Mandela overleden -> vastgehouden op ROBBENeiland -> Robben -> WK 2014 -> ik zie een bruggetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik vertel mijn zusje net dat Arjen Robben op Robbeneiland woont.
Haar antwoord: "Echt?"
Conclusie: mijn zusje is achterlijk.
Als ze beiden hun poule winnen of beiden 2de eindigen dan kan het.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is Brazilie - Argentie een mogelijke finale eigenlijk?
Johannesburg en Robbeneiland. Ik voelde hem al.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mandela overleden -> vastgehouden op ROBBENeiland -> Robben -> WK 2014 -> ik zie een bruggetje
quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Johannesburg en Robbeneiland. Ik voelde hem al.
pics.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:07 schreef Pascalus het volgende:
Ik vertel mijn zusje net dat Arjen Robben op Robbeneiland woont.
Haar antwoord: "Echt?"
Conclusie: mijn zusje is achterlijk.
finale wordt dus ofwel Spanje- Duitsland ofwel Brazilië - Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Vasion het volgende:
Goeie loting, betekent dat Spanje of Brazilie elkaar tegenkomen voor de finale.
Brazilie Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:13 schreef sausagin het volgende:
[..]
finale wordt dus ofwel Spanje- Duitsland ofwel Brazilië - Duitsland
Idd. Die komen echt geen land tegen die ze kan uitschakelen denk ik. Zeker geld in zetten op finaleplaats voor Duitslandquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Brazilie Duitsland
Duitsland geloot aan de goede kant. Lucky bastards.
Blijft gewoon een heel sterk team. Misschien minder dan 4 jaar geleden, maar toch gaat er heel veel energie aan op als je tegen die moet spelen. (En je wil niet met 10-0 verliezen)quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef sonnyspek het volgende:
Mmm mijn eerste reactie is natuurlijk: 'Kut, Spanje is te goed'
Maar is dat wel zo? Volgens mij zijn die wel redelijk over hun toppunt heen.
Jup. Al gun ik Duitsland geen WK.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Idd. Die komen echt geen land tegen die ze kan uitschakelen denk ik. Zeker geld in zetten op finaleplaats voor Duitsland
Duitsland wel lastige poule.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Brazilie Duitsland
Duitsland geloot aan de goede kant. Lucky bastards.
Klopt. Brazilië zal dan ook nog veel fitter zijn,quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef ruver1997 het volgende:
Jup, dat word een vroeg eindstation. Worden we met een beetje geluk 2e word je hoogstwaarschijnlijk in de 2e ronde van de mat gespeelt door het thuisland.
Zal wel meevallen. Brazilie heeft de laatste jaren niet meer van ons gewonnen (98 was gelijkspelquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef ruver1997 het volgende:
Jup, dat word een vroeg eindstation. Worden we met een beetje geluk 2e word je hoogstwaarschijnlijk in de 2e ronde van de mat gespeelt door het thuisland.
ZE SPELEN IN EIGEN LANDquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Brazilie heeft de laatste jaren niet meer van ons gewonnen (98 was gelijkspel). Spanje verwacht ik niet veel van.
Wil niet zeggen dat ze ons eenvoudig op gaan rollen, daar is Nederland even iets TE goed voor + dat het spelen in eigen land vaak klopt maar niet altijd.quote:
Nee inderdaad, maar toch. 6 jaar terug wonnen we ook opeens van Italie en Frankrijk, en recenter ook nog van Brazilie. Het is en blijft voetbal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:15 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Blijft gewoon een heel sterk team. Misschien minder dan 4 jaar geleden, maar toch gaat er heel veel energie aan op als je tegen die moet spelen. (En je wil niet met 10-0 verliezen)
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 19:16 schreef ruver1997 het volgende:
Brazilianen hebben al meer dan 20 jaar niet van ons gewonnen. Laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef Tranquilize het volgende:
Mocht Nederland doorgaan en Brazilië loten is het gewoon klaar. Dat snapt iedereen. Jammer dan, volgend WK beter.
Net als 4 jaar geleden inddquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef Tranquilize het volgende:
Mocht Nederland doorgaan en Brazilië loten is het gewoon klaar. Dat snapt iedereen. Jammer dan, volgend WK beter.
Tja, op het WK 2010 waren de wedstrijden voor Brazilië relatief makkelijk. Op het EK 2008 zaten ze er tegen Rusland weer helemaal doorheen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar toch. 6 jaar terug wonnen we ook opeens van Italie en Frankrijk, en recenter ook nog van Brazilie. Het is en blijft voetbal.
Als ze alletwee eerste worden of alletwee tweede zien ze elkaar pas in de finale hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:12 schreef Vasion het volgende:
Goeie loting, betekent dat Spanje of Brazilie elkaar tegenkomen voor de finale.
Gevalletje Boulahrouzquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:20 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Tja, op het WK 2010 waren de wedstrijden voor Brazilië relatief makkelijk. Op het EK 2008 zaten ze er tegen Rusland weer helemaal doorheen.
Niet te vergelijken. Brazilie gaat er in eigen land echt niet in de achtste finales uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Net als 4 jaar geleden indd
Spanje haalt de finale niet eens denk ik. Dat is echt over, verdedigend kan dat echt niet meer + ze hebben geen volwaardige opvolgers.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ze alletwee eerste worden of alletwee tweede zien ze elkaar pas in de finale hoor.
En zelfs als je beter bent, dan regelt de scheids het nog wel even.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. Brazilie gaat er in eigen land echt niet in de achtste finales uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |