door algerije zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toch gaan ze er de eerste ronde uit
Kroatie wordt eerste, duh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Brazilië niet eerste wordt tegen Kroatië, Mexico en Kameroen
Klaassen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
De nieuwe Bergkamp is ideaal tegen deze tegenstanders, die zou ik sowieso meenemen.
Simpele poule inderdaad. Veel saaie poules.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enoh sloopt Brazilië hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WRAAK verdommequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Tranquilize het volgende:
Spanje - Nederland beste wedstrijd van de groepsfase
herhaling van de finale van 2010quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Tranquilize het volgende:
Spanje - Nederland beste wedstrijd van de groepsfase
ik snap dat lucky niet van Belgie, want Duitsland en Portugal zijn altijd sterkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toch gaan ze er de eerste ronde uit
Zal je zien dat die 2e worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom druk maken om Brazilie als we toch eerste in de poule worden?
Portugal is goed doenbaar. Duitsland is idd wel over en outquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef TLC het volgende:
[..]
ik snap dat lucky niet van Belgie, want Duitsland en Portugal zijn altijd sterker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |