Ja, lekker.quote:
Kuzin, de man die nju geblesseerd op het middenterrein ligt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima race van Ket. Derde nu, net achter Kuzin, de man die in slow-motion schaatst
Heeft ook nog helemaal niks gepresteerd. Op de schaats dan, op de skeeler was hij redelijk goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit van die Mantia gehoord
Link?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef Mansjester het volgende:
Bij Pedersen moet ik altijd aan dat filmpje met Bokko denken waarin ze schaatsers imiteren
Maar ook niet zoals Hedrick, toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
op de skeeler was hij redelijk goed.
quote:
Olympische medailles verspelen voor een 7e plaats bij het shorttrack.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef marcodej het volgende:
Wordt nog interessant hoe ze dat op de Spelen gaat doen.
Inderdaad. Ik mag hopen dat ze nu alleen de relay gaat doen en voor de rest focust op de langebaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Olympische medailles verspelen voor een 7e plaats bij het shorttrack.
Daat gaat alleen niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik mag hopen dat ze nu alleen de relay gaat doen en voor de rest focust op de langebaan.
Deze dusquote:
Haha meesterlijk, is er ook een lijstje wie ze doen? Hedrick, Grodum, De Jong, verder wel twijfelsquote:
Staat in de comments:quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:06 schreef danos het volgende:
Haha meesterlijk, is er ook een lijstje wie ze doen? Hedrick, Grodum, De Jong, verder wel twijfels
quote:Claudia Pechstein, Chad Hedrick, Oystein Grodum, Sven Kramer, Martina Sablikova en Roger Schneider
quote:Lee Sang-hwa heeft zich afgemeld voor de 500 meter bij de World Cup in Berlijn. De Koreaanse rijdster is moe en slaat de achtste 500 meter van dit wereldbekerseizoen over.
Gisteren won Lee nog in een baanrecord. De zes wedstrijden in Calgary, Salt Lake City en Astana werden ook allemaal gewonnen. Ze verbeterde in totaal drie keer het wereldrecord en schaatste in Astana een officieus wereldrecord op een laaglandbaan.
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen beter alleen Wang, Fatkulina, Kodaira en Richardson laten rijden. De rest doet toch niet mee voor de medailles
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.
Worden leuke kruisingenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.
Is dit confetti?quote:
Niveauverschil met de top lijkt toch wel groter dan vorig jaar, maar er is nog tijd.quote:
quote:
Ik wil het nog wel eens zien met "brons gaat ze nooit halen".quote:
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveauverschil met de top lijkt toch wel groter dan vorig jaar, maar er is nog tijd.
Huidkankerquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenema zal nog wel 3 a 4 tienden sneller moeten komende maand om kans te maken op een medaille, het kan erin zitten. Ik weet niet in hoeverre ze al hersteld is van haar ziekte, of wat was het?
Klopt. En ze komt uit een zware periode.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.
En Richardson wint?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatkulina wordt ook wel 2e op WK Sprint als ze meedoet.
Lee pakt .5s op de 500, dus zal een seconde moeten verdedigen op de 1000quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Richardson wint?
Lee kan ook winnen, maar kan ook te veel verliezen op de 1000.
Zal wel Mulder tegen Mo worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
MM maak zo best veel kans op WK sprint
Zeker na een peiorde van ziekte. Nu nog wat wedstrijdritme en ze is op tijd in topvorm.quote:
quote:
Samen met Njatun (en Van Beek) misschien wel de meeste vooruitgang geboekt de laatste tijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
Bachleda-Curus heeft opeens een mega stap gemaakt, wtf.
Ze is een concurrent aan het worden. Wellicht gaat ze niet rijden wanneer ze een zak geld krijgt aangeboden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
Bachleda-Curus heeft opeens een mega stap gemaakt, wtf.
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Bachleda-Curus dus met de 4e tijd ooit in Berlijn. Die is wel in vorm ja
Zeker. Ik weet niet of ik dat jaren vol zou kunnen houden, om nooit echt om de prijzen mee te doen. Des te mooier dat zo iemand dat na zo lang wel meemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.
Bokkoquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker. Ik weet niet of ik dat jaren vol zou kunnen houden, om nooit echt om de prijzen mee te doen. Des te mooier dat zo iemand dat na zo lang wel meemaakt
En Hege Bokko bungelt ergens in de B-groep, moest dat nou worden gezegd
15 jaar alquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.
Ja, ik ben erg blij met de informatie van schaatsstatistieken (http://schaatsstatistieke(...)tser&code=1980010101)quote:
Ze reed vandaag tegen McGregor. Ik denk de rit met het meeste babe-gehalte van het schaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Mansjester het volgende:
En Hege Bokko bungelt ergens in de B-groep, moest dat nou worden gezegd
Net gevonden ja, zelfs maar 8 keer in de top-6. Mooi succes en eigenlijk hoop ik nu ook wel een beetje dat ze wint danquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg blij met de informatie van schaatsstatistieken (http://schaatsstatistieke(...)tser&code=1980010101)
De prestige.quote:
De pure snelheid ook nog niet. Maar ze zit er al prima bij, terwijl ze in niet-kampioenschapsvorm is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:05 schreef Norrage het volgende:
Wust haar inhoud is nog niet helemaal 100%
4 plekken op de 1500m. En er zijn 4 Nederlandse toppers. Dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijdens het OKT kan pas de stand beetje worden opgemaakt
Leenstra, ter Mors, Wüst en van Beek? Misschien dat de Jong zich er tussen schaatst....quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:07 schreef Montov het volgende:
[..]
4 plekken op de 1500m. En er zijn 4 Nederlandse toppers. Dus dat is geen probleem.
Kan inderdaad, De Jong wordt beter, en ik vind Van Beek en Leenstra niet zo stabiel. Maar gezien het gat bij het NK (+2 seconden) is dat gat nog niet snel gedicht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leenstra, ter Mors, Wüst en van Beek? Misschien dat de Jong zich er tussen schaatst....
Komt natuurlijk omdat ze vroeger reed onder de naam Wójcicka. Was effe wennen toen ze met haar nieuwe naam meedeedquote:
Yep, tenzij Kramer het in zijn bol haalt om toch 1500 te rijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat heeft Blokhuijsen te zoeken op de 1500? Of is dat een 'we hebben geen betere 4de voor de 1500' plek
Die lijstjes zien er altijd logisch uit, tot ik zie wie er niet bij zitten. Groothuis, Hospes, Otterspeer, en Blokhuijsen zijn de grootste slachtoffers in dit geval, of ben ik iemand vergeten?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
op basis van de afgelopen weken zeg ik dit:
Ter Mors gaat niet voor de 5000 volgens mij.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vrouwen:
500
Oenema (1)
van Riessen (2)
Boer (3)
opvulplaats
1000
Boer (3)
Leenstra (4)
Wust (5)
van Beek (6)
1500
Leenstra (4)
Wust (5)
van Beek (6)
ter Mors (7)
3000
Wust (5)
ter Mors (7)
Nauta (8)
5000
Nauta (8)
Wust/Ter Mors (5/7)
opvulplek
(of De Jong op de 3 en Wust+Ter Mors op de 5, of Voorhuis op 3/5)
En dan 3 voor de TP
Tis de vraag of Ter Mors zich uberhaupt op de langebaan gaat concentreren natuurlijk. De Jong is weinig mis mee ook.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Liever De Jong ergens ipv Ter Mors ofzo.
Om te zeggen dat Hospes kans maakt op een medaille op 500m is wel beetje voorbarig. Gebroeders Mulder en Smeekens hebben die kans wel. Tuitert kan je vervangen door Otterspeer of Groothuisquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die lijstjes zien er altijd logisch uit, tot ik zie wie er niet bij zitten. Groothuis, Hospes, Otterspeer, en Blokhuijsen zijn de grootste slachtoffers in dit geval, of ben ik iemand vergeten?
Bij de vrouwen geen de Jong, Voorhuis, De Vries Valkenburg en Kleibeuker op de 5 km. Al zijn de Vries en Valkenburg uit vorm
Lijkt mij het meest logisch. En de 5 km is sowieso een kutafstand voor de vrouwen, die zal ook wel het laagst liggen op de prestatiematrix. Van Riessen zal het met een matige 500 ook nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ter Mors gaat niet voor de 5000 volgens mij.
TP dames zou ik naast Wust en Ter Mors gaan voor De Jong. Nergens voor nodig om risico te nemen dat Leenstra/Van Beek in de slotfase moeten lossen De drie die ik noem hebben ook een prima 3000 in de benen, met min of meer dezelfde opbouw.
Die gaat hij rijden op het KKT. Het grootste 'gevaar' is dat iemand als pakweg Ket de 1500 zou winnen. Dan neemt die een dure plaats in, terwijl hij een zeer kleine kans heeft op een medaille, niet goed genoeg is op andere afstanden en niet bruikbaar is in de pursuit.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Yep, tenzij Kramer het in zijn bol haalt om toch 1500 te rijden
Ter Mors heeft zich wel als doel gesteld om 1500, 3 km en TP te rijden op de langebaan en dat zal na dit weekend vast niet anders zijn geworden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis de vraag of Ter Mors zich uberhaupt op de langebaan gaat concentreren natuurlijk. De Jong is weinig mis mee ook.
En Groothuis tov Tuitert lijkt op het moment lood om oud ijzer... maar op de 1500 is het op het moment iets makkelijker om te stunten vermoed ik.
Ja, volgens mij hadden ze hier een aparte aanwijsplek voor toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan Blokhuijsen overigens aangewezen worden voor de TP als hij zich niet individueel plaatst?
Hospes is slachtoffer van de 10-man regel. Die zal Ronald/Smeekens moeten verslaan omdat Michel goed is voor 500 én 1000 en Nuis nu eenmaal zich op 1000 en 1500 veilig moet kunnen schaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die lijstjes zien er altijd logisch uit, tot ik zie wie er niet bij zitten. Groothuis, Hospes, Otterspeer, en Blokhuijsen zijn de grootste slachtoffers in dit geval, of ben ik iemand vergeten?
Bij de vrouwen geen de Jong, Voorhuis, De Vries Valkenburg en Kleibeuker op de 5 km. Al zijn de Vries en Valkenburg uit vorm
Ket, Krol, Schipper, De Vries, Vriend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat hij rijden op het KKT. Het grootste 'gevaar' is dat iemand als pakweg Ket de 1500 zou winnen. Dan neemt die een dure plaats in, terwijl hij een zeer kleine kans heeft op een medaille, niet goed genoeg is op andere afstanden en niet bruikbaar is in de pursuit.
Het wordt een beetje puzzelen natuurlijk, maar het grootste gedeelte staat denk wel vastquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hospes is slachtoffer van de 10-man regel. Die zal Ronald/Smeekens moeten verslaan omdat Michel goed is voor 500 én 1000 en Nuis nu eenmaal zich op 1000 en 1500 veilig moet kunnen schaatsen.
Kleibeuker kan, en Voorhuis heb ik ook meegenomen. Misschien toch die 4e 500 plek maar aan Leenstra geven.
Tsja, het grote gevaar is dat Hospes iedereen er ineens op legt op de 500, of dat dat eerder genoemde groepje ineens beter blijkt dan de verwachte Verweij/Nuis.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:36 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het wordt een beetje puzzelen natuurlijk, maar het grootste gedeelte staat denk wel vast
Kan de KNSB dan niet de matrix 'overrulen' door Ket toch niet te sturen? Lullig sowieso, maar ja uit belang voor de TP en andere afstanden?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gaat hij rijden op het KKT. Het grootste 'gevaar' is dat iemand als pakweg Ket de 1500 zou winnen. Dan neemt die een dure plaats in, terwijl hij een zeer kleine kans heeft op een medaille, niet goed genoeg is op andere afstanden en niet bruikbaar is in de pursuit.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hadden ze hier een aparte aanwijsplek voor toch?
Er zijn 2 aanwijsplekken voor de achtervolging en 1 aanwijsplek voor een 'wereldtopper'.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Marcoss het volgende:
En altijd afwachten of er geen topper ziek wordt op het OKT..
Nee, tegen een 1e plaats kan niets gedaan worden zover ik weet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan de KNSB dan niet de matrix 'overrulen' door Ket toch niet te sturen? Lullig sowieso, maar ja uit belang voor de TP en andere afstanden?
Weet ik, maar 1 aanwijsplek is niet veel. 4 jaar geleden hoefde Kramer niet eens te starten om zeker te zijn van de Spelenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:39 schreef Montov het volgende:
[..]
[..]
Er zijn 2 aanwijsplekken voor de achtervolging en 1 aanwijsplek voor een 'wereldtopper'.
Klopt, toen kon je als wereldkampioen en een overwinning in een WorldCup al geplaatst zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet ik, maar 1 aanwijsplek is niet veel. 4 jaar geleden hoefde Kramer niet eens te starten om zeker te zijn van de Spelen
Ik heb even de uitslagen van het NK afstanden erbij gepakt. Als je die uitslagen meeneemt, zou ziets niet eens idioot zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, het grote gevaar is dat Hospes iedereen er ineens op legt op de 500, of dat dat eerder genoemde groepje ineens beter blijkt dan de verwachte Verweij/Nuis.
Hoewel een Hospes die iedereen erop legt natuurlijk ook een medaillekandidaat zou moeten zijn
Je moet je plaatsen voor OKT inderdaad, maar Ket is daar al voor geplaatst denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werken ze nog met nominaties eigenlijk? Want die zou zo'n Ket dan vermoedelijk niet krijgen..
Ja maar ik kan me herinenren dat op het vorige OKT je zonder 'nominatie' eerste moest worden op een afstand om je nominatie te verkrijgen, of aangewezen moest worden door de KNSB voor een nominatiequote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet je plaatsen voor OKT inderdaad, maar Ket is daar al voor geplaatst denk ik
http://knsb.nl/files/2013(...)sie-20-september.pdf
Otterspeer? Dat moet Verweij zijn toch?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb even de uitslagen van het NK afstanden erbij gepakt. Als je die uitslagen meeneemt, zou ziets niet eens idioot zijn![]()
500
Hospes
RM
Smeekens
MM
1000
Groothuis
Nuis
Otterspeer
De Vries
1500
Tuitert
Verweij
Ket
Nuis
5000
Kramer
Blokhuijsen
De jong
10000
Kramer
De Jong
Bergsma
Dat klopt, dat recht heeft de selectiecommissie nog,quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik kan me herinenren dat op het vorige OKT je zonder 'nominatie' eerste moest worden op een afstand om je nominatie te verkrijgen, of aangewezen moest worden door de KNSB voor een nominatie
quote:2. Deelname 500, 1.000 en 1.500 meter dames/heren (maximaal 20 rijders):
De beste 12 rijders van het KPN NK Afstanden (25/27 oktober 2013);
De beste 2 nog niet geplaatste rijders van Holland Cup 2 (16/17 november 2013);
De beste 2 nog niet geplaatste rijders op grond van SARA (Europese tijden, d.d. 16 december
2013);
De SCL kan rijders toevoegen om te komen tot het maximale aantal deelnemers van 20.
Ja klopt, in de daadwerkelijke uitslag bij de NK stond Verweij daar. Maar ik deed een prognose over het OKTquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Otterspeer? Dat moet Verweij zijn toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, op het OKT zelf. Maar blijkbaar is de status van elke rijder op het OKT gelijk. Dan moeten Nuis en Verweij gewoon vlammen. Ket ipv Tuitert zal me niet zo boeien.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt, dat recht heeft de selectiecommissie nog,
[..]
Je kan genomineerd worden voor het OKT, niet voor het OS zelf nee. Dan zal je hard moeten rijden op het OKT. Jammer voor de mensen die geblesseerd zijn danquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, op het OKT zelf. Maar blijkbaar is de status van elke rijder op het OKT gelijk. Dan moeten Nuis en Verweij gewoon vlammen. Ket ipv Tuitert zal me niet zo boeien.
Zo bedoel ik het ook niet eens. Vroeger had je een 'geplaatste' en 'ongeplaatste' status op het OKT. Met een 'geplaatste' status was je zeker als je je in de matrix reed, met een 'ongeplaatste' niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan genomineerd worden voor het OKT, niet voor het OS zelf nee. Dan zal je hard moeten rijden op het OKT. Jammer voor de mensen die geblesseerd zijn dan
En nog 7 over die vermoedelijk maximaal dubbel bezet gaan worden door Nuis, en heel misschien Verweijquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De rest zal nog wel relevant zijn want Kramer wordt toch 1e op 5 en 10, Bergsma en De Jong 2e en 3e.. Dan heb je al 6 van de 13 plekken ingevuld.
Misschien dat Blokhuijsen zich daar nog tussen rijdt op het moment dat de Jong tegenvaltquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De rest zal nog wel relevant zijn want Kramer wordt toch 1e op 5 en 10, Bergsma en De Jong 2e en 3e.. Dan heb je al 6 van de 13 plekken ingevuld.
En Rusland niet. Die gaan denk ik als 8e in de eerste ronde tegen NL moeten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Ondertussen heeft Polen een goede TP gereden
Yep, Canada moet oppassen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
#1 rijdt tegen #7 of #8. Dat wordt bepaald door de loting.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
En Rusland niet. Die gaan denk ik als 8e in de eerste ronde tegen NL moeten.
Veel sterker kan het op dit moment toch niet? Mantia won nog de 1500 gisterenquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Amerika start met J. Kuck, J. Mantia, S. Davis. Geen fantastische opstelling... Moeten misschien wel oppassen voor Korea
Bedankt, HMF.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:58 schreef Mansjester het volgende:
Nee, dat klopt. Maar normaal rijden ze met Hansen, Kuck, Marsicano/Davisquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Veel sterker kan het op dit moment toch niet? Mantia won nog de 1500 gisteren
Marsicano is uit vorm man. Alleen Hansen mis je dus.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar normaal rijden ze met Hansen, Kuck, Marsicano/Davis
Kan je zien wie wie isquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Wellicht voor de jury om de schaatser te kunnen identificeren (bij fouten oid).quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:17 schreef vaarsuvius het volgende:
hebben die gele rode en witte banden nog een betekenis?
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nog steeds niet duidelijk toch?
Dat moet toch mogelijk zijn, maar denk niet dat ze eerste wordenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:29 schreef Montov het volgende:
Nederland moet de tijd van Polen verbeteren om zeker te zijn van de 1e plek in het klassement. En dat is belangrijk voor de loting.
Ik quote verkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als Korea 1e wordt en Nederland 2e, USA 3e dan is Korea 2e in het klassement.. Maar dat zal niet gebeuren
Ah okquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik quote verkeerdMoest het bericht over de diskwalificatie van Polen zijn
Of jij bent gek of de commentator op ARD is gek, denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
[..]
Ben ik nou gek of staan ze nu in punten gelijk met Frankrijk?
Frankrijk heeft 80 punten, Duitsland 70. 5e plek voor Duitsland is nu 50 punten, de 7e plek voor Frankrijk is 40 punten. Daarmee staan ze gelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of jij bent gek of de commentator op ARD is gek, denk ik
Vooral de mogelijke diskwalificatie van Polen was ehm... verwarrend.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:36 schreef Wombcat het volgende:
Goed commentaar"Het wachten is op de officiële stand, dat lijkt me het handigste". Het is ook erg moeilijk als commentator om dat zelf uit te rekenen. Dan kun je er niet zo goed niemand neerzetten.
Ik zou op zich wel liever Frankrijk hebben.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Vooral de mogelijke diskwalificatie van Polen was ehm... verwarrend.
Nederland dus tegen Rusland of Frankrijk in de 1e ronde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wordt een keer tijd ja...quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nederland zou op TP niemand hoeven vrezen, die moeten ze gewoon dik gaan winnen
Ja maar laat iemand anders maar tegen die Russen beginnen. Ik heb er tegen iedereen alle vertrouwen in, maar niet als Ivan de Verschikkelijke en Yuskovje tegenover ze staanquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
ja, maar dat zeiden we in 2006 en 2010 ook. Het is dan ook niet voor niets dat de ploegenachtervolging nu serieus wordt genomenquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:muldermichel twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 18:48:09Aan de overkant van de weg naast de ijsbaan en wat krijgen we? Medailles van chocolade http://t.co/BADEmrULXQ reageer retweet
Die arme regie-assistent.quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Haha, commentator heeft niet door dat wij hem horen
Wat werd er gezegd?quote:Op zondag 8 december 2013 13:47 schreef Mansjester het volgende:
Haha, commentator heeft niet door dat wij hem horen
Hoe ze het gingen doen met de kaart en pauze ofzo.De commentator zei ook: ik mag, twee worden vijf lettersquote:
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.quote:Op zondag 8 december 2013 14:10 schreef Montov het volgende:
Prestatiematrix wordt superbelangrtijk voor de 500m op het KKT.
Plaats 4 en wellicht ook plaats 3 worden penibel voor de 10 mannen voor Sochi.
Dat is funest voor de TP.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.
Klopt, als Ket, Tuitert, Groothuis en Otterspeer het laten liggen is het geen probleem.quote:Op zondag 8 december 2013 14:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
En toch is het mogelijk dat ze alle 4 op de 500 mogen, dus ook Hospes.
Dus geen Groothuis of Tuitert, en Blok naast Kramer en Verweij op de TP +1500?quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het beste is dat MM en RM ook de 1km rijden samen met Nuis, die dan ook 1500m rijdt met Kramer en Verweij
Dit dus.quote:Op zondag 8 december 2013 14:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zal er flink om afhangen wie goed rijdt op 1000m en 1500m..
quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Streams die 2 meter voor de streep uitvallen
Dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus geen Groothuis of Tuitert, en Blok naast Kramer en Verweij op de TP +1500?
Trainingskamp van de ploeg van Orie.quote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom doet de andere Mulder dit weekend niet mee? Blessure?
Hoeft niet hoor.quote:
Zo kom je inderdaad precies goed uit bij de mannen. Wordt krapjes aanquote:Op zondag 8 december 2013 14:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
500: M. Mulder (1), R. Mulder (2), Smeekens (3), Hospes (4)
1000: M. Mulder, R. Mulder, Nuis (5), Verweij (6)
1500: Nuis, Verweij, Blokhuijsen (7), Kramer (8)
5000: Kramer, Bergsma (9), De Jong (10)
10000: Kramer, Bergsma, De Jong
Tenzij straks Groothuis zijn topvorm weer vindt. Dan hebben we wel een probleem.
hier twee meter na de streep.quote:Op zondag 8 december 2013 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Streams die 2 meter voor de streep uitvallen
Uiterlijk 19 decemeber. Maar daarvoor is er sowieso nog 48 uur de kans op protest nadat het bij de teams is bekend gemaakt, en dan weet iedereen het al uiteraard.quote:Op zondag 8 december 2013 14:21 schreef Mansjester het volgende:
De lijstjesWanneer wordt de prestatriematrix bekend gemaakt eigenlijk?
Zodra alle oud-schaatsers en de achtergrond danseresjes opgetrommeld zijn. Johann Olav doet nog moeilijk. Doekle Terpstra is nog niet opgedokenquote:Op zondag 8 december 2013 14:21 schreef Mansjester het volgende:
De lijstjesWanneer wordt de prestatriematrix bekend gemaakt eigenlijk?
Tsja bij het wegwielrennen doen ze dat bijv ook op de Spelen. Terwijl dat tijdrijden toch echt een ander specialisme is..quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Die 10 schaatsers per land-regel is sowieso onzin
Je moet gewoon op elke afstand de besten willen hebben op de OS, maar goed, met wat geluk komt dat ook wel natuurlijk
Bovendien snap ik geen fuck van die prestatiematrixongein, tijd om gewoon te gaan schaatsen daar in Sochi.
tsja, die prestatiematrix is ingevoerd om het geheel te reduceren tot tien schaatsers. Hierbij krijgen schaatsers die meer kans op goud hebben een betere positie in de matrix dan degenen die wel in de top meedoen, maar niet kunnen gaan voor de zege.quote:Op zondag 8 december 2013 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Die 10 schaatsers per land-regel is sowieso onzin
Je moet gewoon op elke afstand de besten willen hebben op de OS, maar goed, met wat geluk komt dat ook wel natuurlijk
Bovendien snap ik geen fuck van die prestatiematrixongein, tijd om gewoon te gaan schaatsen daar in Sochi.
Leenstra wel met de vijfde tijd ooit in Berlijn, redelijk goede tijdquote:Op zondag 8 december 2013 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
De winnende tijd van De Jong in B-groep is best traag eigenlijk, Leenstra is al 2 seconden sneller met 1.15.85
Ja dat denk ik ook. Niveau op NK afstanden was ook al erg hoog. Hopen dat velen die tijden nog kunnen verbeterenquote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef Remzz het volgende:
Bij dat OKT gaat wel extreem hard gereden worden denk ik, word 1 van de leukste weekenden van het jaar op de OS na.
quote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef Mansjester het volgende:
Snoeks snapt hoe het zit. Aldus Frank Snoeks
Lekker met de top 2000 kijken hoe hard ze gaan jaquote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef Remzz het volgende:
Bij dat OKT gaat wel extreem hard gereden worden denk ik, word 1 van de leukste weekenden van het jaar op de OS na.
Het wordt vooral 'leuk' door de vele teleurstellingen. Niveau zal hoog wordne, maar de omstandigheden bepalen hoe hard het kan gaan.quote:Op zondag 8 december 2013 14:48 schreef Remzz het volgende:
Misschien wil ze zichzelf daarop testen, ze zal wel de 500m en 1000m rijden op OSquote:Op zondag 8 december 2013 14:50 schreef Mansjester het volgende:
Waarom reed Lee de 500 niet, maar deze 1000 wel?1 extra dag rust ofzo?
Neuh, 1000 nog niet.quote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef Montov het volgende:
De Olympische kampioenen van de 500m en 1000m dames zijn al bekend?
Wust in vorm kan mee doen met deze tijden.quote:Op zondag 8 december 2013 14:59 schreef Montov het volgende:
De Olympische kampioenen van de 500m en 1000m dames zijn al bekend?
quote:Op zondag 8 december 2013 15:01 schreef Montov het volgende:
De chocolademedailles zijn niet aan de overkant gekocht. Aan de overkant is een winkel met echte medailles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |