Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan echt veel muziek waarderen
Ook muziek van nu
Oja okquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het over muziek
Weer beetje beter?quote:
het gaat idd weer een beetje beter.. Heb het werk gebeld dat ik er maandag weer benquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja ok
Maar al die nummer deden me aan dat herinneren;)
[..]
Weer beetje beter?
Ik ga gewoon met mijn tijd meequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.
Heb al zeker 2/3jaar geen radio aan gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.
ik ben in de verkeerde tijd geborenquote:
Sinatra!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Etta James, Elvis, Freddy Fender, Sinatra enz enz
smaak, ik heb hetquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muziek is tijdloos.
Die crap van nu had ik 15 jaar terug ook crap gevonden.
alles is dansbaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vind ik niet
Ik vind teveel tof en leuk en dansbaar
Correct.quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat idd weer een beetje beter.. Heb het werk gebeld dat ik er maandag weer ben
Jij?
Maar ja het is wel gewoon sad, vroeger kon het allemaal nog en ging het gewoon minder om het geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muziek is tijdloos.
Die crap van nu had ik 15 jaar terug ook crap gevonden.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles is dansbaar.
Zo heb ik ooit jaren terug staan hakken op heaven van Do
ja, jij hebt ook dat slappe gevoel nog in je hele lichaam? Ik irriteer me daaraanquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
Was flink te merken aan de lage gewichten in de sportschool maar ik loop weer inmiddels
[..]
Maar ja het is wel gewoon sad, vroeger kon het allemaal nog en ging het gewoon minder om het geld.
Ja, ik dans niet he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vind ik niet
Ik vind teveel tof en leuk en dansbaar
ik zal dan ook niet beweren dat ik nuchter wasquote:
zou je eens moeten proberen, bewegen. Schijnt goed te zijn voor jequote:
Ik beweeg genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je eens moeten proberen, bewegen. Schijnt goed te zijn voor je
Yup, merk het na 3/4 dagen nog steeds.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook dat slappe gevoel nog in je hele lichaam? Ik irriteer me daaraan
Ella en Louis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Etta James, Elvis, Freddy Fender, Sinatra enz enz
Schreeuw ze!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef PeuRac het volgende:
Middag![]()
Ze zijn hiernaast al vanaf vanochtend bezig met een vloer eruit halen met een zware automatische hamer, ben het echt helemaal zat ondertussen
Heb net ff gekeken, ze zouden bijna klaar moeten zijn.quote:
Nog even volhouden danquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb net ff gekeken, ze zouden bijna klaar moeten zijn.
ik ben al naar de bieb gegaan voor een printje en ga zometeen mijn huis doen en vanavond ff boodschappen. Morgen speculaasmuffins bakken en zus helpen bij de voorbereidingen voor sinterkerstklaas en dan savonds sinterkerstklaas. Ik vind dat ik mijn weekend wel vol genoeg heb geplandquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, merk het na 3/4 dagen nog steeds.![]()
Maar was het een beetje zat inderdaad dus actief doen en hopen dat het snel weg is
quote:
Genoeg te doen nog dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al naar de bieb gegaan voor een printje en ga zometeen mijn huis doen en vanavond ff boodschappen. Morgen speculaasmuffins bakken en zus helpen bij de voorbereidingen voor sinterkerstklaas en dan savonds sinterkerstklaas. Ik vind dat ik mijn weekend wel vol genoeg heb gepland
Die 2 samen is gewoon briljant.quote:
precies!quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Genoeg te doen nog dus
Zolang je maar bezig blijft inderdaad, als ik ga zitten word het meteen weer erger en dan meteen weer constant koud/warm/koud/warm.
-----
Ja ben weer teringherrie in de auto luisteren.
Tot later![]()
ik van elvis, en dan had ik m versierd voor die heks m zo down had gekregen en had ie daarna niet zo lelijk dik geworden en doodgegaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 2 samen is gewoon briljant.![]()
wat zou ik graag een optreden van hen hebben gezien.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik van elvis, en dan had ik m versierd voor die heks m zo down had gekregen en had ie daarna niet zo lelijk dik geworden en doodgegaan.
Zo, genoeg gedroomd, tijd om aan de slag te gaan
Succesquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik van elvis, en dan had ik m versierd voor die heks m zo down had gekregen en had ie daarna niet zo lelijk dik geworden en doodgegaan.
Zo, genoeg gedroomd, tijd om aan de slag te gaan
Truste en werk-ze vanavondquote:
Op vrijdagquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het was rustig, ze hadden me niet nodig. Me-time en optijd naar bed
Hey, ik zag bij Jofu op FB dat er een hoop leuke dingen te zien waren?quote:
Klopt. Er was zelf een mini-circuit uitgezet om te driften. Binnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey, ik zag bij Jofu op FB dat er een hoop leuke dingen te zien waren?
Miste alleen de vrouwen in bikini
Nice, alleen demo's of mocht je ook zelf (mee)rijden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Er was zelf een mini-circuit uitgezet om te driften. Binnen
Takkieherrie joh
Volgens mij waren het alleen demo's.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, alleen demo's of mocht je ook zelf (mee)rijden?
Wel grappig, kan me voorstellen dat het serieus veel lawaai geeft.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij waren het alleen demo's.
Die waren er ook niet echt. Slechts een handvol graatmagere dames in strakke kleding.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel grappig, kan me voorstellen dat het serieus veel lawaai geeft.
Ik zag trouwens nergens op de foto's schaarsgeklede damesDe laatste keer dat ik er was hadden ze meerdere paaldans shows e.d.
Serieus? Ik vind juist het vrouwelijke publiek vaak niks op dat soort beurzenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die waren er ook niet echt. Slechts een handvol graatmagere dames in strakke kleding.
Tussen het publiek liepen er leukere dames rond![]()
Er liepen toch echt wel een paar leuke chickies tussenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind juist het vrouwelijke publiek vaak niks op dat soort beurzenHet is trouwens zo dat de mooiste dames alleen op de pers/vip dag komen en de rest van de week huren ze meestal goedkopere meiden in
Dat (en omdat het dan veel rustiger is) is waarom ik altijd probeer op die dag te gaan. Tenzij er een accreditatie is, want daarvoor is mijn verhaal niet waterdicht genoeg voorquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er liepen toch echt wel een paar leuke chickies tussen
Hmm, dat zou een logische verklaring zijn
Mja dat is voor mij geen optiequote:Op vrijdag 6 december 2013 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat (en omdat het dan veel rustiger is) is waarom ik altijd probeer op die dag te gaan. Tenzij er een accreditatie is, want daarvoor is mijn verhaal niet waterdicht genoeg voor
Kan meestal wel iemand meenemen, zal het de volgende keer onthouden.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan meestal wel iemand meenemen, zal het de volgende keer onthouden.
Als ik vandaag mee had gekund, had ik ook wel een iemand mee naar binnen genomen.quote:
Mja dan had er iemand 'achter' moeten blijvenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik vandaag mee had gekund, had ik ook wel een iemand mee naar binnen genomen.
Dan moet er 1 kaartje gekocht worden ja, maar dat houdt je toch.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dan had er iemand 'achter' moeten blijven
Als dat het enige is, wat is dan het voordeel van een perskaart?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet er 1 kaartje gekocht worden ja, maar dat houdt je toch.
Ik bedoel, als je met 3 man ben, dan moet er 1 iemand dus een kaartje kopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als dat het enige is, wat is dan het voordeel van een perskaart?
Hmm oke. Maar sinds wanneer kan je op een persdag een kaartje kopen? Dat is toch gesloten voor normaal publiek?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel, als je met 3 man ben, dan moet er 1 iemand dus een kaartje kopenAndere voordelen zijn dat er meestal gratis koffie, fris en lunch is in de perskamer, gratis parkeren (niet altijd trouwens) en dat je dus op een rustigere dag kan gaan. Ook mag je soms dichterbij de auto's komen.
Tegenwoordig kan je dan vip kaarten kopen op bijna elke beurs, anders werd het een te dure dagquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar sinds wanneer kan je op een persdag een kaartje kopen? Dat is toch gesloten voor normaal publiek?
Oh lolquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je dan vip kaarten kopen op bijna elke beurs, anders werd het een te dure dag
Dat is wel geinig, dan loop je dus tussen allemaal BN'rs en mensen die bereid zijn om meer geld uit te geven om wat rust te hebbenquote:
Zo druk vond ik het vandaag eigenlijk ook niet eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel geinig, dan loop je dus tussen allemaal BN'rs en mensen die bereid zijn om meer geld uit te geven om wat rust te hebben
Laatste vrijdag, dat zal vast schelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo druk vond ik het vandaag eigenlijk ook niet eens
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laatste vrijdag, dat zal vast schelen.
Nergens last vanquote:
Jaquote:
Omdat het tof is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dafuq![]()
Waarom zou je dat willen?
Kun je dan niet beter klei nemen? Dat blijft beter in vorm enzo..quote:
Klei is viesquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter klei nemen? Dat blijft beter in vorm enzo..
quote:
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog trek had he?quote:
Niet nog, alweerquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog trek had he?
Trouwens, er zit ook een demo-game in dat tasje van ST-suspensionquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nog trek had he?
Eh? Zo nog eens op z'n kop houden voor ik 'm weggooi danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Trouwens, er zit ook een demo-game in dat tasje van ST-suspension
Ja ik wilde met m'n hand dat plastic zakje in gaan en dacht 'what the hell doe ik moeilijk?!' *op de kop houdt*quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eh? Zo nog eens op z'n kop houden voor ik 'm weggooi dan
Whehe, snert, 2 van die dingen die ik gepakt had zijn kalenders, ik plak er daarnet al eentje op, dus nu heb ik er 3quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik wilde met m'n hand dat plastic zakje in gaan en dacht 'what the hell doe ik moeilijk?!' *op de kop houdt*
Nog lekkere dingen op die kalenders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, snert, 2 van die dingen die ik gepakt had zijn kalenders, ik plak er daarnet al eentje op, dus nu heb ik er 3
Alleen geen plek voor die 2
Wehehehequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, snert, 2 van die dingen die ik gepakt had zijn kalenders, ik plak er daarnet al eentje op, dus nu heb ik er 3
Alleen geen plek voor die 2
Neequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nog lekkere dingen op die kalenders?
Euhm, die ene van Borbet waar op de achterkant ook nog wat staat, en die politiewagen heb ik nu dus over..quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wehehehe
Ik heb wel 2 toffe posters, volgens mij die 2 die jij nu nog over hebt
Hmm dat had ik nog niet eens gezien bij Borbetquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee
[..]
Euhm, die ene van Borbet waar op de achterkant ook nog wat staat, en die politiewagen heb ik nu dus over..
Die van ST hangt ook alquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat had ik nog niet eens gezien bij BorbetIk wil die foto-kant ophangen.
En ik heb die van ST-suspension
Wat voor motorcode heb je?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vage chiptunings bedrijven.. "op meer dan 2200 auto's toepasbaar.." Laat de mijne er nou net niet in staan
Dat wordt weer mailen..
Denk dat de motor geen probleem is, maar eerder het management systeem mbt het hybride gedoequote:
Je gaat slapen? Welterustenquote:
Google 45secondenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, niet de motorcode zelf iig..
Je hebt zo straks ook al soep gegeten toch?quote:
Slome google heb jijquote:
Friet en een frikandel. Toen een paar uur later soep (maar dat was cupasoup).quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt zo straks ook al soep gegeten toch?
quote:LDA (i-DSI 3 fase i-VTEC) [ bewerken ]
SOHC 8 kleppen i-DSI 3 fase i-VTEC
Cilinderinhoud: 1.339 cc
Boring x slag: 73.0 mm (2.9 in) x 80.0 mm
Vermogen: 70 kW (95 PS, 94 pk) / 6.000 tpm
Koppel: 123 N · m (£ 91 · m) / 4.600 tpm
Honda Civic Hybrid (FD3)
Nee was het maar zo...quote:
Oh dat is minder fijn nieuwsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee was het maar zo...
Oma gaat wel heel hard achteruit qua gezondheid vanavond te horen gekregen
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu
In half jaar tijd kan ze bijna niets meer. Kut k-ziekte.
LOL en ik dacht dat ik erg wasquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Friet en een frikandel. Toen een paar uur later soep (maar dat was cupasoup).
Nu weer honger![]()
Wazzup?quote:
Serieus, 8 kleppen?quote:
Sorryquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee was het maar zo...
Vanavond te horen gekregen dat oma wel heel hard achteruit qua gezondheid
Koffieautomaat op het werk kapot.quote:
Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee was het maar zo...
Vanavond te horen gekregen dat oma wel heel hard achteruit qua gezondheid
16v's zijn meestal DOHC ipv SOHCquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij is het gewoon een 16v maar goed
Hmm, dat is best ruk, er is geen 2e?quote:
Dan is 't gewoon een naaimachientjequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
16v's zijn meestal DOHC ipv SOHC
[..]
Hmm, dat is best ruk, er is geen 2e?
Alleen mijn 1e en mijn 3e auto waren SOHCquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is 't gewoon een naaimachientje
Ach, mijn eerdere Civic was ook maar een SOHCtje.. D15 blokje..
Trustequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Thanks allemaal
Ga lekker mn nest in denk ik, zal morgen even (iemand porren) / (kijken) voor die chiptuning jofu.
Later![]()
Sterkte en trustequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Thanks allemaal
Ga lekker mn nest in denk ik, zal morgen even (iemand porren) / (kijken) voor die chiptuning jofu.
Later![]()
Nope.quote:
Zo'n automaat van Autobar. Resetten helpt ook al niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor een apparaat is het? Gewoon standaard ding met filter?
Is er een waterkoker?
Oh, bummerquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo'n automaat van Autobar. Resetten helpt ook al niet.
Schoonmaken van binnen en de stekker er ff uit en weer in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schoppen, gewoon keihard schoppen..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Thanks allemaal
Later![]()
Moment, brb.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schoppen, gewoon keihard schoppen..
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Buiten een deuk in het onderste paneel geen effect.
quote:
Hoi.quote:
En nee, dit plaatje mag niet gebruikt worden als UI oid, haal het zo ook weer off-linequote:Te laat, foto is weg.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Smurf. Jij en ik moeten toch echt even een hartig woordje spreken.. Hoe haal je het in je hoofd?
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:23 schreef PeuRac het volgende:
Oh Smurf, hoe kwam jij gisteren trouwens ineens tussen een stel tieten terecht?
[..]
En nee, dit plaatje mag niet gebruikt worden als UI oid, haal het zo ook weer off-line
alleen nog rug, nek en schouderpijn, en een beetje hoofdpijn. Misselijkheid hoort erbij inmiddels, dat heeft mijner inziens niks meer met mn griep te maken... Alleen is mijn keel van mening dat je beter nog na kan genieten, want die begint nu te ouwehoerenquote:
quote:
Een chickie uit de bar waar ik gisteren was.quote:
Het klinkt niet echt veel beterquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen nog rug, nek en schouderpijn, en een beetje hoofdpijn. Misselijkheid hoort erbij inmiddels, dat heeft mijner inziens niks meer met mn griep te maken... Alleen is mijn keel van mening dat je beter nog na kan genieten, want die begint nu te ouwehoeren
ik weet het niet.quote:
Dat bedoelde ik niet. Wie heeft jou toestemming gegeven mij Smurf te noemen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een chickie uit de bar waar ik gisteren was.
jawel! Ik heb geen koorts meer, en ik voel me nu geen natte vaatdoek meer, maar zo'n uitgehardequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Wie heeft jou toestemming gegeven mij Smurf te noemen?
mij vragen een manspersoonachtig-iets te vertrouwenquote:
Niemand dus, dan is het gewoon Joof of Jofu als afkorting voor jouquote:
Op m'n Smurfen-eer dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mij vragen een manspersoonachtig-iets te vertrouwen
Als je me dat in mn gezicht kan zeggen zonder een opstap gebruiken, zal ik daarmee stoppenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand dus, dan is het gewoon Joof of Jofu als afkorting voor jou![]()
quote:
Oh, dat scheelt danquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel! Ik heb geen koorts meer, en ik voel me nu geen natte vaatdoek meer, maar zo'n uitgeharde
dat zou ik sowieso doen, beetje respect kan geen kwaad. En nu ga ik weer verder met over jou heenlezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je me dat in mn gezicht kan zeggen zonder een opstap gebruiken, zal ik daarmee stoppen
Of je bemoeit je nergens meequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou ik sowieso doen, beetje respect kan geen kwaad. En nu ga ik weer verder met over jou heenlezen.
ja toch? Ga maandag dus ook gewoon weer werkenquote:
Ik zou zeggen; succesquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja toch? Ga maandag dus ook gewoon weer werken
de opmerking waar ik op reageerde was zeker respectloos. Smurf is een vriend van me, doe normaal of hou gewoon je mond. Zo simpel. Dank je wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je bemoeit je nergens meeAls ik hem in een respectloze manier smurf had genoemd was je terecht geweest. Doei
komt goed.. Ik mis mn studentenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komt goed.. Ik mis mn studenten![]()
Ze hebben me zelfs woensdag gebeld waar ik was
dat het ze om een kannetje gratis bier ging is een tweedequote:
Respectloos? Het was een reactie op een arrogante post.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de opmerking waar ik op reageerde was zeker respectloos. Smurf is een vriend van me, doe normaal of hou gewoon je mond. Zo simpel. Dank je wel.
Sommige zijn te vertrouwen hequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mij vragen een manspersoonachtig-iets te vertrouwen
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat het ze om een kannetje gratis bier ging is een tweede
Whehehehequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was geen arrogante post van joof, hij geeft aan dat hij het als niet prettig ervaart dat jij hem smurf noemt. Vervolgens een respectloze opmerking vanuit jou.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Respectloos? Het was een reactie op een arrogante post.
En ik post al ruim 10 jaar op deze manier op Fok de enige die daar aanstoot aan nemen zijn jij en Huppel.
dode mannen ja. Die kunnen niet meer liegen.quote:
Tip: pas dan ook je ondertitel aan. En zet het ff in je sig, aangezien je UI ook redelijk suggestief is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
De enigen van hier die me Smurf noemen zonder dat ik er wat zag zeg zijn Hups en GvsE, en dat heeft een reden.
Buiten Fok! zijn het dezelfde 2 en mijn collega's maar die kwamen er al eerder mee op een leuke manier..
Buiten hen wil ik dat van niemand zien gaarne
wel eerst netjes hoe het met me ging en waarom ik er niet was en beterschap enzoquote:
Wat een vertrouwen weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dode mannen ja. Die kunnen niet meer liegen.
ik ken geen vertrouwen meer, daar mag je je soortgenoten voor bedanken.quote:
Zie mijn post hierboven. Had hij op een normale manier gereageerd, had die dat van mij ook kunnen krijgen. Ik pas me graag aan op zo'n moment. Heel simpel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was geen arrogante post van joof, hij geeft aan dat hij het als niet prettig ervaart dat jij hem smurf noemt. Vervolgens een respectloze opmerking vanuit jou.
Ik denk niet dat wij de enige twee zijn, de rest is alleen niet zo bruut eerlijk als wij zijn. Maar het ging me nu even niet om het jou en mij verhaal, het gaat me nu er even om dat je een vriend van mij respectloos behandeld, als vin zo'n zin had geplaatst had ik dr ook wat van gezegd.
ik ga mn mond houden, want ik ga het er niet gezelliger opmaken als ik nu reageer. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Had hij op een normale manier gereageerd, had die dat van mij ook kunnen krijgen. Ik pas me graag aan op zo'n moment. Heel simpel.
Wel mooi trouwens hoor, dat een vrouw problemen voor je oplost. Ik doe dat normaal altijd gewoon zelf.
na het weekend van de 14e pas hoor... Daar heb ik nu nog helemaal geen tijd voorquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Joof reageert gewoon normaal.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Wie heeft jou toestemming gegeven mij Smurf te noemen?
Dit had hij ook meteen op een normale manier kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niemand dus, dan is het gewoon Joof of Jofu als afkorting voor jou![]()
How about no.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tip: pas dan ook je ondertitel aan. En zet het ff in je sig, aangezien je UI ook redelijk suggestief is.
Ohja en reageer normaal als iemand wat leuks wil posten
Ik heb een heerlijk weekend. Dank jequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga mn mond houden, want ik ga het er niet gezelliger opmaken als ik nu reageer. Ik hoop dat je een fijn weekend hebt.
Vraag maar raak voor een knaakquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar smurf.. Ik heb nog 1 vraag..
Je had het ook meteen kunnen zeggen, het was duidelijk dat mijn post ludiek was bedoeld en niet als belediging. Dan had ik je reactie kunnen begrijpen. Nu sloeg het gewoon nergens op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
How about no.
Ik zou voortaan beter meelezen, dan weet je op welke momenten en op welke manier het gebruikt wordt door ze.
Toen er "Radio49 DJ" in stond gebruikte ook geen hond dat om mij mee aan te spreken.
Beetje nadenken volgende keer Peu, ik ga niet meer lief en onschuldig blijven reageren.
Tevens snapte je zelf all niet hoe mijn posts naar jou bedoeld waren, dat maakt het niet mijn fout of mijn probleem. Maar dat van je eigen.
Dat GvsE het voor me opneemt moet ze zelf weten, ze zit niet aan de lijn daar mag ze zelf voor kiezen. Ik laat het langs me heen gaan, maar zij, zoals je dus ziet, doet dat niet.
ik ga niet betalen.. Maar je snapt toch wel dat ik mijn twijfels bij een passend kado voor mij heb, wanneer je net van een auto-iets afkomt?quote:
lol, dat had ik eerder moeten wetenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig krijg je geen ban meer voor 'sterf'
Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niet betalen.. Maar je snapt toch wel dat ik mijn twijfels bij een passend kado voor mij heb, wanneer je net van een auto-iets afkomt?
Tenzij het een rijbewijs is, samen met de sleutels van een infinity QX56.. Dan ben ik het compleet met je eens.
Ik was in eerste instantie nieteens aggressief, anders had ik geen smileys gebruikt.. Dat had je na 10 jaar toch wel moeten weten..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had het ook meteen kunnen zeggen, het was duidelijk dat mijn post ludiek was bedoeld en niet als belediging. Dan had ik je reactie kunnen begrijpen. Nu sloeg het gewoon nergens op.
Of via DM/PM kunnen zeggen. Er zijn zoveel betere manieren om dat te zeggen dan de agressieve toon die je aanslaat.
niet eens.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef LovelyLady het volgende:
Tegenwoordig krijg je geen ban meer voor 'sterf'
Ah, hij heeft een honda string voor je gekocht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga niet betalen.. Maar je snapt toch wel dat ik mijn twijfels bij een passend kado voor mij heb, wanneer je net van een auto-iets afkomt?
Tenzij het een rijbewijs is, samen met de sleutels van een infinity QX56.. Dan ben ik het compleet met je eens.
ik draag geen strings meer ...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft een honda string voor je gekocht.
Helaas, dat is het niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je draagt al oma ondergoed?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik draag geen strings meer ...
Je bedoeld de middelvinger welke je me 2x gaf?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik was in eerste instantie nieteens aggressief, anders had ik geen smileys gebruikt.. Dat had je na 10 jaar toch wel moeten weten..
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, hij heeft een honda Infinity string voor je gekocht.
mag ik meeslaan? Dan spijker ik eerst nog even wat spijkers in een stuk gelakt hout.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ieder die meppen leuk vind ga ik zoenen!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik meeslaan? Dan spijker ik eerst nog even wat spijkers in een stuk gelakt hout.
Nee, jij moet verplicht toekijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik meeslaan? Dan spijker ik eerst nog even wat spijkers in een stuk gelakt hout.
stiekem edittenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ieder die meppen leuk vind ga ik knuffelen!
godverdomme (sorry muur).. Je weet dat ik geen geduldig iemand ben! Je hoopt gewoon op een uitnodiging voor het weekend van de 14e en dan kom je aan met een asbak die je van de mcdrek gestolen hebt ofzoquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Helaas, dat is het niet.
Wat het wel is.. Zie je de volgende keer dat ik je zie
Ga eens een nieuwe bril halen, of lenzen, want dat is al JAREN een handje dudequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je bedoeld de middelvinger welke je me 2x gaf?
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn oma zou het best dragen denk ik.. Maar nee, het zijn geen oma onderbroeken... Of wel smurf?quote:
wat voor plankje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen mijn plankje schilderen en na het drogen kan het opgehangen worden.![]()
/no one cares
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
/no one cares
Dat wilde ik ook vragenquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, jij moet verplicht toekijken
Wat voor een plankje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef LovelyLady het volgende:
/no one cares
ja, kom, ik weet hoe het werkt hequote:
Nee, niet de 14equote:Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
godverdomme (sorry muur).. Je weet dat ik geen geduldig iemand ben! Je hoopt gewoon op een uitnodiging voor het weekend van de 14e en dan kom je aan met een asbak die je van de mcdrek gestolen hebt ofzo
Je beleeft er alleen maar plezier aan als ik jou ga meppen, nee dat willen we ook niet. Daaromquote:
Ja snap ikquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, kom, ik weet hoe het werkt he
Euhm, nope..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn oma zou het best dragen denk ik.. Maar nee, het zijn geen oma onderbroeken... Of wel smurf?
en je gaat hem in 1 kleur schilderen of met een patroontje?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon een plankje. Breed genoeg voor dvdtjes.
Komt op de kamer van de oudste te hangen.
hmm, ik lees het al jaren als een middelvinger, gebruik het ook als zodanigquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga eens een nieuwe bril halen, of lenzen, want dat is al JAREN een handje dude
de mcdrek heeft geen asbakken meerquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet de 14eSowieso niet want dat was voor jou en Tal
Tevens ben ik dan ws dood omdat ik de 12e ergens ga helpen slopen, en de 13e een rommel/kerstmarktje bijwoon
En nee, ik heb er werkelijk voor betaald enzo. zo lame ben ik niet
Al breng je me wel op een idee
tongetje weg, rotgekquote:
Ja twas mdf dus witte grondverf en daarna wit aflakken ...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en je gaat hem in 1 kleur schilderen of met een patroontje?
Ik dacht aan iets ingewikkelds
Dat deed ik ook niet, dat maakte jouw brein er van, ik maakte op MIJN leuke manier kenbaar dat ik dat liever niet van iedereen heb..quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik lees het al jaren als een middelvinger, gebruik het ook als zodanig![]()
maar sowieso, ik heb nog nooit lelijk tegen je gedaan, dus snap niet dat je denkt dat ik dat nu ineens wel zo bedoelde.
ik wist dat je me daarom niet wilde slaan.. Maar dat ik niet mee mag slaan vind ik echt flauw.. Ik voel me vandaag een beetje agressiefquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je beleeft er alleen maar plezier aan als ik jou ga meppen, nee dat willen we ook niet. Daarom
Mooi, breng ik mn tafelframe wel ff naar jou wanneer ik het gezaagd hebquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja twas mdf dus witte grondverf en daarna wit aflakken ...
Niks moeilijk. Masr wel leuk om te doen
Hmm, dan gebruik ik het al zo'n 7/8 jaar verkeerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, dat maakte jouw brein er van, ik maakte op MIJN leuke manier kenbaar dat ik dat liever niet van iedereen heb..
Maar het is dus zo'n GTFO wuif handje die smiley, daarom dat die W in de code staat
Jawelquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de mcdrek heeft geen asbakken meer
Hmm.. Nope.quote:
Okequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi, breng ik mn tafelframe wel ff naar jou wanneer ik het gezaagd heb
Die Ginger Chick van de snacktentquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand nog ideeën om op te hangen aan de muur ?
daarom kijk ik ook nooit boosquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Kunnen we godverdommenu weer lief doen jah
![]()
Van boos kijken krijg je rimpels
Whehehe.quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
ik zat er net aan te denken om te gaan schilderen.. En toen bedacht ik me dat ik dan de kou inmoet om mn verf en penselen te gaan pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja twas mdf dus witte grondverf en daarna wit aflakken ...
Niks moeilijk. Maar wel leuk om te doen
Doe eens lachen danquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef LovelyLady het volgende:
Kunnen we godverdommenu weer lief doen jah
![]()
Van boos kijken krijg je rimpels
of boze seks hebbenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daarom kijk ik ook nooit boosmaar gooi ik het er gewoon uit. Dan is het weg
Die moet niet aan de muur, maar op de bank of in bedquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Ginger Chick van de snacktent![]()
Dat is ook de bedoeling als je niet lief doetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wist dat je me daarom niet wilde slaan.. Maar dat ik niet mee mag slaan vind ik echt flauw.. Ik voel me vandaag een beetje agressief
jezusquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vond die andere wel wat meer voor jouquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die moet niet aan de muur, maar op de bank of in bed
Ja standaard dingen. Wel zo handig en hebben meer draagkrachtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zat er net aan te denken om te gaan schilderen.. En toen bedacht ik me dat ik dan de kou inmoet om mn verf en penselen te gaan pakken![]()
Maar ook nog met een mooi ophangsysteem of met die standaard witte gaatjes dingen?
Paar goede haken/ogen bij je bedquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
nergens was ik niet aardigquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling als je niet lief doet
Kijk als jullie gewoon aardig zijn kan er vast wat agressiviteit uitgemept worden
Kan ook jaquote:
Uhm nee die komt hier niet aan de muurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jezus![]()
Ik zal je trouwens even een foto appen. Ik ga even in mn slaapkamer graven voor die dingen
Hmm, dezelfde als die het eten kwam brengen? Voor mij waren er namelijk meer in het zicht (nee, dit is geen lengte-grapquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond die andere wel wat meer voor jou
Die toen wij weg gingen als enige in het zicht stond
Ik ga toch geen haken in de muur schroeven in de woonkamerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Paar haken en dan een chick
Of een toffe drieluik ofzo
Voor de hangmat?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga toch geen haken in de muur schroeven in de woonkamer
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat was die met die lange kin.. Dat vollere dametje bedoel ik..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm nee die komt hier niet aan de muur![]()
Gheghe is goed, succes
[..]
Hmm, dezelfde als die het eten kwam brengen? Voor mij waren er namelijk meer in het zicht (nee, dit is geen lengte-grap).
Jullie waren gewoon aan het kiftenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nergens was ik niet aardig(let op, handpupke, geen middelvingerpupke)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al iemand gehosseld voor die chiptuninginfo?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon aan het kiften![]()
Is ook gewoon een hele hand.
Nee ik heet geen Peu die meteen;
[ afbeelding ]
is
Welke hangmat?quote:
Ja die vond ik niet echt watquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat was die met die lange kin.. Dat vollere dametje bedoel ik..
Stond de hele tijd in de hoek onder de tv, maar dat kon jij niet zien vanwege de kijkhoek
flauw..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm nee die komt hier niet aan de muur![]()
Gheghe is goed, succes
[..]
Hmm, dezelfde als die het eten kwam brengen? Voor mij waren er namelijk meer in het zicht (nee, dit is geen lengte-grap).
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
Ach, jij kan er ook niks aan doen dat je Honda rijdt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die je daar gaat ophangenquote:
quote:[..]
Ja die vond ik niet echt wat![]()
Hmm dat meisje wat jij bedoelt kan ik me niet voor de geest halenWas ze donkerblond?
ik zei alleen mijn mening. Als ik ga "kiften" (kutwoord overigensquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie waren gewoon aan het kiften![]()
Is ook gewoon een hele hand.
Nee ik heet geen Peu die meteen;
[ afbeelding ]
is
Nee, ik was eigenlijk van plan om even flink te gaan janken maar jullie kunnen je weer niet gedragen hier...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je al iemand gehosseld voor die chiptuninginfo?
Even opslaan, zou mooi staan aan mn muurquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
http://m.ebay.com/itm/161105288937?nav=SEARCH&sbk=1
Zoiets ofzo
Gotta love ebay
Kan.. Brunette of donkerblond... Rond hoofdje.. Ga morgen maar terug en maak een foto van alle 4quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke hangmat?
[..]
Ja die vond ik niet echt wat![]()
Hmm dat meisje wat jij bedoelt kan ik me niet voor de geest halenWas ze donkerblond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |