Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan echt veel muziek waarderen
Ook muziek van nu
Oja okquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar we hadden het over muziek
Weer beetje beter?quote:
het gaat idd weer een beetje beter.. Heb het werk gebeld dat ik er maandag weer benquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oja ok
Maar al die nummer deden me aan dat herinneren;)
[..]
Weer beetje beter?
Ik ga gewoon met mijn tijd meequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.
Heb al zeker 2/3jaar geen radio aan gehad.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het merendeel van de hedendaagse muziek vind ik echt helemaal niks, zeker niet wat je hoort op 538 en slam en q music enzo.
ik ben in de verkeerde tijd geborenquote:
Sinatra!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Etta James, Elvis, Freddy Fender, Sinatra enz enz
smaak, ik heb hetquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muziek is tijdloos.
Die crap van nu had ik 15 jaar terug ook crap gevonden.
alles is dansbaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vind ik niet
Ik vind teveel tof en leuk en dansbaar
Correct.quote:
Nicequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat idd weer een beetje beter.. Heb het werk gebeld dat ik er maandag weer ben
Jij?
Maar ja het is wel gewoon sad, vroeger kon het allemaal nog en ging het gewoon minder om het geld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Muziek is tijdloos.
Die crap van nu had ik 15 jaar terug ook crap gevonden.
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alles is dansbaar.
Zo heb ik ooit jaren terug staan hakken op heaven van Do
ja, jij hebt ook dat slappe gevoel nog in je hele lichaam? Ik irriteer me daaraanquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice
Was flink te merken aan de lage gewichten in de sportschool maar ik loop weer inmiddels
[..]
Maar ja het is wel gewoon sad, vroeger kon het allemaal nog en ging het gewoon minder om het geld.
Ja, ik dans niet he.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Vind ik niet
Ik vind teveel tof en leuk en dansbaar
ik zal dan ook niet beweren dat ik nuchter wasquote:
zou je eens moeten proberen, bewegen. Schijnt goed te zijn voor jequote:
Ik beweeg genoeg.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je eens moeten proberen, bewegen. Schijnt goed te zijn voor je
Yup, merk het na 3/4 dagen nog steeds.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jij hebt ook dat slappe gevoel nog in je hele lichaam? Ik irriteer me daaraan
Ella en Louis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Etta James, Elvis, Freddy Fender, Sinatra enz enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |