quote:
Ik wil het nog wel eens zien met "brons gaat ze nooit halen".quote:
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niveauverschil met de top lijkt toch wel groter dan vorig jaar, maar er is nog tijd.
Huidkankerquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oenema zal nog wel 3 a 4 tienden sneller moeten komende maand om kans te maken op een medaille, het kan erin zitten. Ik weet niet in hoeverre ze al hersteld is van haar ziekte, of wat was het?
Klopt. En ze komt uit een zware periode.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze komt ook wel van behoorlijk ver. Als je zag hoe ver ze er in Noord-Amerika vanaf zat.
En Richardson wint?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fatkulina wordt ook wel 2e op WK Sprint als ze meedoet.
Lee pakt .5s op de 500, dus zal een seconde moeten verdedigen op de 1000quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
En Richardson wint?
Lee kan ook winnen, maar kan ook te veel verliezen op de 1000.
Zal wel Mulder tegen Mo worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
MM maak zo best veel kans op WK sprint
Zeker na een peiorde van ziekte. Nu nog wat wedstrijdritme en ze is op tijd in topvorm.quote:
quote:
Samen met Njatun (en Van Beek) misschien wel de meeste vooruitgang geboekt de laatste tijdquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
Bachleda-Curus heeft opeens een mega stap gemaakt, wtf.
Ze is een concurrent aan het worden. Wellicht gaat ze niet rijden wanneer ze een zak geld krijgt aangeboden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:47 schreef TheArt het volgende:
Bachleda-Curus heeft opeens een mega stap gemaakt, wtf.
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Bachleda-Curus dus met de 4e tijd ooit in Berlijn. Die is wel in vorm ja
Zeker. Ik weet niet of ik dat jaren vol zou kunnen houden, om nooit echt om de prijzen mee te doen. Des te mooier dat zo iemand dat na zo lang wel meemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.
Bokkoquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zeker. Ik weet niet of ik dat jaren vol zou kunnen houden, om nooit echt om de prijzen mee te doen. Des te mooier dat zo iemand dat na zo lang wel meemaakt
En Hege Bokko bungelt ergens in de B-groep, moest dat nou worden gezegd
15 jaar alquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het zou wel eens dr eerste individuele worldcuppodiumplek kunnen worden. Toch knap, na ruim 150 starts en 15 jaar meedoen.
Ja, ik ben erg blij met de informatie van schaatsstatistieken (http://schaatsstatistieke(...)tser&code=1980010101)quote:
Ze reed vandaag tegen McGregor. Ik denk de rit met het meeste babe-gehalte van het schaatsen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:57 schreef Mansjester het volgende:
En Hege Bokko bungelt ergens in de B-groep, moest dat nou worden gezegd
Net gevonden ja, zelfs maar 8 keer in de top-6. Mooi succes en eigenlijk hoop ik nu ook wel een beetje dat ze wint danquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg blij met de informatie van schaatsstatistieken (http://schaatsstatistieke(...)tser&code=1980010101)
De prestige.quote:
De pure snelheid ook nog niet. Maar ze zit er al prima bij, terwijl ze in niet-kampioenschapsvorm is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:05 schreef Norrage het volgende:
Wust haar inhoud is nog niet helemaal 100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |