quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik volg alles en Mertesacker kan er geen kut van
Arsenal staat momenteel 1e op dit moment. Mertesacker heeft vorige maand in alle wedstrijden die hij heeft gespeeld geen enkele goal tegen gekregen. Hij wordt bijna altijd opgeroepen door Löw. En dan zeg jij dat hij er niks van kan. En zielig van je om zo te provoceren. Je gedraagt je als een kind.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Arsenal fanboy spotted. De club die nooit meedoet om de prijzen in Europa
1e joepie en wat hebben ze in Europa klaargespeeld?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:34 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Arsenal staat momenteel 1e op dit moment. Mertesacker heeft vorige maand in alle wedstrijden die hij heeft gespeeld geen enkele goal tegen gekregen. Hij wordt bijna altijd opgeroepen door Löw. En dan zeg jij dat hij er niks van kan. En zielig van je om zo te provoceren. Je gedraagt je als een kind.
Daarom lekker fokken op de zolderkamerquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:33 schreef zeebeschuit het volgende:
[ afbeelding ]
SFEERTJE bij strootgodAllemaal met hun mobieltje bezig.. Heerlijk zo sociaal bij elkaar komen.
Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn post in? Je negeert er ongeveer 90% van en komt dan met zulke onnozele dingen. Ga eerst maar eens wat wedstrijden van Arsenal bekijken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
1e joepie en wat hebben ze in Europa klaargespeeld?Feyenoord werd ook weleens eerste
Ik zei voor je post al dat ze Europees geen kut voorstellen en dat het een flutclub is qua prestaties. Mertesacker speelt decent maar tis bij lange na geen topper, draaisnelheid van een dik varkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:35 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Waarom ga je niet inhoudelijk op mijn post in? Je negeert er ongeveer 90% van en komt dan met zulke onnozele dingen.
Feyenoord is de laatste ploeg die wat Europees wat gewonnen heeft. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
1e joepie en wat hebben ze in Europa klaargespeeld?Feyenoord werd ook weleens eerste
https://soundcloud.com/th(...)ds-jetplastica-remixquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef kalinhos het volgende:
Volgens mij is een kwartfinale Uruguay-Ghana ook weer mogelijk
Goed zo. Iedereen onderschat Oranje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kansloos deze poule, gaan we niet doorkomen
Dave niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Goed zo. Iedereen onderschat Oranje.
Je onderschat Spanje en Chili.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niemand onderschat Oranje. Wij zijn vrij realistisch over onze kutverdediging die iedere wedstrijd muv Australië - Nederland keihard geassrapet wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |