toch gaat er heel veel energie aan op als je tegen die moet spelen. (En je wil niet met 10-0 verliezen)quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef sonnyspek het volgende:
Mmm mijn eerste reactie is natuurlijk: 'Kut, Spanje is te goed'
Maar is dat wel zo? Volgens mij zijn die wel redelijk over hun toppunt heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |