Ja, lekker.quote:
Kuzin, de man die nju geblesseerd op het middenterrein ligt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima race van Ket. Derde nu, net achter Kuzin, de man die in slow-motion schaatst
Heeft ook nog helemaal niks gepresteerd. Op de schaats dan, op de skeeler was hij redelijk goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:53 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit van die Mantia gehoord
Link?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef Mansjester het volgende:
Bij Pedersen moet ik altijd aan dat filmpje met Bokko denken waarin ze schaatsers imiteren
Maar ook niet zoals Hedrick, toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
op de skeeler was hij redelijk goed.
quote:
Olympische medailles verspelen voor een 7e plaats bij het shorttrack.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:42 schreef marcodej het volgende:
Wordt nog interessant hoe ze dat op de Spelen gaat doen.
Inderdaad. Ik mag hopen dat ze nu alleen de relay gaat doen en voor de rest focust op de langebaan.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:52 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Olympische medailles verspelen voor een 7e plaats bij het shorttrack.
Daat gaat alleen niet gebeurenquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik mag hopen dat ze nu alleen de relay gaat doen en voor de rest focust op de langebaan.
Deze dusquote:
Haha meesterlijk, is er ook een lijstje wie ze doen? Hedrick, Grodum, De Jong, verder wel twijfelsquote:
Staat in de comments:quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:06 schreef danos het volgende:
Haha meesterlijk, is er ook een lijstje wie ze doen? Hedrick, Grodum, De Jong, verder wel twijfels
quote:Claudia Pechstein, Chad Hedrick, Oystein Grodum, Sven Kramer, Martina Sablikova en Roger Schneider
quote:Lee Sang-hwa heeft zich afgemeld voor de 500 meter bij de World Cup in Berlijn. De Koreaanse rijdster is moe en slaat de achtste 500 meter van dit wereldbekerseizoen over.
Gisteren won Lee nog in een baanrecord. De zes wedstrijden in Calgary, Salt Lake City en Astana werden ook allemaal gewonnen. Ze verbeterde in totaal drie keer het wereldrecord en schaatste in Astana een officieus wereldrecord op een laaglandbaan.
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen beter alleen Wang, Fatkulina, Kodaira en Richardson laten rijden. De rest doet toch niet mee voor de medailles
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de OS kunnen ze beter ook alleen Kramer, De Jong en Bergsma laten rijden op de 10.
Worden leuke kruisingenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:10 schreef Montov het volgende:
[..]
Een 400m-baan met 3 banen, dat zou innovatief zijn.
Is dit confetti?quote:
Niveauverschil met de top lijkt toch wel groter dan vorig jaar, maar er is nog tijd.quote:
quote:
Ik wil het nog wel eens zien met "brons gaat ze nooit halen".quote:
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveauverschil met de top lijkt toch wel groter dan vorig jaar, maar er is nog tijd.
Huidkankerquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenema zal nog wel 3 a 4 tienden sneller moeten komende maand om kans te maken op een medaille, het kan erin zitten. Ik weet niet in hoeverre ze al hersteld is van haar ziekte, of wat was het?
Klopt. En ze komt uit een zware periode.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.
En Richardson wint?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatkulina wordt ook wel 2e op WK Sprint als ze meedoet.
Lee pakt .5s op de 500, dus zal een seconde moeten verdedigen op de 1000quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Richardson wint?
Lee kan ook winnen, maar kan ook te veel verliezen op de 1000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |